Jump to content

Heb je relaxte verhalen..


Basje

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    12

  • Basje

    9

  • Le Freak

    8

  • Tim14

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met een Tool of mod kan het wel begrijpelijk, maar die zat niet orgineel in de game ;)

Mijn Relaxt verhaal, de diablos met molotovcoaktails verbranden, het waren een stuk of 15 die daar waren en die zijn allemaal uitgemoord, dat geeft me een gevoel van voldoening echt waar: al die branndende lichamen :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een Tool of mod kan het wel begrijpelijk, maar die zat niet orgineel in de game ;)

Mijn Relaxt verhaal, de diablos met molotovcoaktails verbranden, het waren een stuk of 15 die daar waren en die zijn allemaal uitgemoord, dat geeft me een gevoel van voldoening echt waar: al die branndende lichamen :rolleyes:

Outlaw the Psycho :lol:

Mijn relaxte verhaal: Vanuit een dak Portland terroriseren met een sniper B)

Ik vind het ook altijd chill om boven bij het treinspoor te lopen met de FBI achter je aan, die rollen allemaal over elkaar heen waarna ze soms het water inrollen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mijn relaxte verhaal is op een auto springen, er met een uzi erop lopen schieten, net zolang tot de auto in de fik vliegt en dan ervan afspringen terwijl hij doorrijdt.

En dan kijk je net zolang tot hij in de verte explodeert met de bestuurder er nog in.

wat ook wel grappig is: hij de brug van staunton island naar shoreside vale (de ophaalbrug) wachten tot de brug omhoog is gekomen. Er staan dan inmiddels al een paar auto's te wachten, dan een drive-by doen bij al die auto's en zien hoe ze het water in rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik wel een chill moment altijd vind,dat zijn de zwervers in de ouwde trein tunnel achter 8-ball bomb shop

Ik rijd ze altijd over en steek ze dan in de fik en dan gooi ik er een paar granaatjes erop,beetje hard maar het geeft me een lekker gevoel. :puh:

(edit:ik doe het nu niet meer omdat ik respect toon voor de aanslagen in londen.

Bewerkt: door X-Zero
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik ben een Gangkiller, dat is altijd het leukste, Ik vermoord altijd de Mafia, Diablos,Triads, Yardies, South Side Hoods en de Columbian Cartel. Ik heb alleen de Yakuza als mijn vriend!Het geeft mij ook een kik om met een Banshee langs al die Mafia gasten de rijden, proberen ze mij te vermoorden met Shotguns maar daar ben ik te snel voor!Meer is altijd de politie afslachten of gewoon racen met gangleden door ze naar me toete lokken als ik een andere ganglid vermoord!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd leuk om even een rondje te maken om het stadion.

Over de stoep wel te verstaan; iedereen lekker platrijden :D , en als je het goed doet heb je aan het einde een stuk of 4 sterren te pakken..

@ammunation, gebruik dan de mooi weer cheat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...