Jump to content

Even voorstellen


GTA2Maarten

Recommended Posts

Hoi, ik zal me ff voorstellen hier aangezien ik nieuw ben.

Ik ben Maarten, ben bijna 18 en ik speel regelmatig GTA 2, meestal elke dag wel ff. Ik heb een goede pc maar om de een of andere reden kunnen er geen games op (vraag me niet waarom, das altijd zo bij mijn pc's..) behalve een enkel spel, waaronder GTA 2. Had het spel een paar maanden terug geinstalleerd nadat het onder een grote laag stof vandaan kwam. Met name level 2 heb ik nu enorm veel gespeeld (vooral cruisen, politie achtervolgingen etc.) en ik ontdek steeds nieuwe dingen. Ik had toch een vraagje, namelijk, hoe kom je in het gevangenis gedeelte in level 2, helemaal in het zuidwesten? Heb al van alles geprobeerd, maar het lukt nog niet. Terwijl ik alle andere trucs (die voor jullie ongetwijfeld routine zijn) zelf heb ontdekt, zoals het gebruik van trailers, cranes, op bepaalde daken komen, enz.

Ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft, tevens zijn alle leuke trucjes voor level 2 ook alijd welkom natuurlijk

Groeten, Maarten

Edit: sorry voor de domme typfout in de titel :bier:

>>> Door Lantyz: Welke fout? :bier: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik zal me ff voorstellen hier aangezien ik nieuw ben.

Ik ben Maarten, ben bijna 18 en ik speel regelmatig GTA 2, meestal elke dag wel ff. Ik heb een goede pc maar om de een of andere reden kunnen er geen games op (vraag me niet waarom, das altijd zo bij mijn pc's..) behalve een enkel spel, waaronder GTA 2. Had het spel een paar maanden terug geinstalleerd nadat het onder een grote laag stof vandaan kwam. Met name level 2 heb ik nu enorm veel gespeeld (vooral cruisen, politie achtervolgingen etc.) en ik ontdek steeds nieuwe dingen. Ik had toch een vraagje, namelijk, hoe kom je in het gevangenis gedeelte in level 2, helemaal in het zuidwesten? Heb al van alles geprobeerd, maar het lukt nog niet. Terwijl ik alle andere trucs (die voor jullie ongetwijfeld routine zijn) zelf heb ontdekt, zoals het gebruik van trailers, cranes, op bepaalde daken komen, enz.

Ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft, tevens zijn alle leuke trucjes voor level 2 ook alijd welkom natuurlijk

Groeten, Maarten

Edit: sorry voor de domme typfout in de titel :bier:

Ten eerste een hartelijk welkom op Gtaforum,

Ik neem aan dat je niet bekend bent met de plattegrond van GTA2. Op onze Walktrough kun je een hoop informatie vinden over zo'n beetje alle Gta's. Zo hier de map van GTA2 met de gevangenis. Dit is in ieder geval de weg/route naar de plek, maar of je heir nou ook echt door kan rijden weet ik zelf niet, aangezien de laatste keer dat ik gta2 speelde zo'n 4 jaar geleden was.

In ieder geval veel succes verder,

Mvg, Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, bedankt voor die map. Ik zal eens rondneuzen op de site. Overigens heb ik dat van de gevangenis elders op deze site ook al gevonden, moet je wat missies halen. Ik heb het level zo vaak gespeeld dat ik de route inmiddels ook wel ken, maar dit wist ik niet :puh:

Tnx in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

Hee GTA2Maarten, welkom op GTAForum.

De Alma Mater State Prison bezoek je in de misie "Penal Ties!" (De tweede rode missie van de Rednecks). Na deze missie blijven de poorten van de gevangenis open staan en kun je altijd naar binnen door met een voertuig over de brug te springen.

Je kunt ook voor deze missie in de gevangenis komen door met een snelle wagen via de brug op één van de schuine vlakken bovenaan de muur aan weerszijden van de poort te springen en dan snel uit te stappen, maar dit is niet eenvoudig. Je bent waarschijnlijk sneller binnen door je gewoon naar die missie toe te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee GTA2Maarten, welkom op GTAForum.

De Alma Mater State Prison bezoek je in de misie "Penal Ties!" (De tweede rode misie van de Rednecks). Na deze missie blijven de poorten van de gevangenis open staan en kun je altijd naar binnen door met een voertuig over de brug te springen.

Je kunt ook voor deze missie in de gevangenis komen door met een snelle wagen via de brug op één van de schuine vlakken bovenaan de muur aan weerszijden van de poort te springen en dan snel uit te stappen, maar dit is niet eenvoudig. Je bent waarschijnlijk sneller binnen door je gewoon naar die missie toe te werken.

Bedankt! :)

Dat laatste heb ik al vaak geprobeerd, maar nog niet met succes. Zal de missie eens doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...