Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

Vice City vind ik absoluut leuker dan San Andreas. San Andreas gaat mij te ver. Ben je in stad nummer 1 net een beetje lekker gewend en ken je er eindelijk lekker de weg, moet je alweer verkassen. Kom je terug, dan word je aan alle kanten kapot geschoten. Geld verdienen gaat te traag, Ammu Nation is in het begin niet open, setting is te HipHop en daar moet je maar net van houden. Op de radio heb je de keuze tussen HipHop en Country terwijl de Nineties toch veel meer muziek voortgebracht hebben. Afstanden zijn erg groot. Enz. Enz.

Tuurlijk heeft SA ook leuke kanten en is het niet alleen maar negativiteit wat ik erover te zeggen heb. Maar Vice City vind ik toch leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

De hele sfeer van VC is zoveel beter dan die van SA! Maar SA is wel een stuk groter en heeft meer missies. VC heb je in een uurtje wel 3x doorgereden terwijl je dan in SA misschien halverwege bent. Maar aangezien ik de storyline van SA wat minder vindt kies ik toch voor VC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

zoals boven mij gezegd is, zijn ze allebei gruwelijk goed,

maar ik vind de meerdere opties in SA leuker en ook het aimen gaat beter.

de sfeer is in VC iets beter, maarja... je kan niet alles hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

gta vice city is beter heb ik altijd de beste gta gevonden de soundtrack is echt top ik en gek op die eighties songs

de sfeer vind je in vc 3x meer dan in san andreas ik heb ook meer met maffia dan gangster :7

en tommy vercetti en victor vance zijn mijn favoriete personages niet alleen om de stad waar ze in spelen

maar ik ik mag hun gedrag :D

maar zo negatief ben ik niet over san andreas je kunt er ja veel dingen zoals meer vliegtuigen een (te) grote map :Y

en scholen landschap en gebergte

ik weet niet zo welke ik moet kiezen zijn allebij top :dans:_O_:dans:

laterz vice

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vind GTA VC een stuk beter dan GTA SA, GTA VC heeft gewoon een geweldige sfeer, gameplay vind ik ook geweldig en vind ook de verhaal lijn leuker dan die van de andere GTA's. Het is ook de enigste GTA die ik eigenlijk kan blijven spelen zonder dat ik um saai vind worden :Y

doe mij maar Vice City _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City is kleiner dan San Andreas, dat is niet zo leuk. Want bij San Andreas ontdek je telkens nieuwe gebieden, en bij Vice City is dat niet zo. Dat is jammer, Vice City heeft wel een hele leuke sfeer. Leuker dan San Andreas, maar San Andreas vind ik gewoon beter dan Vice City. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...