Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV trailer online!

Zojuist is de officiële Grand Theft Auto IV website online gezet. Op de website is een splash website te zien en natuurlijk een trailer. Grand Theft Auto 4 speelt zich af in New York. Duidelijk is de overeenkomst met het echte New York te zien zoals Brooklyn Bridge en het Chrysler building.

De volledige trailer is bekijkbaar op de GTAIV website van Rockstar Games: www.rockstargames.com/IV/

Tevens hebben we in onze galerij een sneller mirror staan waar je de trailer ook kan zien.

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTAIV forum sectie kijken of in onze WikiGTA Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ziet er echt mooi uit! Ik heb hem net gezien, want ik moest gister naar bed. Tijdens de trailer dacht ik echt van wauw. De graphics zijn echt vooruit gegaan tegenover de andere gta's. Hopelijk is de gameplay net zo goed als de vorige gta's. De hoofdpersoon stoort me eigenlijk helemaal niet. Hij is qua graphics mooi uitgewerkt.

Kortom het speelt zich dus weer in New-York af :D. En nu weten we eindelijk wat Things will be differend betekent.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

de grafix zijn dik in orde, nu maar hopen dat ze het sfeertje niet verliezen

het cartoony uiterlijk is een beetje weg voor een wat realistischer uiterlijk...

tijd zal het leren :)

EDIT : @ hierboven

hij komt ook voor Xbox 360 en uiteidnlijk ook vast wel voor PC

Bewerkt: door Plantebak

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem op YouTube moeten bekijken omdat ik niet de goede codecs heb... Dit is de beste trailer wat ik in heel mijn leven gezien heb! Die graphics zijn zo mooi, het lijkt net of dat filmpje in het echt was gemaakt! Ik hoop dat er ook weer veel features in zitten en goeie missies!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

M'n mond viel open van die graphics, dat is echt een stap verder dan het San Andreas/ VCS dat ik nu gewend ben. Misschien verder niet al te veel informatie gegeven, maar het is denk ik precies wat er van de trailer te verwachten was.

Je bent niet de enigste die er zo tegen aan kijkt.

Het is gewoon PRACHTIG, alles ziet er zo mooi uit, veel anders dan bij andere GTA's, dit geeft meer een echte gevoel, dat je daar ook echt loopt enz.

Ik weet zeker dat ik GTA IV wel ga kopen! Dit ziet er gewoon SUPER GEIL uit !!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Van de graphics had ik het een beetje verwacht. (Bij CoD 3 op de PS3 leek het soms wel of het echte mensen waren. Na iets beter kijken kon je soms wat dingen zien die niet bij mensen voorkomen.) Maar zo mooi!?! Nee, dat had ik niet gedacht. Dan hoop ik nog dat de gameplay er niet onder lijd want Grand Theft Auto speelde altijd zo fijn, in tegen stelling tot bijvoorbeeld Driver.

De stad, New York. Ik heb het toch gezegt? LC Owns. Alleen denk ik niet dat het LC zal worden maar meer 'New York'. Verschillende dingen: We hebben nog nooit Russen in LC gezien. De stad zag er anders uit. Ik denk dan ook dat het niet helemaal het zelfde zal zijn maar dat we kunnen spreken van een nieuwe stad. Ik hoop dat ze toch wat behouden maar dat zullen we allemaal nog wel zien!

Gelukkig geen 'Gangsta in tha hood' maar wat meer Maffia. :)

Iniedergeval, qua graphics heeft het zich al behoorlijk bewezen. Laat maar komen die nieuwe informatie! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Toegegeven: grafisch is het allemaal werkelijk prachtig. Ik had alles verwacht, maar dat Rockstar Games het grafisch opeens zo goed zou gaan doen is toch werkelijk een verrassing. Kennelijk wil Rockstar Games zich ook eens gaan storten op de grafische markt, en daarin wat gaan voorstellen. Want dit is echt prachtig, bijna echt gewoon. :D

Maar verder: wat krijgen we nou? New York?!? Dat meen je toch niet. :-( Het is weliswaar zo, áls geheel New York gebruikt zou worden, dan krijgen we een spel dat vele malen groter is dan GTA San Andreas. En die grootte, ja die mocht van mij een heleboel opgekrikt worden. Maar met het gebied zelf ben ik niet echt tevreden. Hè bah, New York. Alles hadden ze van mij mogen gebruiken, maar wáárom in hemelsnaam precies die stad? Ik heb met The Godfather The Game en GTA Liberty City Stories al genoeg gezien van die stad, New York is gewoon onderhand passé geworden in de GTA-serie. Ik kan er niks aan doen maar origineel kan ik Rockstar Games nu niet echt meer noemen. :duh:

En mocht de man die we in de trailer tegenkomen de hoofdpersoon zijn, dan zal dat waarschijnlijk ook niet mijn favoriete hoofdpersoon worden. Ik heb uiteraard nog niet met hem gespeeld dus ik kan er nog niet werkelijk over oordelen (als het überhaupt de hoofdpersoon is), maar leuk vind ik 'm niet. En wat ik wel typisch vind: de graphics van het gebied zien er werkelijk uit om één van je 'wow'-momenten mee te maken, maar het gezicht van die man vind ik daarentegen weer een heel stuk minder op grafisch gebied dan. :7

Afijn, kopen zal ik GTA IV sowieso, maar ik zal me er niet zo op gaan zitten verheugen als ik deed bij bijvoorbeeld GTA Vice City Stories. Als in ieder geval de gameplay en de vrijheid in het spel er maar niet onder gaan lijden, want met die prachtige graphics zou dat nog best wel eens tegen kunnen gaan vallen. In GTA San Andreas bijvoorbeeld ben je zo vrij als een vogeltje, nou ik zie dat in GTA IV toch wel een ietsje anders. Maar goed, Rockstar Games, laat ons verrassen. :)

Oh ja: Dat bedrijf genaamd 'GetaLife' vind ik wel zeer toepasselijk voor degenen die tot midden in de nacht hebben gewacht op dit filmpje. :D

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oke de graphics zijn geweldig maar dat het in New York af

speelt vind ik een beetje teleurstellend. GTA3 GTA Advance

GTA LCS en GTA1 en The Gofather het spel speelden al af in een stad gebaseerd op new york.

Aan die trailer te zien lijkt het wel een moderne versie van The Godfather het spel.

Bewerkt: door PIERRO P

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben onder de indruk van de trailer. Niet alleen van de graphics en het detail, maar vooral van het hoofdpersonage en de sfeer. Damn, wat ben ik blij dat ze die 'stoere gangstah'-zooi weer hebben laten vallen. Zoals het er nu op lijkt hebben is het gewoon weer een zwaar verhaal oveer georganiseerde misdaad, met een Rus (ofzo) als hoofdpersonage. Gelukkig maar.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo, net even de trailer bekeken, en het zijn inderdaad echt prachtige graphics, heel, heel veel beter dan bijvoorbeeld SA!

Ik hoop dat deze ook op de PC komt, want ik kan niet meer wachten om het te spelen! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...