Jump to content

Media GTA ????


Baffie

Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?

    • Duidelijk en klaar waar je iets aan hebt.
      12
    • Redelijk duidelijk
      3
    • gewoon
      16
    • beetje vaag
      37
    • heel erg vaag waar je niets van op aan kunt
      31
    • anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    7

  • brbgtaplayer

    3

  • actros

    3

  • Tha Real G.

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het wel een beetje raar, GTA-SA is waarschijnlijk nog door niemand uitgespeeld, en we zitten alweer te fantaseren over de volgende GTA. Als je de periode bekijkt tussen dat GTA-vc uitkwam en GTA-sa, dan zal het zéker nog een poos duren voordat de volgende weer uitkomt.

off topic ff:

er is al een site online die alle dingen laat zien die je krijgt bij 100%,er zijn al duizenden mensen die het 100% hebben uitgespeeld :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

er is al een site online die alle dingen laat zien die je krijgt bij 100%,er zijn al duizenden mensen die het 100% hebben uitgespeeld :rolleyes:

Dát snap ik dus echt niet, gaan die mensen als het spel in de winkel ligt er meteen als de kippen er op af om er vervolgens dag en nacht achter te zitten om het uit te spelen. Als je ziet hóé uitgebreid SA is is het bijna ondenkbaar dat zoveel het al zó snel hebben uitgespeeld. Snap ik niet echt. Ik doe liever r-u-s-t-i-g aan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik ook, je weet hoe sommige mensen zijn, dag en nacht gamen, ik game 1 of 2 uur in de week met gta san andreas

dat kan ik echt niet aan :lol: :lol:

ik doe niet snel snel maar ik wil wel het spel op tijd uit hebben gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel een nieuwe GTA uit komt, maar dan natuurlijk wel op de PS3.

San andreas speelt zich af in de jaren 90, dus ik denk dat er nog wel een nieuwe komt die zich afspeelt in het 2de millennium.

Als er nog een GTA 5 of 6 uit komen lijkt me dat erg vet, want ik denk dat die zich dan in de toekomst zullen afspelen. Maarja, tegen die tijd zitten we wel al dik in de toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat ze nog wel blijven doorgaan met de gta serie want je moet toegeven dat spel verkoopt wel als een lopende trein ik ben er ook als kip er op af gegaan omdat ik helemaal gek ben van gta ik heb elke serie nog van gta 1 tot gta san andreas :puh::D :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat ze er nog wel een poosje mee door zullen gaan, het loop ook zó goed. Dan lijkt het me niet dat ze er ineens mee stoppen.

dat kan ik echt niet aan 

ik doe niet snel snel maar ik wil wel het spel op tijd uit hebben gespeeld

Ik niet, ik begin gewoon met het spel en dan zie ik vanzelf wel een keer of ik het wel ooit uitspeel. Ik heb als voorbeeld Vice City nu een maand of 3 en ik heb het nog steeds nooit uitgespeeld. Eigenlijk moest een spel pas bekend worden ongeveer een week voordat het uitkwam. Dan zou de toeloop nóg groter worden. Nu weet je het al bijna een jaar vantevoren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar dat kan wel nog heel lang duren waneer de ps3 uitkomt.

Misschien komnt ie wel nooit uit omdat ze nu met die PSP bezig zijn...

En als hij zou uitkomen kan dat wel nog een paar jaar duren

Link to comment
Delen op andere websites

tja das waar ... in dat geval hoop ik dat de nieuwe gta volgend jaar uit komt in de grote steden van europa... dus:

bijvoorbeeld 4 grote hoofdsteden van europa aan elkaar gebreid.... weer is wat andres dan die amerikaanse stijl.... dus dan krijg je ook hele andere auto's

deze steden had ik in gedachte :

amsterdam

londen (met dubbeldekker bus)

madrid

berlijn

lijkt me wel wat ... heb je een hele andere stijl gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, liever niet Amsterdam, dat wordt in al de weinige spellen die in nederland afspelen al gedaan, waarom doen ze niet een keer iets anders, Amersfoort of Utrecht ofzo, in Engeland geen Londen, daarvoor moet je GTA Londen spelen (is ongeveer evengoed als SA :lol: ) Wat mij betreft nog gewoon zoals in de traditie (m.u.v. GTA Londen) onbestaande steden die van een bestaande stad zijn afgeleidt, dat vind ik cool, hetzelfde voor auto's, hoofdpersonen, gebouwen enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...