Jump to content

Is het het kopen waard?


Baffie

Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?

    • Ja, zeker leuk ouderwets spel
      32
    • Ja, denk van wel
      15
    • Misschien
      17
    • Nee, veel te druk met Vice City en SA
      13
    • Nee, wat heb je aan die oude troep.
      18


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cenzy

    7

  • Baffie

    5

  • Svenie

    5

  • Mazzeltje

    2

ik heb alle GTA's orgineel in bezit :Y en ze zijn allemaal prachtig! op het moment speel ik weer veel GTA 1 als ik daar op uitgekeken ben speel ik weer een andere. totdat je het weer een x gaat spelen en dan ben je weer helemaal verslaaft :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik zie het nut van kopen niet in. Hij is gratis te downlaoden, dus waarom zou je hem dan kopen? Ik heb hem wel, maar gedownload en ik vind er eerlijk gezegd niets aan. ;)

MAAR als je GTA1 op cd hebt kan je de radiozenders op je stereo luisteren (zet hem dan niet op nummer 1, want dan gaat je stereo keihard piepen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik zou het doen. Ik heb gister avond op Bol.com GTA 1 + GTA Londen gekocht voor slechts € 9.99 binnen 2-3 werkdagen is het al geleverd. Dus op Dinsdag of Woensdag heb ik hem.

Het komt wel uit de middeleeuwen of de ijstijd maarja het ziet er leuk uit. :D

Koop hem gewoon samen met GTA Londen op Bol.com voor een tientje. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo ,

dit is de eertse keer dat ik hier iets schrijf in dit forum want ik ken Totaal niets van GTA 1 en 2

Ik was overlaats in de Carrefour en ik zag ineens Gta Londen 1969 staan :Y

Ik Dacht : WTF ! :bonk: ( sorry voor de uitdrukking maar ik kan het niet anders uitdrukken :puh: )

Maken ze dat nog ? dacht ik :)

Dus bij deze mijn Vraag : Zou het nog leuk zijn om hem te kopen ?

Want ik ben dus een echte GTA 3-era fan :)

Ik heb dus GTA III . Vice City , San Andreas en Liberty City Stories :)

Stel ik zou hem nu morgen kopen , Zou het dan nog een fijn spel zijn voor mij ?

Sorry als er al mensen deze vraag hebben gestelt maar ik ben niet echt goed zo in dingens in de Zoekmachine te zoeken , bij deze mijn excuses daar dan voor :)

Ik hoop dat ik een leuk Antwoord Terug krijg :)

Met vriendelijke Groetjes

!Cenzy!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA London 1969 is een mooi spel! Helaas ben jij eerst met het GTA III-era in contact gekomen, en dan is het moeilijk om een GTA zoals GTA London te gaan spelen! Het spel is ook zeker een aanrader, omdat het bijna in geen enkele winkel meer te vinden is, en als je het dus hebt, dan heb je een zeldzame GTA in huis! Ik lees nu wel dat je geen andere Classic GTA's in huis hebt, als dit het geval is, dan raad ik je aan om even GTA 2 te bekijken. Dit spel kwam een jaar later uit dan GTA London en werkt ook met het Top Down View principe. GTA 2 is dan misschien wel een aanrader, maar deze game kan je wel hier gratis downloaden, dus het zou zonde zijn om GTA London te laten liggen, als je GTA 2 kunt downloaden! Mijn antwoord op je vraag: Ja, GTA London is een aanrader!

Meer info:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien het nogal lastig is om je keuze om GTA London 1969 wel of niet te kopen te baseren op slechts één post zal ik mijn mening ook even geven. Ikzelf zou het spel niet laten liggen omdat ik een grote fan ben van de verschillende delen uit de GTA-serie. Voor jou ligt het iets anders, aangezien je jezelf een 'GTA 3-era-fan' noemt en dus doelt op de nieuwere GTA's. Als je echt alleen fan bent van dat era dan raad ik het je af om het spel te kopen, want dan valt GTA London 1969 tegen. Maar ben je een echte GTA-fan, dan moet je het spel absoluut kopen. Ik heb er zelf erg veel lol aan beleefd en zelfs na het uitspelen van de missies blijft het een leuke game voor mij. Laat hem dus niet liggen als je een echte GTA-fan bent ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA London 1969 is een mooi spel! Helaas ben jij eerst met het GTA III-era in contact gekomen, en dan is het moeilijk om een GTA zoals GTA London te gaan spelen! Het spel is ook zeker een aanrader, omdat het bijna in geen enkele winkel meer te vinden is, en als je het dus hebt, dan heb je een zeldzame GTA in huis! Ik lees nu wel dat je geen andere Classic GTA's in huis hebt, als dit het geval is, dan raad ik je aan om even GTA 2 te bekijken. Dit spel kwam een jaar later uit dan GTA London en werkt ook met het Top Down View principe. GTA 2 is dan misschien wel een aanrader, maar deze game kan je wel hier gratis downloaden, dus het zou zonde zijn om GTA London te laten liggen, als je GTA 2 kunt downloaden! Mijn antwoord op je vraag: Ja, GTA London is een aanrader!

Meer info:

Bedankt voor de Site , maar moet je hier een andere GTA Classic voor hebben ? :) nee hoop ikµ

Btw .. kost dit geld ?

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

GTA London 1969 is een mooi spel! Helaas ben jij eerst met het GTA III-era in contact gekomen, en dan is het moeilijk om een GTA zoals GTA London te gaan spelen! Het spel is ook zeker een aanrader, omdat het bijna in geen enkele winkel meer te vinden is, en als je het dus hebt, dan heb je een zeldzame GTA in huis! Ik lees nu wel dat je geen andere Classic GTA's in huis hebt, als dit het geval is, dan raad ik je aan om even GTA 2 te bekijken. Dit spel kwam een jaar later uit dan GTA London en werkt ook met het Top Down View principe. GTA 2 is dan misschien wel een aanrader, maar deze game kan je wel hier gratis downloaden, dus het zou zonde zijn om GTA London te laten liggen, als je GTA 2 kunt downloaden! Mijn antwoord op je vraag: Ja, GTA London is een aanrader!

Meer info:

Bedankt voor de Site , maar moet je hier een andere GTA Classic voor hebben ? :) nee hoop ik

Nee natuurlijk niet! Je kan wel, als je GTA London op de PC koopt, een gratis uitbreiding downloaden. De game GTA London 1961, kan je hier vinden.

GTA 2 is volledig gratis en legaal op de vernoemde site te downloaden! Je moet hier geen andere Classic GTA voor hebben, dus leef je uit! Je kan trouwens ook Grand Theft Auto (1) op die site downloaden, mocht je dat nog niet gezien hebben. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...