Jump to content

[SA|OV] Tutorial Superman mod installeren


Kevin1993

Recommended Posts

Dan heb je waarschijnlijk de file "neckafrica.dff (of .txd)" niet overschreven bij de player.img en die clark kent of superman of whatever, volgens mij krijg je die cape alleen maar als je classic superman kiest.

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    14

  • Ghost_Rider

    10

  • Beagle

    6

  • mendelboaz

    5

weet iemand misschien hoe het komt dat als is de cheat gebruik van de gimpsuit dat ik dan nog geen powers kan gebruiken? ik weet wel hoe het moet :Y en ik kan ook de cape krijgen met het pak maar de rest werkt niet???

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

nu kan ik wel de powers gebruiken maar nu heeft hij niet het echte gezicht van superman. hij heeft nu een heel raar bloempot kapsel niet zoals op de filmpjes van youtube enzo. hoe kan ik dit oplossen??? ik heb iets gelezen dat je dan bij reece barbershop voor afro moet kiezen mar als ik dat doe blijft het kapsel het zelfde raar???? :{

Link to comment
Delen op andere websites

De maker van dit topic is iets heel belangrijks vergeten: Je moet ook de dingen replacen die in de shared parts map zitten! In de player.img staan de dingen die je moet replacen. Zo heb je tenminste een superman gezicht en is Clark Kent geen alien meer. (Eigenlijk wel maar je ziet het dan niet meer!) Of doe wat ik gedaan heb: De Clark kent dingen niet replacen en alleen sommige shared parts replacen die bij super man horen. Dan heb je nog CJ. En voor powers zonder cheats aan of uitzetten moet je de kijk achter je en richt knop tegelijkertijd indrukken. (in het begin is richtknop rechtermuisknop)

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik kan geen .dff bestanden openen :?

Dat wil inderdaad niet, nee. Deze zitten namelijk in die 'GTA3.img'. Je moet geen '.dff' bestanden openen, nee, je moet de '.dff' toevoegen aan je 'GTA3.img'. Hoe dat in zijn werking gaat, wordt dus uitgelegd op de hoofdpagina. Waarschijnlijk heb je iets niet goed gelezen, dus ik raad je aan het nog eens goed te bekijken. Succes!

@Hieronder: 'afro.dff' bevindt zich ook niet in je 'GTA3.img', maar in je 'Player.img'. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar File in je IMG tool -> Find - Typ dan afro.dff

Hij vind 'm dus niet...¨

Weet niet wat ik net fout deed maarja...

---------------------------------------------

Ga naar File in je IMG tool -> Find - Typ dan afro.dff hij zal hem gelijk vinden en als geselecteerd hebben. Dan rechtermuisklik Replace...en dan krijg je een scherm waar je die vandaan haalt om de afro.dff te replacen dus ga je naar die SUPERMAN SA BETA v1.0 map en dan Clark kent aanklikken en dan zie je de File afro.dff en kies je die

Doe dit bij alle files in die map.

Wat moet je doen met alle files in die map..

Find, en replace?

----------------------------------------------------

Nu krijg ik steeds: No matches found

Bewerkt: door -eend-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hey

ik heb een probleem met Gta ik heb het gisteren geinstaleerd (31-08-07) en ik had ook die video's van superman mod al gezien

dus ik heb geprobeerd ze erop te zetten en heb alles gedaan maar m'n game liep vast,ik kon geen powers gebruiken en cj was misvormt,dus ik heb volledig de map rockstar games verwijdert in program files maar nu blijkt dat gta_sa.exe erin stond dus nu kan ik gta nie meer uninstallen want ik heb dat documentje nodig en het zit ook niet meer in m'n prullenbak

weet iemand raad??

Bewerkt: door 2482
Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik de Map script in godsnaam??

EDIT: nu werkt men GTA niet meer :cry::cry: Ik krijg een zwart scherm te zien als ik het wil opstarten. Ik heb het LOADSCS.TXD bestand gedelete via in mijn bestanden.

Laat de laatste edit maar, is al opgelost.

Maar hoe krijg ik mijn normale beginscreens terug?

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind ik de Map script in godsnaam??

De map 'script' vind je als je deze path volgt: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'script'. Meestal is de 'C' schijf de standaard schijf, maar het komt eveneens voor dat men een andere schijf heeft. In dat geval veranderd enkel die 'C' dus, de rest blijft hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de mod geïnstalleerd maar als ik de cheat intikte gebeurde er niets. toen was ik de africa pendant chain gaan kopen en toen ik naar de kapper ging om afro haar te krijgen liep het fout! want toen ik het aanklikte liep het spel vast en kreeg ik een foutmekding. wat is het probleem??

PS: ik kreeg wel bij het opstarten de screens van superman te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net de mod geïnstalleerd maar als ik de cheat intikte gebeurde er niets. toen was ik de africa pendant chain gaan kopen en toen ik naar de kapper ging om afro haar te krijgen liep het fout! want toen ik het aanklikte liep het spel vast en kreeg ik een foutmekding. wat is het probleem??

PS: ik kreeg wel bij het opstarten de screens van superman te zien.

Dat lijkt erop alsof het niet goed geïnstalleerd is. Het is nu lastig te zeggen waar het probleem precies vandaan komt, dus misschien zou het slim zijn als je gewoon de boel weer verwijderd. (Vraag, indien het nodig is, hier je back-up bestanden aan). Ik denk persoonlijk dat er iets mis is gegaan bij het installeren van het 'haar', aangezien het daar ook misgaat. Ik neem aan dat je de belangrijke stap 'commands' >> 'rebuild archive' niet vergeten bent? Ik heb me laten weten dat het spel de bestanden hierdoor leest en herkend. Wat ik zou doen is alles verwijderen, en hoe vervelend het ook is, opnieuw beginnen. Het moet gewoon ergens fout gegaan zijn, anders zou hij het ook wel doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je de mod verwijderen of heel san andreas uninstallen?

Hoe kan ik juist die mod verwijderen als ik dat moet doen? Hoe kan ik de bestanden die ik erin heb gestopt terug eruithalen met andere woorden.

Nu ga ik wel slapen, dus het zal niet meer voor vandaag zijn :zz: slaapwel!

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je de mod verwijderen of heel san andreas uninstallen?

Hoe kan ik juist die mod verwijderen als ik dat moet doen? Hoe kan ik de bestanden die ik erin heb gestopt terug eruithalen met andere woorden.

Nu ga ik wel slapen, dus het zal niet meer voor vandaag zijn :zz: slaapwel!

Ik bedoel enkel de bestanden, geheel San Andreas is wat overdreven voor een mod die het niet doet. :puh:

Je moet eerst wel over wat informatie beschikken, voordat je de bestanden verwijderd. Je moet namelijk weten welke bestanden je overschreden hebt, en welke dus verwijderd moeten worden. Aangezien het probleem zich momenteel voordoet bij het haar, raad ik je met name aan die bestanden te verwijderen. Ik geloof dat het hier om de 'afro.dff' en 'afro.txd' bestanden gaat. Zoek die dus even op, en verwijder ze via 'commands' > 'delete'. In dit topic vraag je dan de originele bestanden weer aan, en die voeg je toe via 'commands' > 'add'. Ik hoop dat je het een beetje snapt, anders kun je altijd nog even vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...