Jump to content

GTA2 op de Gameboy


aashique1

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
er zit een tank in level 2 helemaal links ergens ;)

In het redneck-gebied zit de tank in level 2

En de tanks in level 1 zitten langs een 4-baans weg (meer kan ik ook niet uitleggen anders zou het alleen maar onduidelijker worden), en helemaal in het zuid-oost-oosten :puh: (waar ook nog zo'n autosloop is.)

Link to comment
Delen op andere websites

MAUW

Ik heb GTA2 ook een poosje gehad, in level 2 en 3 zou ik niet weten waar een tank zit, maar degene in level 1 kan ik nog aardig goed omschrijven.

Ga vanaf het beginpunt als je de level begint naar het zuiden, stap daar in de auto die klaarstaat, ga de weg op naar het oosten, daar netzolang door blijven rijden tot je tegen een stapel dozen aanrij, ga daar netzolang langs tot je op een gegeven moment een soort binnenplaats oprij, daar naar het westen ergens in een steegje staat een Tank te wachten, als je erin stapt krijg je eerst een Kill Frenzly, maar als die eenmaal afgelopen is heb je de tank zelf, de kogels die je tijdens de Kill Frenzly afschiet worden er later ook afgetrokken, als je niet één keer schiet tijdens de Kill Frenzly heb je erna 20 kogels voor de tank.

Zo denk ik wel genoeg info, in level 3 kun je er trouwens toch niet genoeg lol mee hebben omdat er dan andere tanken staan die jou kapuuuut schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...