Jump to content

Wat voor cijfer geef je LCS?


Gino99

Wat voor een cijfer geef je voor Gta LCS  

89 leden hebben gestemd

  1. 1. Vul maar in

    • 1.
      5
    • 2.
      4
    • 3.
      0
    • 4.
      0
    • 5.
      9
    • 6.
      10
    • 7.
      25
    • 8.
      13
    • 9.
      16
    • 10.
      5


Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    13

  • Kakaroth

    4

  • M4X

    3

  • Gino99

    3

Top Posters In This Topic

Een dik verdiende negen, voor mij is dit echt een van de beste GTA's, samen met VC en III. Je hebt dé echte maffia sfeer. Dit was ook zo in VC en III. In San Andreas was het een 'I'm tha gangsta in tha hood' sfeertje waar ik persoonlijk niets moet hebben. VCS mist de maffia sfeer. Ook de verhaal lijn zit goed ik elkaar, vooral Sal die eerst een stijd heeft met de Portland Gangs en de stakers van de Ferry. Op Staunton moet je hem weer uit hachelijke situaties reden waarin vaak de gangs en politiek een aandeel hebben. Dan komt hij in de gevangenis en moet je uitzoeken wie het waren die hem erbij hebben gelapt. Hierna moet je weer een stijd voeren tegen enkele gangs en politiek. Dan is Donald Love er nog als opdrachtgever die een groot aandeel heeft in de Story Line. Eerst wil hij burgemeester worden, als dat niet lukt wil hij leider worden van een groote bouwconstructie in Fort Staunton. De verhaallijn van VC is toch beter maar die van LCS mag er wezen!

Het hoofdpersoonage is ook goed gekozen. Toni is een maffia man die zijn opdracht uitvoert zonder te klagen maar soms heeft hij wel suggesties. Weer is het VC waarin het hoofdpersoonage mij meer trekt maar Toni staat op nummertje 2.

VCS is ook een pracht game maar mist voor mij de sfeer en op het laatste het verhaal. Tevens spelen de Bugs en Glitches me daar ook parten. LCS mag redelijk veel Glitches hebben maar zo'n eenmalig foutje moet je niet naar omkijken. Bugs vind ik erger, die zijn er altijd.

Ook de bestuuring is fijn en er zijn vele goede auto's. De vaartuigen zijn redelijk, niet echt uitgebreid zoals in SA en VCS maar ik vind dat ze wat sneller gaan. In, vooral VCS, gaan ze gewoon veels te sloom. Daar duurt het even voordat je bij de 'Civil Asset Forfeiture Impound' bent. Die tijd kun je veel leuker en/of nuttiger besteden. De boten hebben in LC (Neen, geen LCS gewoon de stad Liberty City) ook niet echt nut je kunt maar op een paar stukken aan land..

Voor mij zelf is dit ook de eerste GTA waarin ik screens kon maken en SaveGames doen. Daar was ik wel blij mee omdat dat bij de andere moeilijk kan, op de PS2.

Dit houd niet in dat de andere GTA's geen top games zijn, want dat zijn ze! :)

omdat het best slecht is tegenover de andre Gta's

Je zult toch eens goed moeten gaan kijken.. Je kunt deze game niet met San Andreas enzo vergelijken. Aangezien het een port is van GTA III zou je hem daarmee eerder kunnen vergelijken. Dat is ook niet helemaal eerlijk want toen was de techniek nog niet heel ver. Desalniettemin heeft LCS niet meer de overdreven donkerte van III waarin het best graw was. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Dat geeft een goed maffia gevoel.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel een 9

omdat het voor mij de beste GTA is.

Ik vind het goede aan dit spel: Het sfeertje, de stad, de auto's, de gangs, alles klopt gewoon.(Voor mij)

Greetz, Dark_GTA_Mike

Edit:

VCS is ook een pracht game maar mist voor mij de sfeer en op het laatste het verhaal. Tevens spelen de Bugs en Glitches me daar ook parten. LCS mag redelijk veel Glitches hebben maar zo'n eenmalig foutje moet je niet naar omkijken. Bugs vind ik erger, die zijn er altijd.

Voor mij zelf is dit ook de eerste GTA waarin ik screens kon maken en SaveGames doen. Daar was ik wel blij mee omdat dat bij de andere moeilijk kan, op de PS2.

Dat is ook inderdaad wat ik vervelend vind, vooral de sfeer, en bijna alle auto's zijn wel erg goed

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een 7 gegeven. Toen ik hem opstarte had ik het gevoel dat ik gewoon gta 3 weer aan het herbeleven was. De PS2 versie heeft heel veel last van bugs vind ik persoonlijk, vooral bij dat 1ne level: The Portland Chainsaw Masquerade. Als die kerels met kettingzagen je 1 sec raken is er al 3/4 van je health af. In de missies zit weinig variatie en de eilanden mochten wel wat groter zijn. Geef mij dan maar VCS of SA, die gta's zijn stukken beter dan LCS.

