Jump to content

VCS PS2 Exclusive


HerrieM

Recommended Posts

Er zijn een aantal zijmissies, rampages en unique jumps toegevoegd aan de PS2 versie van Vice City Stories. Misschien kunnen jullie dit verwerken in de Wikigta pagina's. De meeste informatie is verzameld door op het internet te snuffelen.

Missies:

Playground On The Dock

Locatie: De PCJ-600 staat op de zuidpunt van een rij appartementen geparkeerd. De rij appartementen waar ook je "101 Bayshore Avenue" saveplek onder valt.

Doel: Haal alle 27 checkpoints binnen 1:15.

Bij deze route zal je al over de garagres rijden, daarna door de steeg terug. Dan met een bocht naar links over het gras aan de kade naar de aangemeerde boot. Op Benny's Restaurant boot moet je nog checkpunten op de beneden en bovendek ophalen.

Beschikbaar: Vanaf het begin

Beloning: $500

Rush!

Locatie: De Linerunner staat geparkeerd in het zuiden van Viceport.

Doel: Zorg voor $1700 aan schade binnen 3:00.

Deze zijmissie is hetzelfde als de missie Crash.

Beschikbaar: Vanaf het begin

Beloning: $1000

Human Memorial ODT

Locatie: De Biplane staat geparkeerd in de tweede hangar vanaf het zuiden van de rij hangars aan de westkant op het vliegveld.

Doel: Voltooi de route binnen 4:50.

Deze missie lijkt sterk op Land, Sea and Air missie. Je start op de baan en nadat je bent opgestegen zul je zigzaggend naar het wisselpunt bij de afvalverwerking. Je stapt nu op een Jetmax Je zult uiteindelijk bij het Hyman Stadium uitkomen waar je overstapt op een PCJ-600. Je moet nu een ronde rond het stadium afleggen.

Beschikbaar: na de missie From Zero To Hero

Beloning: $500

Caddy Daddy

Locatie: De Caddy staat geparkeerd op de tennisbanen bij de Leaf Links golfbaan.

Doel: Voltooi 3 rondes binnen 6:00.

Beschikbaar: na de missie From Zero To Hero

Beloning: $2500

Playground at the Park

Locatie: In de parkeerplaats in Washington Beach staat een PCJ-600 geparkeerd.

Doel: Haal alle checkpoints binnen 1:10.

Beschikbaar: na de missie From Zero To Hero

Beloning: $500

Crims On Water Wings

Locatie: De Skimmer bij de vuurtoren.

Doel: Haal alle checkpoints binnen 2:30.

Beschikbaar: na de missie From Zero To Hero

Beloning: $500

Rampages:

1. 40 Cholos - Stubby Shotgun - Little Havana

Bovenop Guano's Cafe, Little Havana. Er is een steeg met een serie jumps en ramps die uiteindelijk naar dit dak zullen leiden.

2. 15 Vehicles - SPAS-12 - Starfish Island

Bij het huis ten westen van Diaz Mansion.

3. 15 Vehicles - Rocket Launcher - Prawn Island

In de fontein vooor het huis van Mendez. Het is verstopt tussen begroeing n er is een health pickup in de buurt

4. 70 Sharks - M249 - North Point Mall

In het beveiligingshokje in het midden van de begane grond in het winkelcentrum North Point Mall.

5. 25 Sharks - Dragunov - Ocean Beach

De trap op in een steeg met een rode ballon en een geparkeerde Comet. Als e op deze daken naar het noorde gaat kom je bij een Unique jump.

Unique Jumps:

1. Little Havana

Deze sprong zit tussen twee in South Little Havana en heeft een lange aanloop bestaande uit steegjes. Je moet landen op het terein van Sunshine Autos.

2. Starfish Island

Ga naar Diaz Mansion via de poort, rij langs de garage en de trappen. Aan het einde van het huis stuur je naar links door een hek en je vind de ramp. Spring over het water heen om de sprong te halen.

