Jump to content

Het Grote Gratis Game Download Topic!


VforV

Recommended Posts

Dit is het Grote Gratis Game Download Topic. Hier komt een alfabetische lijst met gratis te downloaden game trials maar ook met gratis legaal te downloaden full games. Heb je nog een (serieuze) gratis game gevonden die nog niet in de lijst staat? Post dan snel een reactie met de download link! Veel gameplezier! :)

Legenda:

post-27563-1176240827.png = Xfire Supported Game

post-27563-1176240836.png = Trial niet ondersteund, volledige versie wel.

post-27563-1176240845.png = Non Xfire Supported Game

- Last Update: 10/09/2007 -

- © Lijst samengesteld door VforV -

Door Thundercover:

De meest recente versie van deze lijst vindt u hier.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan ook niks downloaden, er komt dan te staan Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. terwijl ik wel ingelogt ben anders zou ik dit bericht niet kunnen plaatsen.

Edit: ik drukte op het .png bestand, dat kan ik niet downloaden de game/demo zelf wel.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie trouwens geen X-Fire logo's voor de downloads, alleen een QuickTime logo'tje. Als ik een bericht post en ik scroll naar beneden wel... Misschien komt het omdat ik Firefox gebruik?
Ik vond het zojuist ook vreemd maar ik weet al wat het probleem is. Als je niet ingelogd bent kan je blijkbaar geen bijlagen downloaden (en dus ook niet zien). Die plaatjes zijn ingevoegd als bijlagen (omdat plaatjes niet oneindig zijn in IPB). Het ligt trouwens niet aan Firefox of Internet Explorer, ik heb het bij beiden gecontroleerd en beiden gaven hetzelfde resultaat: niet ingelogd is vreemde quicktime plaatjes, ingelogd is juiste weergave.
Leuk topic, enkel jammer dat er al een topic van bestaat:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39136&hl=

Dat weet ik, maar zoals je zelf ook kan zien is dat topic al verouderd en wordt het totaal niet meer bijgehouden. Ook is er wat vreemds gebeurd tijdens de forum upgrade denk ik, aangezien er nu HTML codes in de hoofdpost staan.
Heb jij mischien legaal ergens Roller Coaster Tycoon te downloaden? Heb deze op demo, maar daar kun je dan zo weinig mee..

En zoek eerlijk gezegd al lang een Legaal versie hiervan

Heb even gezocht en kwam dit tegen. Je kan de volledige versie downloaden maar je kan hem maar 60 minuten spelen. Daarna moet je 'upgraden' door hem te kopen. Er zijn natuurlijk manieren om dat te omzeilen maar die zijn vrees ik niet zo legaal. :D

>>> Door Jowx: Topic pinned. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Marathon!

Ja die mis ik nog..

De trilogy is uit voor FrEe

Let op: Lees alles op de pagina zorgvuldig door!

Mezelf: Niet gespeeld, maar zal het binnenkort wel doen, om het begin te zien van het eerste deel, dit geeft me dan meer informatie over mijn Secret Project!

Zet wel als je het aan de lijst toevoegt, de webpagina naar, er staat belangrijke informatie.

Owja, en de Forge pack ken ik niet, denk een eigen level aanpassen/maken..

Marathon: The Trilogy Release

Deze game is gemaakt door de makers van het record brekende game Halo 3.

Bungie.net is het dus. (PB mij voor meer info over het spel en/of record vragen van H3.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien is het al bekend bij sommigen van jullie, maar Planet.nl biedt op hun ftp-server demo's aan. Ik heb ze even op een alfabetisch rijtje gezet met de Xfire compability (NS staat voor Niet Supported, want anders had ik teveel afbeeldingen in het bericht). Veel plezier ermee! :)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Misschien is het al bekend bij sommigen van jullie, maar Planet.nl biedt op hun ftp-server demo's aan. Ik heb ze even op een alfabetisch rijtje gezet met de Xfire compability (NS staat voor Niet Supported, want anders had ik teveel afbeeldingen in het bericht). Veel plezier ermee! :)

Ik heb je lijstje simpelweg gekopieerd naar de hoofdpost, als je het niet erg vind. Bedankt voor je 'bijdrage'. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...