Jump to content

Wat zal rockstar er denk je zowiezo in doen>?


De Gta Master

Wat denk je dat rockstar er zowiezo in doet(nieuw)  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat denk je dat rockstar er zowiezo in doet(nieuw)

    • Meer autos,vliegtuigen,en dat soort shit
      17
    • Meer toegangkelijkheid
      14
    • Realistischer verkeer, en hoe mesnen zich gedragen
      28
    • Dat je echt bedrijven kan kopen en beheren
      12
    • Meer winkels
      1
    • Anders namelijk(dat ga je nu zitten typen)
      11
    • Grotere verhaal lijn
      13


Recommended Posts

Dat je mensen terug kan bellen , in plaats van zo afhankelijk van mensen bent voor een belletje ;) , gewoon voor een klusje kan bellen ofzoiets .. en dat je niet de ENIGE freak bent die mensen neerknalt uit het niets dat er om de zoveel tijd een gast is die jou taak overneemt [ Mensen overhoop knallen :puh: ] Hehehe concurrentie :D

ja dat je bv. gewoon op een knopju kan drukken en dan krijg je een lijst met mensen voor wie je missies kan doen en vrienden en alles

en dat je dan wat afspreekt om bijvoorbeeld te daten of missies te doen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • henk_jan

    3

  • Baffie

    3

  • De Gta Master

    3

  • OG Loc

    2

Stel je voor dat Rockstar ging luisteren naar onze wensen. Alleen dan had je wel het risico dat er een nieuwe GTA op de markt zou komen die groter is dan 5GB. Ze doen er gewoon in elk spel iets nieuws in en op een gegeven moment (over 10 GTA's ofzo) komt er een keer een GTA uit waarvan iedereen zegt: "Dáár had ik nu ècht van gedroomd!"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop een grotere verhaallijn.

Ik vond het jammer dat je bij VC en LC zo snel de eindmissie's verschenen bij SA is dit al een beetje verholpen geloof ik.

Maar ik vind het een beetje slap verhaal vooral nog in het begin zodra het op de PC is koop ik het meteen

Dat speelt gewoon makkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb anders gestemd want alles moet er in... Maar er was 1 ding in GTA VC waar ik me héél erg aan kon ergeren.... Soms zag je eerst een plaats niet, en als je een meter verder loopt zie ineens een gebouw. Ik was ook een keer op een brug, en toen stond ik ineens in het water. Ik liep een stukje verder en ik stond weer op het asfalt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ze lente zomer herfst winter er in gaan zetten. want dat lieten ze ook alzien in een van de missies.

Ja dat vond ikegt vreed toen ik in LC was en sneeuw dat geeft meteen een andere sfeer...ik hoop egt dat ze dat (ook) doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel gezegd,,de volgende gta zal niet meer als eerste op de ps2 (3)

uitkomen maar op Bill's console, dan zijn de graphics veel en veel beter (draw distance is oneindig) , en dan heb je nog de 200 auto's die in de nieuwe gta zullen

zitten. weer 3 steden met meer landschap ertussen met deze keer een nog grotere berg, met als landschap,,,,,jawel sneeuw, en wat kun je op de berg doen?

snowboarden (ik zie de achtervolging al voor me met de cops op de berg) vervolgens zullen de voetgangers ook wat meer voorstellen dan marionettenpoppen en zullen ze hun eigen leven leiden! Dus dat houd in dat als je ze volgt dat ze dan in een auto kunnen stappen en naar de winkel kunnen gaan

,of naar het strand,,,,,phoe wat stopt R* er nog meer in,,,o ja ook zul je deze keer

een tropisch eilandje hebben waar je kunt komen met het vliegtuig of beter!! Een lijnboot waar je ondertssen je auto kan stallen onderweg naar het eiland.

Nou zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit waren denk ik te hoge eisen voor een volgende gta game!! HAHAHAHA :lol: :D ALL RIGHT!!!!

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...