Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

En ik probeer te leren aan anderen hoe je SketchUp op zo'n manier moet gebruiken, dat zij hopelijk op een gegeven moment dingen kunnen doen en maken die menig 3dsMax'er ook voor elkaar krijgt. In plaats van mensen te ontmoedigen SketchUp te gebruiken, kun je ze namelijk ook leren om SketchUp op zo'n manier te gebruiken, dat je geen bugs krijgt ingame.

Sorry voor die uitval, ik vond 't gewoon even nodig dat je weet hoe de rest denkt over de manier hoe jullie je come-back willen maken. Leuk dat jullie dan misschien terug zien, maar nu willen we ook wat werk van jullie zien :eten: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ik probeer te leren aan anderen hoe je SketchUp op zo'n manier moet gebruiken, dat zij hopelijk op een gegeven moment dingen kunnen doen en maken die menig 3dsMax'er ook voor elkaar krijgt. In plaats van mensen te ontmoedigen SketchUp te gebruiken, kun je ze namelijk ook leren om SketchUp op zo'n manier te gebruiken, dat je geen bugs krijgt ingame.

Sorry voor die uitval, ik vond 't gewoon even nodig dat je weet hoe de rest denkt over de manier hoe jullie je come-back willen maken. Leuk dat jullie dan misschien terug zien, maar nu willen we ook wat werk van jullie zien :eten: .

Ik zal zeer binnenkort wat meer werk van me laten zien, maar op het moment ben ik bezig voor een promotiefilm van een bedrijf en heb het ook zeer druk met me verhuizing naar Brussel waar ik een filmopleiding ga volgen ;).

Maar wacht af en leer ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...