EDIT: Als ik de PSP versie had gespeeld dan zou ik hem wss wel een 8 geven, omdat die versie minder last heeft van bugs.

Bewerkt: door Jericho
Link to comment
Delen op andere websites

Een Negen, voor mij is dit echt een van de beste GTA's, samen met VC en III. Je hebt dé echte maffia sfeer. Dit was ook zo in VC en III. In San Andreas was het een 'I'm tha gangsta in tha hood' sfeertje waar ik persoonlijk niets moet hebben. VCS mist de maffia sfeer. Ook de verhaal lijn zit goed ik elkaar, vooral Sal die eerst een stijd heeft met de Portland Gangs en de stakers van de Ferry. Op Staunton moet je hem weer uit hachelijke situaties reden waarin vaak de gangs en politiek een aandeel hebben. Dan komt hij in de gevangenis en moet je uitzoeken wie het waren die hem erbij hebben gelapt. Hierna moet je weer een stijd voeren tegen enkele gangs en politiek. Dan is Donald Love er nog als opdrachtgever die een groot aandeel heeft in de Story Line. Eerst wil hij burgemeester worden, als dat niet lukt wil hij leider worden van een groote bouwconstructie in Fort Staunton. De verhaallijn van VC is toch beter maar die van LCS mag er wezen!

Het hoofdpersoonage is ook goed gekozen. Toni is een maffia man die zijn opdracht uitvoert zonder te klagen maar soms heeft hij wel suggesties. Weer is het VC waarin het hoofdpersoonage mij meer trekt maar Toni staat op nummertje 2.

VCS is ook een pracht game maar mist voor mij de sfeer en op het laatste het verhaal. Tevens spelen de Bugs en Glitches me daar ook parten. LCS mag redelijk veel Glitches hebben maar zo'n eenmalig foutje moet je niet naar omkijken. Bugs vind ik erger, die zijn er altijd.

Ook de bestuuring is fijn en er zijn vele goede auto's. De vaartuigen zijn redelijk, niet echt uitgebreid zoals in SA en VCS maar ik vind dat ze wat sneller gaan. In, vooral VCS, gaan ze gewoon veels te sloom. Daar duurt het even voordat je bij de 'Civil Asset Forfeiture Impound' bent. Die tijd kun je veel leuker en/of nuttiger besteden. De boten hebben in LC (Neen, geen LCS gewoon de stad Liberty City) ook niet echt nut je kunt maar op een paar stukken aan land..

Voor mij zelf is dit ook de eerste GTA waarin ik screens kon maken en SaveGames doen. Daar was ik wel blij mee omdat dat bij de andere moeilijk kan, op de PS2.

Dit houd niet in dat de andere GTA's geen top games zijn, want dat zijn ze! :)

omdat het best slecht is tegenover de andre Gta's

Je zult toch eens goed moeten gaan kijken.. Je kunt deze game niet met San Andreas enzo vergelijken. Aangezien het een port is van GTA III zou je hem daarmee eerder kunnen vergelijken. Dat is ook niet helemaal eerlijk want toen was de techniek nog niet heel ver. Desalniettemin heeft LCS niet meer de overdreven donkerte van III waarin het best graw was. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Dat geeft een goed maffia gevoel.

Ja als je het zo bekijkt kan ik hem wel een 8 geven,maar er zitten veel bugs in en ook veel andre vinden het spel te saai,maar je krijgt wel weer het echte Maffia sfeertje en drie mooie groote eilanden dus geef ik nou toch een 8 (na lang nadenken)

Link to comment
Delen op andere websites

Op Psp is hij leuk omdat gta dan niet beter kan

VSC en LCS vind ik allebei nie leuk voor ps2

Als San Andreas strories uitkomt wet ik bijna zekr dat ik hem wel leuk ga vinden op ps2

Lcs geef ik een 7 op psp

een 6 op ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Ja als je het zo bekijkt kan ik hem wel een 8 geven,maar er zitten veel bugs in en ook veel andre vinden het spel te saai,maar je krijgt wel weer het echte Maffia sfeertje en drie mooie groote eilanden dus geef ik nou toch een 8 (na lang nadenken)

LCS heeft wat Glitches maar echte 'goede' bugs niet. Soms is zo'n eenmalig voorkomend foutje ook nog leuk en grappig. Vind je het dan echt storend?

Saai is een mening, ik vind dat dus echt niet! :)

Het is een leuke game, maar jammer dat er wat minpunten zijn. Zoals dat je niet kunt zwemmen, klimmen etc.

Een 7 lijkt me ruim voldoende!

Daar wil ik toch iets tegen in brengen. Zwemmen is in Liberty City best onnodig. In Portland kun je alleen bij 'The Portland Beach' aan land komen, in Staunton Island alleen in het noorden en op Shoreside Vale alleen bij sommige stukken richting de Cochrane Dam en bij het vliegveld. Overgins lijkt het me niet echt het fijnste water om in te zwemmen..

