Jump to content

Fijnste auto


Baffie

Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?  

389 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke auto vind jij het fijnst om mee te reizen?

    • Cheetah (met/zonder sirene)
      109
    • Banshee
      11
    • Phoenix
      12
    • Infernus
      66
    • Comet
      22
    • Deluxo
      26
    • Hotring Racer
      24
    • Sabre Turbo
      70
    • Stinger
      18
    • andere...
      46


Recommended Posts

De fijnste auto in Vice City is écht de Cheetah met sirene, welke auto gaat er nu harder? Welke auto stuurt er nu fijner? Welke auto heeft er nu een mooiere vorm? En het is ook de énige auto waarop soms ook een sirene gebouwd is. Hij wordt niet voor niks gebruikt door de undercover politie. Dat heeftie wel te danken aan z'n geweldige eigenschappen. Die andere auto's vind ik bijna allemaal wel een nadeel aan zitten. De Cheetah kan bijna als volmaakt getypeerd worden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    56

  • Lantyz

    9

  • MrKooKie

    7

  • The Outlaw

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alleen gaan scooters niet zo heel hard. Je kunt ze wel gebruiken voor Stoppies, ik heb er een keer ééntje van 91 seconden gehaald. Cheetah vind ik ook de allerbeste auto. Gebruik ik altijd voor missies als je heel snel weg moet wezen. Zoals Treacherous Swine.

Link to comment
Delen op andere websites

infernus tha best (of lamborgini countach) :D

De Infernus gaat wel hard, maar ik vind dat ie een beetje moeiljk met bochten omgaat. Als je daar de handrem gebruikt verlies je heel snel de controle over het stuur, beetje jammer maar voor de rest wel fijne auto.

Hier heb je het p_edit.gif knop je voor en mijn favoriete auto is de Cheetah

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Infernus een rot-auto. Hij gaat wel hard, en slipt veel, maar hij trekt helemaal niet hard op en stuurt heel lastig. Als je één keer de handrem ietsjes gebruik verlies je meteen de controle over het stuur. De Cheetah (en de Banshee ook een beetje) kunnen bochten van 90 gtaden gewoon genomen worden zonder te slippen. Dat hij zoveel grip heeft is alleen maar makkelijk. Maar ze horen wel allebei tot dezelfde categorie. Bij de Sunshine lijsten heb je de infernus en de Cheetah allebei bij dezelfde rij auto's. Dus... zijn de allebei niet slecht (oftewel goed :D )

Link to comment
Delen op andere websites

De zebra-taxi is ook heel fijn, hij gaat keihard, heeft heel veel grip op de weg en als je 100 pasagiers hebt afgezet kan hij ook nog 3 meter de lucht in springen. Als je dat helemaal in het begin van het spel doe is het handig voor speciale missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is sowieso onmogelijk om alle auto's in een poll te verwerken. Je gaat er nu vanuit dat iedereen een sportwagen heeft als favorite auto. Maar de Rancher, de Patriot en de Blista Compact scoren bij mij ook heel hoog, terwijl ze zeker niet de snelste zijn in GTA VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...