Jump to content

Kaart SA


VonLeeuwen

Recommended Posts

Tuurlijk mag dat. Maar het ligt eraan waar je het voor wil gebruiken. :) Voor eigen gebruik en eigen vermaak mag het wel. :Y Maar niet voor je eigen of andere Website. Dat is verboden. Maar zolang je het voor jezelf houdt. Mag het wel. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar van mij mag iedereen meegenieten lol...

Dus ik mag hem niet op dit forum zetten (Met logo van WikiGta)

Die plattegrond van WikiGTA is denk ik ook van internet gehaald, en is gewoon voor vrij gebruik. En anders kun je natuurlijk net zo goed zelf een kaart van internet halen en daar je eigen dingen mee doen. Maar als iemand hier op het forum bijvoorbeeld iemand vraagt of je de kledingwinkels op een kaartje wilt aangeven en je gebruikt de plattegrond van WikiGTA dan kan dat voor zover ik weet heus wel. Als je de exacte locaties van de winkels wel van WikiGTA haalt dan is het wel zo netjes even de bron erbij te zetten. (Of bedoel je dit niet?)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kaarten komen uit originele map textures van Rockstar Games. Hiervan liggen dus de originele copyrights bij Rockstar Games. Echter hebben wij aanpassinge aan de map gemaakt waardoor wij mede auteur zijn.

Het is dus niet de bedoeling dat onze maps worden verspreid aangezien wij veel werk en tijd erin hebben zitten om dit systeem helemaal te laten werken.

Zoals ik begrijp wil je een map hebben voor de locaties van diverse dingen te weten.

Deze zijn ten eerste al af te lezen op de kaart die je 'gratis' bij GTA San Andreas krijgt. Tevens hebben wij diverse maps gemaakt voor WikiGTA die je zo mag uitprinten.

Voor gehele duidelijkheid wijs ik je door naar de disclaimer van WikiGTA op: http://nl.wikigta.org/index.php/WikiGTA:General_disclaimer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat is onzin: Afbeeldingen die je met Google vindt zijn niet per defenitie vrij van copyright. Deze afbeeldingen komen van allerlei sites die allemaal hun eigen beleid hebben. Sterker nog, achter de link die je geeft vind je ook enkele afbeeldingen die van WikiGTA afkomstig zijn.

Als je zeker wilt weten dat je een afbeelding hebt die je kunt gebruiken voor je site kun je het beste doen wat we ook voor WikiGTA gedaan hebben: De kaart recht uit de .txd-bestanden trekken met een editor. In frontend2.txd vind je een plattegrond van 520x520px, en de grote kaart bestaat uit alle afbeeldingen van radar00.txd tot en met radar143.txd in het gta3.img-bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Is het goed, als ik een blanco kaart van wikigta neem, en daar een kaart van maak? Of mag dat niet?

Von Leeuwen

Je mag niks van Wikigta kopieren naar ene zelfgemaakte site van jou. Wel mag je, bijv. de kaart van sa naar het forum kopieren. of iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...