Ik ben niet direct een fan boy maar als je eens goed over sommige argumenten nadenkt veeg je ze zo van de tafel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 9. Eigenlijk een 9,5.

In San Andreas was het een 'I'm tha gangsta in tha hood' sfeertje waar ik persoonlijk niets moet hebben.
Dat is ook de bedoeling van GTA San Andreas. In GTA III en LCS is het 'I'm the mob in the District' en in GTA San Andreas is het 'I'm the gangsta in tha hood'. CJ komt uit het getto en Toni Cipriani stamt af van een maffiafamilie.
De verhaallijn van VC is toch beter maar die van LCS mag er wezen!
Persoonlijk vind ik dat VC de slechtste verhaallijn heeft van de Trilogie + Stories.
Je zult toch eens goed moeten gaan kijken.. Je kunt deze game niet met San Andreas enzo vergelijken. Aangezien het een port is van GTA III zou je hem daarmee eerder kunnen vergelijken. Dat is ook niet helemaal eerlijk want toen was de techniek nog niet heel ver. Desalniettemin heeft LCS niet meer de overdreven donkerte van III waarin het best graw was. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Dat geeft een goed maffia gevoel.
Je hebt gelijk dat je GTA San Andreas niet kunt/mag vergelijken met GTA Liberty City Stories maar over het feit dat LCS een port zou zijn van GTA III heb je ongelijk. Als het een port zou zijn, zou LCS precies dezelfde storylinge hebben als GTA III en zouden misschien enkel de graphics wat opgepoetst zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het water rijdt, is het toch chill als je kan zwemmen

Met een beetje rijkunsten is het dus overbodig.

In San Andreas was het een 'I'm tha gangsta in tha hood' sfeertje waar ik persoonlijk niets moet hebben.
Dat is ook de bedoeling van GTA San Andreas. In GTA III en LCS is het 'I'm the mob in the District' en in GTA San Andreas is het 'I'm the gangsta in tha hood'. CJ komt uit het getto en Toni Cipriani stamt af van een maffiafamilie.

Dat heb ik ook nooit gezegt? Ik zei dat ik er niets van moest hebben, dat CJ uit een getto komt is ook bij mij bekent. Toni is van een maffia familie en komt uit Italië.

De verhaallijn van VC is toch beter maar die van LCS mag er wezen!

Persoonlijk vind ik dat VC de slechtste verhaallijn heeft van de Trilogie + Stories.

Smaak, ik vind het de beste. Uit het GTA III era vind ik SA de slechtste hebben met VCS daarna.

Je zult toch eens goed moeten gaan kijken.. Je kunt deze game niet met San Andreas enzo vergelijken. Aangezien het een port is van GTA III zou je hem daarmee eerder kunnen vergelijken. Dat is ook niet helemaal eerlijk want toen was de techniek nog niet heel ver. Desalniettemin heeft LCS niet meer de overdreven donkerte van III waarin het best graw was. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Dat geeft een goed maffia gevoel.
Je hebt gelijk dat je GTA San Andreas niet kunt/mag vergelijken met GTA Liberty City Stories maar over het feit dat LCS een port zou zijn van GTA III heb je ongelijk. Als het een port zou zijn, zou LCS precies dezelfde storylinge hebben als GTA III en zouden misschien enkel de graphics wat opgepoetst zijn.

Mijn fout, LCS is inderdaad geen port van III.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja als je het zo bekijkt kan ik hem wel een 8 geven,maar er zitten veel bugs in en ook veel andre vinden het spel te saai,maar je krijgt wel weer het echte Maffia sfeertje en drie mooie groote eilanden dus geef ik nou toch een 8 (na lang nadenken)

Maar zo moet je het dus ook bekijken als je een spel beoordeelt.

Ik vind dat Asphalt helemaal gelijk heeft want egt storend zijn die bugs ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een leuk spel, maar toch miste ik er wat in. In gta 3 en de andere gta's leek het net of je er helemaal in zit. Dat miste ik toch wel in LCS. Maar toch waren de missies leuk om te doen. Je kan inderdaad niet zoveel in LCS, maar toch zijn er wel veel zijmissies. Er zijn best veel races in het spel. Ook moet je de vuilnis enzo ophalen. Dat is nog best moeilijk! Ook vind ik het jammer dat je niet in gebouwen (behalve je savehouse) kan. Dat kun je in Vice city wel, terwijl vice city ouder is dan LCS). Met de bugs vind ik het ook nog wel meevallen. Ook is het jammer dat je niet kan vliegen. De radiozenders vind ik ook tegevallen tegenover de andere gta's.

Ik geef dit spel een 7. Omdat er leuke zijmissies zijn(see the sight before you flight), races en missies. Maar ik mis de sfeer toch wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...