Jump to content

Is er een uitbreiding van GTA2?


PIERRO P

Recommended Posts

Lijkt me nix... ze kunnen beter (als al) de storie line van 2 oppakken (zo ver er eentje was) met claude speed in 2013 futuristische shizzle enz. mja dat is meer van ALS AL dan doe dat maar... ik vermaak me nml (net als de rest van jullie waarschijnlijk) nog wel even met GTA IV!

Grtz Donny :tu:

Ja ga jij maar weer lekker gta 4 spelen :ch::kots: . Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Playahh

    4

  • PIERRO P

    3

  • 1974

    3

  • Dotz

    3

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Ik vraag me af hoe groot SA Stories wel niet zou zijn als het er was...

Stel je voor, LCS bevat ongeveer 2X zoveel features als GTA III en VCS is ook uitgebreider als gta Vice City en San Andreas is al zo enorm.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
ik snap iets niet van gta2

waarom maken ze geen gta2 stories

weet iemand hier antwoord op?

Omdat ze daar geen zin in hebben. :duh: Maar mij zou het ook leuk lijken als ze weer een top view gta gingen maken. (volgens mij van gta4 ook zo'n camerapunt) Of een gta die in 2013 (ofzo) afspeelt.

Er is al een GTA die zich in 2013 afspeelt, en hij heet: GTA2

En waarom ze geen Stories maken? Veel mensen kennen het spel niet, de meeste kennen/spelen het pas sinds GTAVC of GTA3. ;)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Je praat hier over een game die moet opnieuw gemaakt worden van het eerste GTA era,en die al 10 jaar oud is
maar het is wel een leuk idee Gta2 stories.misschien gta 2 steden in 3D.

0_0 Doe mij maar een Remake van GTA2

Stories is een soort van remake.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft het niet, GTA: 2 is wel leuk, en de steden ook. maar de steden alleen in top down in 3d worden ze denk ik een beedje saai,

Ik neem hierbij het voorveeld aan Downtown district.

Downtown_District_map.png

Ik zie hierbij nergens een mooie vloeiende bocht, Zelfs geen schuine wegen, ze staan allemaal horizontaal of verticaal. Dat is toch ook niet echt een leuk iets.

Om deze ervaring een beedje te kunnen herleven in 3d, ga in gta Vice city (Stories) naar escobar int. Airport.

En ga daar eventjes over de normale wegen rijden. ecointair.png Je merkt dan dat de heletijd 90° bochten maken ook niet echt leuk is. GTA2 Stories lijkt me dus niet echt leuk. Geef mij maar een SAS of VCS 2 een LCS 2 is ook nog wel leuk, alhoewel lc al wel vaak voorbij is gekomen

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft het niet, GTA: 2 is wel leuk, en de steden ook. maar de steden alleen in top down in 3d worden ze denk ik een beedje saai,

Ik neem hierbij het voorveeld aan Downtown district.

Downtown_District_map.png

Ik zie hierbij nergens een mooie vloeiende bocht, Zelfs geen schuine wegen, ze staan allemaal horizontaal of verticaal. Dat is toch ook niet echt een leuk iets.

Om deze ervaring een beedje te kunnen herleven in 3d, ga in gta Vice city (Stories) naar escobar int. Airport.

En ga daar eventjes over de normale wegen rijden. ecointair.png Je merkt dan dat de heletijd 90° bochten maken ook niet echt leuk is. GTA2 Stories lijkt me dus niet echt leuk. Geef mij maar een SAS of VCS 2 een LCS 2 is ook nog wel leuk, alhoewel lc al wel vaak voorbij is gekomen

Inderdaad.

En ik vind die kaart maar gewoon ingewikkeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Voor mij hoeft het niet, GTA: 2 is wel leuk, en de steden ook. maar de steden alleen in top down in 3d worden ze denk ik een beedje saai,

Ik neem hierbij het voorveeld aan Downtown district.

[Plaatje]

Ik zie hierbij nergens een mooie vloeiende bocht, Zelfs geen schuine wegen, ze staan allemaal horizontaal of verticaal. Dat is toch ook niet echt een leuk iets.

Dude, kijk eens naar de kaarten van de GTA1 versies van Liberty City, San Andreas en Vice City. Ook allemaal rechte bochten en zo, wat trouwens in elke top-down view GTA is (kijk naar Chinatown Wars), een 3D/Street view versie wordt gewoon aangepast zoals je zag in GTA III, VC, SA en IV.

Een soort 3D remake van GTA2 lijkt me wel vet. GTA2 heb ik altijd heel leuk gevonden, en de stad is ook best leuk. :D Maar nu zijn ze nog volop bezig aan downloadable content voor GTA IV en ze hebben Chinatown Wars net af, dus de kans dat er nu nog een GTA komt die zich in de stad van GTA2 afspeelt lijkt me klein, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ja als ze de bochten nou gewoon eens aanpassen want als zo hoekig en vierkant is best wel saai kijk maar op de map editor als je zo gta zou moeten spelen in 3D speel ik liever de normale gta2. En die meligge dingen moeten ze gewoon houden en die gangs ook. Maar ze moeten de levels wat groter maken of er gewoon nog wat levels bij stoppen er zij vast wel mensen die dat kunnen.

D MZL DAANTJE

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...