Jump to content

Media GTA ????


Baffie

Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de berichten die uit de media komen over een misschien nieuwe GTA?

    • Duidelijk en klaar waar je iets aan hebt.
      12
    • Redelijk duidelijk
      3
    • gewoon
      16
    • beetje vaag
      37
    • heel erg vaag waar je niets van op aan kunt
      31
    • anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

oke mischien london dan niet maar amsterdam wel man ik bedoel iedereen die niet uit nederland komt heeft geen flauw idee wat amersfoort is.... amsterdam weet iedereen en zou ok vet zijn om met je speedboot door de grachten te scheuren...

+ het zou de stad van de drugs en hoeren worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    7

  • brbgtaplayer

    3

  • actros

    3

  • Tha Real G.

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

oke mischien london dan niet maar amsterdam wel man ik bedoel iedereen die niet uit nederland komt heeft geen flauw idee wat amersfoort is.... amsterdam weet iedereen en zou ok vet zijn om met je speedboot door de grachten te scheuren...

+ het zou de stad van de drugs en hoeren worden :puh:

Daarom juist, iedereen weet allang wat Amsterdam is, een enorme verzameling van tippelzones, hoeren, musea, gevangenissen en drugsdealers. Bij andere steden is dat juist helemaal niet bekend, als ze nu gewoon een stad doen uit nederland die helemaal niet bestaat is het helemaal leuk. Daar kun je dus ook geen conclusies uit trekken of het wel klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een beetje raar, GTA-SA is waarschijnlijk nog door niemand uitgespeeld, en we zitten alweer te fantaseren over de volgende GTA. Als je de periode bekijkt tussen dat GTA-vc uitkwam en GTA-sa, dan zal het zéker nog een poos duren voordat de volgende weer uitkomt.

Schei toch uit man, SA de makkelijkste game uit de serie!!! over de glitches en fouten maar niet te spreken. ER KOMT ZEKER EEN VERVOLG want SA zuigt zwaar. Iedereen is helemaal geil omdat t zo groot is maar de gameplay is dat van een 10 jarige (mn neefje heeft de verhaallijn ook al uit gespeeld alleen nog niet 100%)

Een vervolg moet, dat zijn ze na deze blunder ons wel verschuldigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel Iuitgespeeld, en we zitten alweer te fantaseren over de volgende GTA. Als je de periode bekijkt tussen dat GTA-vc uitkwam en GTA-sa, dan zal het zéker nog een poos duren voordat de volgende weer uitkomt.

Schei toch uit man, SA de makkelijkste game uit de serie!!! over de glitches en fouten maar niet te spreken. ER KOMT ZEKER EEN VERVOLG want SA zuigt zwaar. Iedereen is helemaal geil omdat t zo groot is maar de gameplay is dat van een 10 jarige (mn neefje heeft de verhaallijn ook al uit gespeeld alleen nog niet 100%)

Een vervolg moet, dat zijn ze na deze blunder ons wel verschuldigd.

Ik vindt dat je een beetje overdrijft.

SA is gewoon een heel goed spel.

En het is echt geen blunder omdat ze SA hebben gemaakt.

Ik zelf heb echt niet veel problemen met de gameplay gehad.

Het is wel een beetje makkelijk uit tespelen, maar er zijn zoveel dingen te doen, dat je er toch behoorlijk lang over doet.

Maar als de missie's makkelijk zijn wil dat nog niet zeggen dat SA zuigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een beetje raar, GTA-SA is waarschijnlijk nog door niemand uitgespeeld, en we zitten alweer te fantaseren over de volgende GTA. Als je de periode bekijkt tussen dat GTA-vc uitkwam en GTA-sa, dan zal het zéker nog een poos duren voordat de volgende weer uitkomt.

Schei toch uit man, SA de makkelijkste game uit de serie!!! over de glitches en fouten maar niet te spreken. ER KOMT ZEKER EEN VERVOLG want SA zuigt zwaar. Iedereen is helemaal geil omdat t zo groot is maar de gameplay is dat van een 10 jarige (mn neefje heeft de verhaallijn ook al uit gespeeld alleen nog niet 100%)

Een vervolg moet, dat zijn ze na deze blunder ons wel verschuldigd.

Mn broertje is 9 en haalt alles gemakkelijk idd , maar om een blunder te spreken vind ik niet juist , ik moet zeggen dat ze PS2 engine tot de max hebben gedreven , dat merk je an de idiote lange laadtijden , wat ook irri is is het wazige beeld ( ben hoge resoluties gewend op 90 hertz )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel degelijk in een nieuwe gta dat ze nu maken aangezien vice city uitkwam begonnen ze gelijk aan san andreas :D dus denk wel dat ze bezig zijn met een nieuw deel :puh: alleen vermaak me nog een hele tijd met san andreas. dus de nieuwe mag nog wel even wachten :puh:

peepz ik weet niet of jullie echt wel pw lezen of iets maar ik heb duidelijk gelezen "dan houser had nog commentaar achter de vraag komt er een nieuwe en zij : wij weten het nog niet want wij zijn al een lange tijd bezig met San Andreas en weeral plannen hebben voor een nieuw nee nog niet het hele team wil een paar weken vakantie" misschien is da wel iets duidelijker maar ik heb da toch zo gelezen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Na GTA 1 kwam GTA Londen en vervolgens GTA 2, 3 games dus en na een hele tussenperiodo kwamen ze met GTA3 Liberty City vervolgens met GTA Vice City en GTA San Andreas, weer 3 games.

Ik denk dat ze nu weer heel wat jaartjes wachten voordat ze met een nieuwe GTA komen, na deze jaren is de technologie weer een heel stuk vooruit, dan pas kan je weer met een ECHT nieuwe GTA komen, hopelijk komen ze weer met 3 games die allemaal op elkaar gebaseerd zijn wat Graphics en Gameplay betreft.

Bewerkt: door Jeffrey S
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...