Jump to content

Is GTA2 nog leuk?


VforV

GTA II  

166 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind je GTA II leuk???

    • ja
      97
    • nee
      42
    • ik weet niet
      23


Recommended Posts

ik vind hem ook leuk omdat het de enige GTA is die ik kan spelen, ik heb III, VC en SA liggen maar die passen allemaal niet op mijn opa's computer en al helemaal niet op de mijne (Mac). maar GTA II past er wel op en ik vind hem egt leuk. aleen jammer dat je geen heli's hebt en niet kan zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    13

  • VforV

    4

  • Groot-Duimpje

    4

  • rjravi1

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, GTA2 is niet meer leuk. GTA2 was een grote hit in zijn tijd, maar nu is hij opgevolgd door de nieuwere generatie. Hij is nog wel goed om één keer in de drie maanden te spelen voor wat nostalgie en hij staat goed in de kast tussen je andere GTA's, maar that's it. GTA2 heeft zijn tijd gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt vast vreemd, maar ik heb wel 'respect' voor het spel, en ik zou ik willen dat ik hem leuk vind.

Maar ik vind het níet leuk.. Ik kan het begrijpen dat ze gratis te downloaden zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een erg leuk spel. alleen waren een aantal missies erg lastig

Ja het was een heel leuk spel voor zijn tijd.

Hetzelfde geld bij GTA 1 en GTA london die ik een maand heb.

Meeste mensen zouden hier geen bal aan vinden om dat het niet 3d is en niet echt goeie graphics heeft.

Maar dat hoeft voor mij allemaal niet.

Het is voor die tijd inderdaad een leuk spel.

Ik vind nu er eigenlijk geen bal aan. Maar dat is mijn mening.

En het is btw wel 3d, alleen in top down view

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een erg leuk spel. alleen waren een aantal missies erg lastig

Ja het was een heel leuk spel voor zijn tijd.

Hetzelfde geld bij GTA 1 en GTA london die ik een maand heb.

Meeste mensen zouden hier geen bal aan vinden om dat het niet 3d is en niet echt goeie graphics heeft.

Maar dat hoeft voor mij allemaal niet.

Het is voor die tijd inderdaad een leuk spel.

Ik vind nu er eigenlijk geen bal aan. Maar dat is mijn mening.

En het is btw wel 3d, alleen in top down view

zoals je segt misschien toen ie net uit was was het wel een leuk spel.

verder denk ik natuurlijk wel dat de meesten hierzo plezier mee kunnen hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Nou de grappigste gta vind ik het wel niet maar van mij krijgt het toch zeker 8/10!!

De graphics en lichteffecten waren zeer goed voor die tijd, en ja humor was altijd al Rockstars sterke punt, alleen jammer dat je een stom (en dan bedoel ik: doofstom) hoofdpersonage hebt en er nog niet echt een verhaallijn is...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de grappigste gta vind ik het wel niet maar van mij krijgt het toch zeker 8/10!!

De graphics en lichteffecten waren zeer goed voor die tijd, en ja humor was altijd al Rockstars sterke punt, alleen jammer dat je een stom (en dan bedoel ik: doofstom) hoofdpersonage hebt en er nog niet echt een verhaallijn is...

Maar dat maakt toch niet zo veel uit,je kan het in ieder geval spelen.Ik vind GTA2 ook wel een van de grapigste GTA,s.Altijd die mannetje,s die in de lucht kon schieten enzo :D was altijd LOL LOL.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta 2 op de Ps2 ( eigenlijk voor ps1 maar ik gebruik hm op de ps2 :clown: )

Als je hem af en toe speelt is hij nog wel leuk maar niet te vaak en te lang.

En vooral de bestuiring is erg moeilijk als je het niet gewend bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel best goed, je kan haast alles wel editen, en de multiplayer is niet te snel, maar ook weer niet al te traag, sterkte en wat reflexen maar soms ook wat stratergie. :puh:

De singleplayer raakt wel snel saai als je alles hebt gedaan, met of zonder cheats.

Maar soms wel leuk om herrie te schoppen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...