Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

Ik vind San Andreas als ik het zo bekijk een beetje te groot. Vice City kan je in hooguit 10 minuten helemaal door geweest zijn dat je alles een beetje gezien hebt. Bij San Andreas is het (volgens mij) zo uitgebreid dat je na een jaar nog niet overal in de stad ben geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: San Andreas is gewoon te veel van het goede en het spel is te groot, waardoor de gameplay langer maar slechter dan GTA: Vice City is. En ze hebben het begrip Easter Eggs een beetje te serieus genomen, zo serieus dat er op deze site een speciaal stuk forum voor is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het in vice city leuker omdat je dan geen 4 politiesterren achter jou hebt

Dan heb je mij nog niet bezig gezien in GTA VC :puh:

Maar ik zou het niet weten, ik heb GTA SA nog niet gespeeld. Het lijkt me veelbelovend, maar het is nog steeds wachten op de PC-versie...

En over die Easter Eggs: Rockstar heeft dat niet te serieus genomen, de Easter Eggs zijn nog net zo melig als altijd. Alleen sommige leden van het forum hier nemen ze te serieus ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SA zelf niet, maar heb em wel gespeeld, en ik vind het gewoon veel beter dan VC.

Het is groter, maar dat is juist cool, je kan niet zomaar in 2 minuten van de ene kant naar de andere kant, wat in VC wel was.

In VC had je na een dagje lang beetje rondrijden het hele eiland wel een beetje gezien en wist je wel waar alles was.

Bij SA denk ik dat je na 3 maanden spelen nog niet eens alles gezien hebt, en dat maakt het ook veel beter.

Ook de Easter egg grapjes in SA zijn leuker gemaakt, en het is gewoon veel realistischer dan VC.

Maar tuurlijk blijft voor mij VC nog steeds heel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SA zelf niet, maar heb em wel gespeeld, en ik vind het gewoon veel beter dan VC.

Het is groter, maar dat is juist cool, je kan niet zomaar in 2 minuten van de ene kant naar de andere kant, wat in VC wel was.

In VC had je na een dagje lang beetje rondrijden het hele eiland wel een beetje gezien en wist je wel waar alles was.

Bij SA denk ik dat je na 3 maanden spelen nog niet eens alles gezien hebt, en dat maakt het ook veel beter.

Ook de Easter egg grapjes in SA zijn leuker gemaakt, en het is gewoon veel realistischer dan VC.

Maar tuurlijk blijft voor mij VC nog steeds heel leuk.

Is het bij San Andreas niet zo dat je helemaal nooit op 100% uit kunt komen omdat het zóó groot is? Ik vind het ook fantastisch dat het zo groot is, en als die op PC uitkomt zal ik em ook cker gaan doen, maar is het niet zo dat je zo veel storyline missies kunt doen en side missies dat de statistieken 50 meter lang zijn? Maar natuurlijk zijn er verbeteringen in aangebracht, ongetwijfeld. Alleen vind ik wel dat als je een nieuwere versie van een spellenserie uitbrengt dat niet alleen de 'oppervlakte' van het spel vergroot moet worden, ook de doodgewone dingen zoals stoplichten, voetgangers, winkels, stoepranden..., dat de graphics gewoon veel beter zijn, dan lijkt het me helemaal cool, maar dat zal bij SA ook zeker wel het geval zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal wel zo zijn. Maar wat zijn EE's eigenlijk. En hoelang doe je erover om met een voertuig van het noordwesten naar het zuidoosten te komen. Dat was met Vice City met een skimmer amper een minuut. Dat is daar zeker wel wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...