Jump to content

Is het het kopen waard?


Baffie

Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?

    • Ja, zeker leuk ouderwets spel
      32
    • Ja, denk van wel
      15
    • Misschien
      17
    • Nee, veel te druk met Vice City en SA
      13
    • Nee, wat heb je aan die oude troep.
      18


Recommended Posts

nog even voor de veiligheid :

Ze zeggen Age : moet ik hoger als 18 zijn ?

Street Adres ? : moeten zij dat echt weten

City ?: Moeten zij dit weten

State ? wat is dit

Zip ? : Wat is dit

Country : Wat is dit

Ik vraag het maar uit veiligheid , ik weet het wel naturlijk maar ik zou het graag even van jullie horen voor de beiligheid :) bedankt voor je begrip :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cenzy

    7

  • Baffie

    5

  • Svenie

    5

  • Mazzeltje

    2

Een hogere leeftijd invullen, kan handig zijn, want ik weet niet wat er gebeurd als je een jongere leeftijd typt! Verder moet je je adres invullen, en je ZIP is de postcode van de gemeente waar je woont. De andere zaken moet je gewoon eerlijk invullen! City = Stad waar je in woont / Country = Land waar je in woont. Je moet zeker niet bang zijn, want Rockstar zal je heus niet stalken hoor! Het enige wat ze doen, is jou een nieuwsbrief opsturen, naar je gegeven E-mail adres. Veel succes ermee.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Ik heb nog eens een vraagje :

Ik snap niks van dat spel :puh: ik ben natuurlijk op Wikigta an het kijken , maar ze zeggen ga naar het kerkpleintje voor de eesrte missie ofzo , maar er is geen kaartje ? kan je aan geen kaartje graken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Ik heb nog eens een vraagje :

Ik snap niks van dat spel :puh: ik ben natuurlijk op Wikigta an het kijken , maar ze zeggen ga naar het kerkpleintje voor de eesrte missie ofzo , maar er is geen kaartje ? kan je aan geen kaartje graken ?

Nee, in GTA 2 is er geen radar zoals in het GTA III-era. Inplaats daarvan moet je af gaan op de pijltjes die zich voor je personage bevinden. De paarse kleur brengt je naar de Yakuza. De groene naar de Loonies. En de grijze kleur brengt je naar de Zaibatsu. Maar jij wil nu de Tutorial missie spelen! Om deze te starten, moe je gewoon naar de rinkelende telefoon boven je hoofd lopen. De 'pastoor' geeft je wat algemene uitleg, en achteraf moet je van hem de stad gaan verkennen, om te zien welke gangs zich allemaal in de stad bevinden. Verder is de kerk ook de plek, waar je je spel moet opslaan. Als je $50.000 in je bezit hebt, dan kan je saven door gewoonweg de kerk binnen te lopen. Waarschijnlijk vind je de kerk niet snel terug, dankzij het Top Down View! Hier bestaat echter een trucje voor: Zoek naar een TV Van (rijden over de gehele stad) en je zal zien dat de schotelantenne op het dak beweegt. Als je naar de plek rijdt waar de Schotel naar wijst, dan zal je zien dat je aan de kerk uitkomt. :)

Plattegronden: Klik

zizokp1.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat aan je screen de stad helder is .

Bij mij is dit helaas donker , want ik jammer vind .

Kan je mij soms vertellenhoe dit doet .

Ik weet niet of het hetzelfde is als je hem download of als je hem koopt , maar als ik in

Programs -> Rockstar Games -> Gta 2 en dan in het volgende kader staat er ook Gta 2 Manager en daar staan de opties / Instellingen .

Als je dit ook hebt kan je me dan uitleggen wat het zo wat allemaal betekent , want ik ben niet zo goed in dat computer taaltje . Als je wet hoe je de stad lichter kan maken , mag je dit mij gerust zeggen

AlVAsT BeDanKt :)

! Cenzy !

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA 2 Manager kan je ook meteen kiezen als je het spel in het donker wilt spelen, of in het licht. Om dit te veranderen moet je op Video klikken en vervolgens zoeken naar Lighting. Daar kan je kiezen tussen Noon en Dusk. Dusk is nacht en Noon is middag! Dus als je Noon aanduidt, zal je net zoals ik op mijn screen heb aangetoond GTA 2 in een verlicht sfeertje kunnen spelen. :) Als je meer info over Gta 2 Manager wil vinden, dan kan je hier kijken.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...