Jump to content

Noodleboy en Pizza Courier


TimmieJ_NL

Recommended Posts

Ik heb net de Pizza Courier gedaan en nu heb ik er 25% extra health bij...

Als ik nu de Noodleboy doe, krijg ik er dan weer 25% health bij?

Zijn er nog andere manieren om health of armor erbij te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Punki Noodle voltooid word je maximum healt verhoogd met 25% Hetzelfde gebeurd als je Well Snacked Pizza voltooid. Als je dus beide zijmissies volbracht hebt is je maximum health 150%. Er is geen andere manier om deze te verhogen. Wel kun je door pick-ups verloren health weer aanvullen. Om de armor te verhogen zul je vigilante tot level 12 moeten uitspelen. Daarna zal je maximale armor 150% zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
hey

ja bij het ziekehuis. en in een ambulance. (voor leven)

Voor menutie kan je in een politie auto stappen (Shotgun 5 kogels)

en tank...

Mvg.: RonzzZ

[/font]

Correctie: Als je de Ambulance missies voltooid dan krijg je geen extra leven, maar dan kan je eeuwig sprinten. Als je in de politieauto stapt krijg je meestal 5 shotgun kogels, en je krijgt extra armor. Overigens had Timmiej_NL allang zijn antwoord gekregen ;)

@hieronder: Ik bedoelde na het voltooien van de Vigilante missies ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

hey

ja bij het ziekehuis. en in een ambulance. (voor leven)

Voor menutie kan je in een politie auto stappen (Shotgun 5 kogels)

en tank...

Correctie: Als je de Ambulance missies voltooid dan krijg je geen extra leven, maar dan kan je eeuwig sprinten. Als je in de politieauto stapt krijg je meestal 5 shotgun kogels, en je krijgt extra armor. Overigens had Timmiej_NL allang zijn antwoord gekregen ;)

Je krijgt alleen Armor in een Swat wagen. En ik denk dat hij bedoelt dat als je in een ambulance stapt dat je dan leven krijgt, maar volgens mij is dat niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey, ik heb eigenlijk een (mierenneukend) vraagje.

Als je 100% health hebt, en je doet bv. Noodleboy, dan krijg je 25% health bij en heb je dus 125% health. (Want 25% van 100=25, en 100+25=125) Maar als je dan Well Snacked Pizza doet, dan krijg je er nog eens 25% bij, maar 125% van 125 is niet gelijk aan 150, dus het klopt dan toch niet helemaal... Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar het is toch niet helemaal juist.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoeld dat als je in een Ambulance stapt je 25% Health erbij krijgt (Gaat niet over je maximum heen) en als je in een Police stapt je een Shotgun krijgt met 5 kogels. Indien je al een Shotgun, Stubby Shotgun of Combat Shotgun op zak hebt zullen bij dat wapen 5 kogels erbij komen. Als je in een Enforcer stapt word je Armor tot het maximum aangevult.

Maar de Topic starter' vraag was om het maximum te verhogen, niet aan te vullen. :)

@Hanneswasco: Er wordt punten mee bedoeld. Grand Theft Auto III en VC werkten ook met cijfers in plaats van een balkje. Maar een vol balkje wil zeggen 100 'levelspunten', met + 25% wordt + 25 'levenspunten' bedoeld. Niet echt procenten. Maar je hebt gelijk, eigenlijk klopt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...