Jump to content

Flame Thrower


Gino99

Recommended Posts

Ik heb erg lang lopen zoeken Gino, maar áls ik al informatie vind over de flamethrower in GTA1 staat er natuurlijk weer geen kaartje bij. Ik heb geen walktroughs kunnen vinden behalve natuurlijk onze eigen, maar ook daar staat het er niet bij.

Ik ben bang dat er inderdaad géén vaste spawnplek is voor de flamethrower. Maar ga er maar van uit dat je deze vast nog wel een keertje tegen komt als je weer wat verder in het spel bent.

Succes ermee!

Mvg,

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb erg lang lopen zoeken Gino, maar áls ik al informatie vind over de flamethrower in GTA1 staat er natuurlijk weer geen kaartje bij. Ik heb geen walktroughs kunnen vinden behalve natuurlijk onze eigen, maar ook daar staat het er niet bij.

Ik ben bang dat er inderdaad géén vaste spawnplek is voor de flamethrower. Maar ga er maar van uit dat je deze vast nog wel een keertje tegen komt als je weer wat verder in het spel bent.

Succes ermee!

Mvg,

Pennywise

Bedankt!.Ik ga zometeen al zoeken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...