Jump to content

[SA|OV] Tutorial Superman mod installeren


Kevin1993

Recommended Posts

hoi ik heb superman v1 geinstaleerd maar aan het einde bij het laden stop hij en staat er er is een fouty opgetreden sanandreas moet worden afgesloten excuses maar nu kan ik niet spele wat nu??????

Dan zal je wel V2 hebben. :Y

Gebruikt >>deze<< patch eens en probeer dan nog eens. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    14

  • Ghost_Rider

    10

  • Beagle

    6

  • mendelboaz

    5


Jo ik heb hem gedownload maar ik kan player.img niet vinden ik kijk bij mijn documenten/ GTA San Andreas en daar staat het niet waar moet ik dan zoeken?? Niet bij zoeken in alle bestanden of mappen :N
Link to comment
Delen op andere websites


Jo ik heb hem gedownload maar ik kan player.img niet vinden ik kijk bij mijn documenten/ GTA San Andreas en daar staat het niet waar moet ik dan zoeken?? Niet bij zoeken in alle bestanden of mappen :N

De 'Player.img' zul je vinden in 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je hem laten werken ik heb hem helemaal geinstaleerd en ik heb versie 1.0 maar er staat gta_sa.exe werkt niet meer (hij sluit gewoon af) ! :bonk::bonk:

hij werkt nu ... nu ff de krachten proberen :puh: alles werkt =) maar hoe deinstalleer je die mod weer?

Bewerkt: door maffia170
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heej, nog ff over Clark Kent. Ik heb dus die bestanden verwijderd (Delete) en dan weer toegevoegd (Add). Maar toen ik een hoed op wou doen (Light Trilby), zag ik maar een stukje van die hoed, en voor de rest dat bège-rieten hoedje en een misvormde Clark Kent (CJ)! What's the problemo? Kan iemand me hiermee helpen? Plzzzzz????

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, nog ff over Clark Kent. Ik heb dus die bestanden verwijderd (Delete) en dan weer toegevoegd (Add). Maar toen ik een hoed op wou doen (Light Trilby), zag ik maar een stukje van die hoed, en voor de rest dat bège-rieten hoedje en een misvormde Clark Kent (CJ)! What's the problemo? Kan iemand me hiermee helpen? Plzzzzz????

Ik denk dat je de bestanden niet goed erin gedaan hebt. Doe álle bestanden nog een keer erin, en kijk of het dan werkt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heej, nog ff over Clark Kent. Ik heb dus die bestanden verwijderd (Delete) en dan weer toegevoegd (Add). Maar toen ik een hoed op wou doen (Light Trilby), zag ik maar een stukje van die hoed, en voor de rest dat bège-rieten hoedje en een misvormde Clark Kent (CJ)! What's the problemo? Kan iemand me hiermee helpen? Plzzzzz????

Ik denk dat je de bestanden niet goed erin gedaan hebt. Doe álle bestanden nog een keer erin, en kijk of het dan werkt. ;)

Nee hoor, ik heb alle bestanden gedeleted en ge-add. Ik heb gezien dat er een SUPERMAN MOD BETA v1.2 is. Ik denk dat ik die ga installeren, of is deze v1.2 voor een andere versie van San Andreas (v2.0)? Zoniet, dan is dit de goede ^_^ !

Heej, nog ff over Clark Kent. Ik heb dus die bestanden verwijderd (Delete) en dan weer toegevoegd (Add). Maar toen ik een hoed op wou doen (Light Trilby), zag ik maar een stukje van die hoed, en voor de rest dat bège-rieten hoedje en een misvormde Clark Kent (CJ)! What's the problemo? Kan iemand me hiermee helpen? Plzzzzz????

Ik denk dat je de bestanden niet goed erin gedaan hebt. Doe álle bestanden nog een keer erin, en kijk of het dan werkt. ;)

Nee hoor, ik heb alle bestanden gedeleted en ge-add. Ik heb gezien dat er een SUPERMAN MOD BETA v1.2 is. Ik denk dat ik die ga installeren, of is deze v1.2 voor een andere versie van San Andreas (v2.0)? Zoniet, dan is dit de goede ^_^ !

Heej, doet het weer :dans: ! Ik moest gwoon Cesar (60 $) bij Barber selecteren :duh: . Nu heb ik een zwarte hoed en Clark's bril! Nog veel plezier met gamen, allemaal! Ik raad jullie allemaal aan om SUPERMAN BETA UPDATE v1.2 te downloaden! En dan de bestanden van Clark Kent (inclusief player_torso.txd player_legs.txd player_face.txd player_torso.txd in Shared Parts!) te deleten in player.img en dan Clark Kent-bestanden toevoegen! En download dan wel missing afro.txd file (http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1927). selecteer missing afro.txd file , superman sa beta v1.2 update , super strength for superman beta. Dan komt het helemaal goed! Installatie precies zoals eerste post, behalve Clark Kent bestanden. Bij die bestanden moet je die bestanden in player.img verwijderen en dan Clark-bestanden toevoegen. Succes!

Bewerkt: door mendelboaz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Een readme lezen is ook wel handig. ^_^

Playing as Superman you can change back to Clark Kent or vice versa by pressing Target+LookBehind.

(You will lose your Powers as Clark Kent.)

If you play as Clark Kent and lose health it will be restored, when you change back into Superman.

To Fly: Press Jump+Crouch Superman will elevate and start flying.

You can change the Speed of Flight by:

Pressing ConversationNo Superman will Accelerate.

Pressing ConversationYes Superman will Decelerate.

(Superman has two poses while flying, You can change between them in flight with GroupForward.)

To Run at high speed, While Superman is on the ground: (I have only done this once, I know it works, don't know

exactly what buttons to hit to activate.)

Press ConversationNo to Accelerate

Press ConversationYes to Decelerate.

The Power Meter Controls the Speed of which Superman reacts like fighting, if the power meter is all the way up you

will not see him throw the punch nor, will anyone be affected by it.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...