3. Vice Point

Beginnend aan de noordkant van een blauw gebouw dat gereedschap verkoopt, ga richting het noorden met de weg, totdat je een empire gebouw tegenkomt. Aan de linkerkant zul je een ramp tegenkomen,

4. Vice Point

Start bij de hoofdingang van Ducum Inn (waar de Deluxo staat geparkeerd), ga naar het zuiden met de weg en hou links aan. Je zult een sprong vinden bij een haarspeldbocht tegen een hek aan. Land in Leaf Links om hem te halen.

5. Washington Beach

Startend bij het tank station richting het noorden. Versnel het bouwterrein op, langs de Bobcat en een bult zand op.

6. Ocean Beach (Jetski)

Start bij de Jetski bij Pier 1 in de Marina, ga naar voren en stop achter de kade, en keer. Versnel naar waar je vandaan komt, maar net iets naar links. Je zult een ramp vinden die die leid naar een andere ramp op de kade.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo! De zijmissie 'Playground On The Dock' en de extra rampages en unique stunt bonusses had ik al gevonden, maar die andere zijmissies had ikzelf nog niet ontdekt. Topwerk HerrieM, je helpt ons hier heel erg mee! :tu:

Ik heb de zijmissies op de GTA Vice City Stories zijmissies-pagina toegevoegd, van de rampages, unique stunt bonusses en extra voertuigen zullen we nog even de coördinaten op moeten zoeken voordat we ze kunnen vermelden. Nogmaals bedankt! :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een nieuwe Rampage gevonden.

20 Bikers - Mac-10 - Downtown

Ten zuiden van de dirtbike track

De rampage die op Wikigta aangeschreven staat als nummer 5 bevind zich niet in de PS2 versie. Dus ook exclusive content voor de PSP ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een nieuwe Rampage gevonden.

20 Bikers - Mac-10 - Downtown

Ten zuiden van de dirtbike track

De rampage die op Wikigta aangeschreven staat als nummer 5 bevind zich niet in de PS2 versie. Dus ook exclusive content voor de PSP ;)

Klopt, Bling vertelde me laatst ook nog over een rampage (rampage nummer 5 welteverstaan) dat zich niet in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories zou bevinden. Hè hè, Rockstar Games maakt het ons wel extra moeilijk zeg. :sst: Maar toch bedankt voor het melden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

*bump*

Extra pickups gevonden!

Skimmer:

Bij de steiger achter je savehouse op het 2de eiland

Kogelvrije Schanzes - 4500$:

Voor het savehouse dat je krijgt van Phil.

Kogelvrije (Naam komt spoedig mogelijk) - (Komt later...)

Links naast de Burger King in Downtown.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik heb nog een nieuwe Rampage gevonden.

20 Bikers - Mac-10 - Downtown

Ten zuiden van de dirtbike track

De rampage die op Wikigta aangeschreven staat als nummer 5 bevind zich niet in de PS2 versie. Dus ook exclusive content voor de PSP ;)

Klopt, Bling vertelde me laatst ook nog over een rampage (rampage nummer 5 welteverstaan) dat zich niet in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories zou bevinden. Hè hè, Rockstar Games maakt het ons wel extra moeilijk zeg. :sst: Maar toch bedankt voor het melden! :)

Ik ben heel druk aan het zoeken naar de laatste rampage. Alle 34 heb ik gehaald en nnu moet er nog 1 zijn. Ik dacht dat het inderdaad nummer 5 moest zijn maar die is alleen voor de PSP en ik heb PS2. kan iemand mij vertellen waar ik een moet zoeken?? Ik heb dus alles gehaald die op het kaartje van WIKIGTA staan behalve nummer 5. Help, wil graag 100% halen.

Teug

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel druk aan het zoeken naar de laatste rampage. Alle 34 heb ik gehaald en nnu moet er nog 1 zijn. Ik dacht dat het inderdaad nummer 5 moest zijn maar die is alleen voor de PSP en ik heb PS2. kan iemand mij vertellen waar ik een moet zoeken?? Ik heb dus alles gehaald die op het kaartje van WIKIGTA staan behalve nummer 5. Help, wil graag 100% halen.

