Jump to content

Diablo II


Curtis Jackson

Recommended Posts

hallo beste collega's,

Ik speel nu een spel dat Diablo2 heet ben nu bijna lvl 90 en ik vraag me af of iemand hier op het GTAforum het ook speelt. Zal best chil zijn als we elkaar tegen komen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Is Diablo een site om te spelen of een game??

Want als het een site is dan zie je me daar voortaan ook op.

Ps: om habbo af te kicken, voorschrift van me moeder!)

nee het is gwoon een spel om te spelen.... [gwoon een game dat je moet kopen ]

Heb het wel gespeeld maar nu niet meer btw en lvl 90 is behoorlijk ziek... hoelang ben je daar meebezig geweest?!

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb 4 karakters...lvl 88 Paladin....lvl 72 Sorceress....en dan nog Necromancer lvl 45....

Gewoon begonnen de dag dat het spel uitkwam en sindsdien af en toe is spelen om te relaxen...enigste niet 3D spel dat ik niet beu geraak...en op internet is het oortjes verzamelen gewoonweg heerlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Weeew... lang niet gekeken in dit topic maar goed.

Ben er ongeveer half jaar mee bezig geweest, maar heb ook vaak Halo en Habbo gespeeld

_O_:schater:

Het is een spel van Blizzard, makers van onder andere World of Warcraft, wat ik ook nog vaak speel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hallo beste collega's,

Ik speel nu een spel dat Diablo2 heet ben nu bijna lvl 90 en ik vraag me af of iemand hier op het GTAforum het ook speelt. Zal best chil zijn als we elkaar tegen komen :)

Ik heb het spel wel maar speel het niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

goededag er zijn hier heel wat mensen met meer verstand van pcs software en hardware dan ik

ok hier is mijn probleem

ik deedt vanmiddag een koptelefoontje in me front mick vanwege het overlast voor een ander

en toen ik em inplugte deedt allleen links het dus hoorde ik alleen muziek dagt bijmzelf zal wel goed zijn want et is tog een prul ding van nix /

en uren later zit ik weer voor diablo en hoor alleen nog maar de muziek en geen geluid door de speakers en dagt what the ...ck nouw ja instellingen beken maar alle 6 boxen werken goed testen werk allemaal pc geryset werkt allemaal niet

dus wat kan ik doen omn me geluidsefecten terug te krijgen ??

ik vrees zelf opmieuw instaleren maar dan gaat die lopen zeiken over de cd key met multyplay vrees ik zoals eerder

ik hoor et wel groeten p.zaal

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Instellingen van geluid in het spel zelf bekeken? SFX of hoe je dat noemt aan? Veel spellen hebben soundtrack/muziek en spelgeluid/omgeefingsgeluid/effecten apart ingesteld.

ja heb ik ook al gedaan en een aantal opties staan uitgeschakeld na die afure met de koptelefoon en kan ze niet meer aanzetten en ook niet aanklikken

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

vista zit me al in me strot ik ben nu alleproblemen meer dan zat binnekort weer xp vista weg ermee

(dat betekendt dus tophick gesloten en problemen over :slotje:

Ik vrees dat een game gerelateerd probleem niet zomaar weg zal gaan met XP

Google het even

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
vista zit me al in me strot ik ben nu alleproblemen meer dan zat binnekort weer xp vista weg ermee

(dat betekendt dus tophick gesloten en problemen over :slotje:

Ik vrees dat een game gerelateerd probleem niet zomaar weg zal gaan met XP

Google het even

Ik heb ook vista , en ij mij werkt al het geluid nog , dus , het zal niet aan Vista liggen .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Hallo,

Ik heb vandaag Diablo 2 gekocht voor de PC.ik had het geïnstalleerd maar toen ik het ging spelen had het allemaal rare kleuren en ziet het er niet uit hoe het normaal uit ziet.

Weet misschien jullie hoe ik dit probleem oplos want zo is het niet leuk spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...