Jump to content

Laatste game die je gekocht hebt


Multi_

Recommended Posts

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MovieGamer

    92

  • moechy

    59

  • End Of The Riot

    33

  • GuitarGuy666

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Halo 3
Dat kan niet, aangezien Halo 3 pas rond het einde van dit jaar uitkomt. Volgensmij bedoel je Crackdown, met toegang tot de 'public Halo 3 multiplayer Beta'. Wat dat kan uiteraard wel. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Tekken: Dark Ressurrection voor de PSP. Pasgeleden Platinum geworden, dus verlaagd van €50,- naar €20,-, vandaar dat hij nergens te vinden was. Een vriend van mij woont vlakbij Rotterdam Centrum, dus die had hem even in zo'n game-winkel gehaald voor me. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Twee weken geleden heb ik op Donderdag mijn Playstation Portable White version binnen gekregen samen met de game Daxter. Omdat ik geen geduld had om eerst Daxter uit te spelen heb ik vorige week vrijdag toch maar Vice City Stories in huis gehaald. Twee top games bij mijn nieuwe handheld :dans:

Wat afwisseling kan geen kwaad :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

laatste die ik heb gekocht is football manager 2006, en dat is ook de enige gekochte spel dat ik op de computer heb, ik heb het niet zo op spellen die ik moet kopen in de winkel want na 1 week word het toch alweer saai :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Super Mario 64 DS in mediamarkt (€33) en Pokemon Diamond (Import, €31) via cd-wow.nl, beide voor Nintendo DS natuurlijk.

Binnenkort ook Tekken 5 Dark Resurrection platimum versie voor PSP. Kost maar 18 euro meer. :-)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

1 Laatste? Ik heb er voor het laatst meteen 4 gekocht! Of eigenlijk 5! Maar je kan het ook zien als 2.

Hu? Hoezo dat nou weer zul je denken!

Nou, het zit zo:

In een doosie zaten 3 spellen, en in een andere 2!

Welke dan?

Nou, in die 3-pack zaten deze:

Cold War, Emergency Fire Response en Aerial Strike.

(Ik wil namenlijk al heel lang 911 First responders hebben, maar ik dacht dat ie zo heette :bonk:)

En in die andere was Battlefield 2 Boosterpack collection. En omdat daar 2 boosterpacks in ziten vind ik dat dat er 2 zijn :).

Die eerste was nogal een miskoop. Omdat 't dus een andere die ik eigenlijk wilde hebben. Ik had 'm gekocht omdat ie zo goedkoop was ($9.99), en omdat er nog 2 andere games bij zaten. Die andere is zeker geen miskoop. Eigenlijk zouden die boosterpacks niet op CDrom uitgebracht worden (Jeah right!). Helaas wasdie wel wat duurder dan $9.99. Maarliefst $19.99. Samen is dat dus ongeveer $30,-. En omdat de dollar nogal gunstig is, was dat dus zeker wel een koopje. En waarom zijn het dollars? Omdat ik dus in Amerika op vakantie was gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...