Teug

Nummer 5 zit wel in de PS2-Versie, maar niet in de PSP-Versie. Althans, dat denk ik. Ik heb eens op Wikigta gekeken en er staat bij Rampage Nummer 5 dat hij enkel voor de PS2-Versie is. Ik zou eens een kijkje gaan nemen. :)

Succes. ^_^ Ik zit fout, ik had het op de verkeerde Rampage. Ik zou elke Rampage nog eens opnieuw doen, een andere optie is er niet. :7 Maar maak wel een kaartje met de Rampages erop, en als je er eentje hebt gedaan, streep die dan door, door gebruik te maken van bijvoorbeeld Paint. :)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de kaart van WikiGTA ook maar 34 voor de PS2 versie kunnen tellen, en 1 voor de PSP. Ik heb er helaas voor de 100% wel 35 nodig, waar kan ik die laatste vinden?

Alle rampages die ik opzoek zijn ook blauw gekleurd en ik krijg er ook geen bonus meer voor. :N

Bewerkt: door teug
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de kaart van WikiGTA ook maar 34 voor de PS2 versie kunnen tellen, en 1 voor de PSP. Ik heb er helaas voor de 100% wel 35 nodig, waar kan ik die laatste vinden?

Alle rampages die ik opzoek zijn ook blauw gekleurd en ik krijg er ook geen bonus meer voor. :N

Sorry dat ik je dit nu pas zeg, maar ik heb de oplossing voor je probleem gevonden. Klik

hier om de oplossing te vinden. Het is een onzichtbare Rampage, maar er staat een kaartje in het topic waar je veel aan zult hebben.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de kaart van WikiGTA ook maar 34 voor de PS2 versie kunnen tellen, en 1 voor de PSP. Ik heb er helaas voor de 100% wel 35 nodig, waar kan ik die laatste vinden?

Alle rampages die ik opzoek zijn ook blauw gekleurd en ik krijg er ook geen bonus meer voor. :N

Sorry dat ik je dit nu pas zeg, maar ik heb de oplossing voor je probleem gevonden. Klik

hier om de oplossing te vinden. Het is een onzichtbare Rampage, maar er staat een kaartje in het topic waar je veel aan zult hebben.

Succes. ^_^

Thx, ga meteen op zoek en laat weten of ik het heb kunnen vinden ^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de kaart van WikiGTA ook maar 34 voor de PS2 versie kunnen tellen, en 1 voor de PSP. Ik heb er helaas voor de 100% wel 35 nodig, waar kan ik die laatste vinden?

Alle rampages die ik opzoek zijn ook blauw gekleurd en ik krijg er ook geen bonus meer voor. :N

Sorry dat ik je dit nu pas zeg, maar ik heb de oplossing voor je probleem gevonden. Klik

hier om de oplossing te vinden. Het is een onzichtbare Rampage, maar er staat een kaartje in het topic waar je veel aan zult hebben.

Succes. ^_^

Thx, ga meteen op zoek en laat weten of ik het heb kunnen vinden ^_^:cya:

Nou ik kan hem nog steeds niet vinden van de topic waar je het over hebt is de locatie die al aangegeven staat op wikigta en daar is hij in het spel niet.

Er is iemand die hem op een ander forum heeft gevonden maar heeft er niet bijstaan waar, dus heb dat maar ff gevraagd. Maar wel heel erg bedankt voor het helpen en mee zoeken!! :tu:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit topic wel goed doorgelezen, volgensmij vind je namelijk je antwoord wel. Hier zegt HerrieM, met een kleine aanvulling van Pietje II dat nummer vijf zich niet op dezelfde locatie als op de PlayStation Portable bevind, maar ten zuiden van de Dirt Track. De Dirt Track zijn al die lijntjes bovenin, en de Rampage moet je er dus ergens eronder vinden. Ik neem aan ergens achter een gebouw.

Het zou dan waarschijnlijk ergens hier moeten zijn:

post-40486-1226938415.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een nieuwe Rampage gevonden.

20 Bikers - Mac-10 - Downtown

Ten zuiden van de dirtbike track

De rampage die op Wikigta aangeschreven staat als nummer 5 bevind zich niet in de PS2 versie. Dus ook exclusive content voor de PSP ;)

het is ook var de ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...