Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

Ik ken Vice City nu ongeveer wel helemaal uit m'n hoofd, en dat met de gedachte dat ik em amper een maand heb. San Andreas ken je op een gegeven moment ook uit je hoofd, en dan denk je ook: Was die maar wat groter. En dan komt de volgende GTA uit en dan ken je die na 2 maanden uit je hoofd en dan denk je weer hetzelfde enzovoort. Met andere woorden: het is nooit genoeg, hoe mooi het ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

Ik vind gta sa echt veel te groot. als ik nu een een mod maak bijv gta jumping mod en ik ben op het andere einland dan rij ik er ff naar toe maar als gta sa voor de pc uitkomt doe je dat niet ff daarom vind ik het ECHT VEEL TE GROOT

en het kutte bij de volgende gta zal het waarschijnlijk ook zijn dus zla er nooit meer een kleine gta komen vind ik wel heel jammer :( maar bij gta sa kan je nar de kaper zwemmen eten tatoo's en dat ik ook wel weer vet cool dus ik stem op gta sa

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind san andreas leuker dan vice city

1. omdat het veel groter is

2. de missies zijn gevarieerder

3. Er is meer dan alleen stad( bos, woestijn)

4. je kan zwemmen, op een fiets fietsen

en ga zo maar door

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de missies in Vice City ook heel erg gevarrieerd zijn, ik vind dat je Keep your friends close niet echt met The Driver kunt vergelijken en die weer niet met The Party, en die weer niet met Dildo Dodo, en die weer niet met Bombs Away, en ga zo maar door.

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel VC een geweldig spel is, is SA toch beter niet alleen door de grote van de map maar ook door de mogelijkheden, zoals eten, vriendinnen, tunen van auto etc. etc.

Maar ik kan niet wachten tot 'ie op de pc komt want aan die besturing van die PS2 kan ik echt niet wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wil niet zeggen dat Rockstar meteen een fout gemaakt heeft als iemand Vice City leuker vind. San Andreas is sowieso geavanceerder. Je kan er meer mee, je hebt meer mogelijkheden, alleen is het wel zo dat sommige Vice City opzich mooier vinden wat voertuigen en gebouwen betreft. Volgens mij heb je in SA geen Hell's Angels wat je in Vice City wel hebt. Dat vond ik echt hartstikke grappig, stelletje wijze motor muizen. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

tja...

mij lijkt san andreas me veel gaver en groter.

Als je Vice City eenmaal ff een kwartiertje heb rondgereden (en dat is meer mijn stijl) dan heb k het wel gezien.

Maar SA kan je wel blijve rondrijden tot je groen geel en paars weegt.

Dus geef mij maar Sa.

Jammer dat het nog zolang w8ten is :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Vice City heb je in een kwartier nog niet helemaal gezien. En ik vind al de Easter Egg's erin ook best grappig. En ook al ga je met de snelste auto, helikopter of Skimmer dan kan je nooit in een kwartier de hele stad hebben gezien. Wel jammer dat er geen vuilnismannen in Vice zijn en wel vuilniswagens.

Link to comment
Delen op andere websites

:blink:

GTA III is gewoon the best van allemaal, want die game bracht de vernieuwing rond het hele GTA gebeuren. Eerst was het allemaal gaar van bovenaf gezien, GTA III was de eerste met 3D. Vice City en San Andreas borduren daar gewoon op verder. Daarom vind ik dat de poll veranderd moet worden, want GTA III kwam met de veranderingen! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...