Jump to content

LCS Stunts Video


Whiplash1212

Recommended Posts

Je kan het beter met de CheatDevice opnemen, trouwens mag ik mee doen

Tuurlijk mag je meedoen moet je alleen wel een beetje snel zijn want ik heb nog ongeveer 30 seconden voor stunts over voordat het liedje is afgelopen :D

Ik weet dat ik dit hoor te verwerken in me vorige bericht maar ik doe dit om aandacht te trekken voor me video :D

dit is m dan geworden hij is niet zo spectacular maja k hoop dat je m leuk vindt :

http://www.youtube.com/watch?v=RSTijZCWxqQ

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Sommige stunts zijn niet echt goed, maar ik vind de samenstelling erg leuk gedaan. En bij sommige stunts denk ik echt.....hoe krijgt hij het voor elkaar :klap: Maar ik heb nog even een vraag aan je. Op het einde rij je vaak in je auto op 2 wielen. Ik zie hierover ook altijd iets bij statistieken staan, maar ik krijg het nooit voor elkaar om daar iets te krijgen. Is verder niet belangrijk, maar toch wel leuk om te weten. Hetzelfde heb ik bij het maken van een stoppie, langer dan 2 seconden lukt gewoon niet. Heeft iemand hier tips voor of iets wat handig is, want vind het wel grappig om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn 2 wheel driving statistieken ooknog niet gehad hoor :puh: haha meschien zit het er niet in :D als ik een wheelie doe dan krijg ik namelijk wel de tijd en hoe ver.

Edit: Btw all die stunts die je vaak in videos ziet dat ze over daken heen springen zijn volgens mij mods gebruikt want zoals je ziet zo hoog kom je nooit :puh:

Bewerkt: door Whiplash1212
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dan weet ik het ook niet he :puh: En ik vind dat jij al behoorlijke stunts voor elkaar krijgt, maar over daken springen lukt volgens mij echt niet, dat zal inderdaad wel met cheats of mods ofzo gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Je kan het beter met de CheatDevice opnemen, trouwens mag ik mee doen

Tuurlijk mag je meedoen moet je alleen wel een beetje snel zijn want ik heb nog ongeveer 30 seconden voor stunts over voordat het liedje is afgelopen :D

Ik weet dat ik dit hoor te verwerken in me vorige bericht maar ik doe dit om aandacht te trekken voor me video :D

dit is m dan geworden hij is niet zo spectacular maja k hoop dat je m leuk vindt :

http://www.youtube.com/watch?v=RSTijZCWxqQ

heel mooi :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...