Jump to content

De irritantste DJ van GTA2


PIERRO P

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

die ene die klaagt dat hij ergens alleen zit en of niemand hem kan helpen met een bepaald probleem dat hij heeft, verder weet ik er ni veel over maar ik hoor het om de vijf minuten opnieuw

Link to comment
Delen op andere websites

die ene die klaagt dat hij ergens alleen zit en of niemand hem kan helpen met een bepaald probleem dat hij heeft, verder weet ik er ni veel over maar ik hoor het om de vijf minuten opnieuw

Idd irritant

ik vind Head radio ook echt zo dom en irri!

@Lantyz er staat 'ook'

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

@ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM.

Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM.

Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet.

die is ook irritant , en ik kom ff ook niet op de naam , verder zijn ze eigenlijk allemaal wel irritant :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
@ Mister.X: De DJ die klaagt dat hij alleen is, is Dean France (wat overigens by far de meest geweldige radiohost van GTA2 is), en die zit niet bij Head Radio maar Futuro FM.

Mee eens

Persoonlijk gaan mijn nekharen overeind staan van dat mens bij Tsunami FM. Geen idee hoe ze heet.

Haar stem is wel vervelend, maar ze draait wel leuke muziek (Drum'N'Base, love it)

En die van Heavenly Radio vind ik soms vervelend, als ze vals gaat zingen

Link to comment
Delen op andere websites

ngasahron njighananja HAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

ik denk dat het wel duidelijk is: TSUNAMI FM

die muziek is oke maar dat mens moet ze kop houde.

ik vind dean france en fanny joe styles egt TOPPIE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Toen ik me verveelde en weer gta2 begon te spele, vond ik al gou WAT EEN IDIOTE RADIO, en zette het geluid uit.

na een tijd je deed ik um weer aan en hoorde ik tsunami fm. wat een kut radio!

ik heb het nu denk ik wel gehad met gta2.

post-74544-1187775514.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...