Jump to content

GTA1 loopt veel te traag of veel te snel


ElBono

Recommended Posts

Ik heb GTA gedownload via rockstar, en vervolgens geinstalleerd.

zodra ik ga spelen, loopt ie of heel traag of veels te snel zodra ik op F8 heb gedrukt.

wat moet ik doen zodat het spel en de char normaal loopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje laat, maar beter laat dan nooit. :$

Je geeft aan dat je spel heel traag loopt (dit komt door de frame limiter die is ingebouwd), dit kun je zoals aangegeven op de Rockstar site uitschakelen met de 'F8'-toets op je toetsenbord. Als je dit al hebt gedaan en het spel loopt nog steeds niet zoals je wil (te snel of te langzaam), kan het zijn dat je je resolutie moet aanpassen. Hoe hoger je de resolutie zet, hoe langzamer hij zal lopen.

Edit: Ik heb het toch even getest, en je kunt de resolutie veranderen door in-game op "F11" te drukken. Je krijgt dan een keuze menuutje (dit is correct gespeld :puh:).

Ik weet niet welke resolutie ze bedoelen - ik heb GTA 1 momenteel niet geïnstalleerd staan, maar het kan 2 dingen zijn. Ik denk dat ze de ingame resolutie bedoelen, deze is normaal gesproken via het "Opties" menu te veranderen, zet deze dus hoger om het spel langzamer te laten lopen.

Mocht dit niet werken probeer dan eens je beeldscherm resolutie te verhogen, dit doe je door naar je bureaublad te gaan en op je rechtermuisknop te klikken, kies dan "Eigenschappen", ga naar het tabje "Instellingen" en schuif de balk naar rechts om je resolutie te verhogen, en naar links om hem te verlagen.

*NB: Onthoud altijd op welke resolutie hij oorspronkelijk stond, zo kun je bij evt. fouten hem weer terug schuiven

Ik hoop dat dit je helpt! 0_0

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...