VforV Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Ik vind GTA2 nog altijd de grappigste GTA uit de ganse serie. Vooral de grappige plet-, boer- en scheetgeluiden. Er zit wel niet echt een verhaal in maar ik vind dit de beste GTA die IK gespeeld heb. Heb ik uitgespeeld: -Grand Theft Auto -GTA: London 1969 (GTA #mission pack) -GTA2 -Grand Theft Auto: Liberty City Stories . Quote
Flying Dutchman Posted January 10, 2006 Report Posted January 10, 2006 Ik vind hem ook grappig, de mensen, je bijnamen, de missies. En ook die rare geluiden enzo. Niet echt grappige zinnen of ee's, maar de gameplay is gewoon grappig. Quote
VforV Posted January 10, 2006 Author Report Posted January 10, 2006 Ik vind hem ook grappig, de mensen, je bijnamen, de missies. En ook die rare geluiden enzo. Niet echt grappige zinnen of ee's, maar de gameplay is gewoon grappig . Ja, de auto's zijn zo easy te besturen (PC). gewoon met duim (links draaien), wijsvinger (vooruit, achteruit) en middelvinger (rechts draaien). Ook het geluid wanneer je bij een ontploffing in de lucht gekatapulteerd wordt en de jammerende kreten van mensen die onder je auto belanden zijn hilarisch. Quote
need my speed Posted January 11, 2006 Report Posted January 11, 2006 GTA2 is en blijft voor mij de grapigste GTA, de geluiden, de bijnamen, de teksten (bijvoorbeeld in een missie van de Krisnha zegt Sunbeam dat ze vanavond naakt gaan dansen voor jou), enz. Quote
Fireman Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 Ja de mensen die hier nu nog komen zullen vast wel voor ja stemmen anders keek je hier niet meer AM I RIGHT? Quote
VforV Posted January 13, 2006 Author Report Posted January 13, 2006 Ja de mensen die hier nu nog komen zullen vast wel voor ja stemmen anders keek je hier niet meer AM I RIGHT? Wat bedoel je precies? Je zin brengt me in verwarring. Quote
need my speed Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Dat iedereen die hier post, op ja zal stemmen (dus dat het de grappigste is), omdat je hier anders niet kijkt. Quote
-Roy- Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Ik vind het ook de leukste. Het is zo heerlijk melig. De multiplayer is ook zo gaaf. En wat dacht je van die scheet en/of boer geluiden? Quote
Moonbeam Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Ik heb GTA1, GTA2, GTA-VC & GTA-SA maar GTA2 blijft het meligst! Dat iedereen die hier post, op ja zal stemmen (dus dat het de grappigste is), omdat je hier anders niet kijkt Ja denk ik ook Quote
MrKooKie Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Lees andere posts in andere topics van mij door om erachter te komen, dat GTA2 mij overgeetbare momenten heeft verzogt vanwege de nogal zieke humor. Quote
P-Jamma Posted January 14, 2006 Report Posted January 14, 2006 Scheten, Boeren, Mensen 1500m in de lucht schieten met Bazooka's, Missies waarin brandweerwagens vuur spuwen, mensen ombraden in hot dogs.... en nog veel meer van die onzin... Gta2 is zeker wel de leukste Classic Gta . Quote
7ulian Posted January 14, 2006 Report Posted January 14, 2006 (edited) Ik ken alleen GTA2 van de GTA serie. Ik heb wel een San Andreas gezien bij een vriend; ik ben zelf eens in het echte Las Vegas geweest dus ik vond het super tof toen hij met zo'n straaljager boven Excalibur vloog (in GTA) maar nu heb ik nog niet gezegd wat het leukst is... ik heb GTA2 in elk geval voor 3 euro ergens gekocht en ik heb er nu al een paar jaar lol van (en ik heb een paar radiostations uit het spel op mijn I-Pod gezet ) Edited January 14, 2006 by 7ulian Quote
Hanneswasco Posted March 6, 2007 Report Posted March 6, 2007 Ik weet het niet. Want ik heb het nog nooit gespeeld. Maar aan de dingen die ik heb gezien, ziet het er saai uit. Quote
Recommended Posts