Jump to content

[LCS] Ik heb enkele vragen.


gta sjoerd

Recommended Posts

ik wil dit spel mischien kopen voor de psp maar ik zou graag willen weten

is dit spel moeilijk om uit te spelen en is het de moeite waard om het te kopen

en heeft het spel een mooie afwerking

alvast bedankt

>>> Door SummerBase: Topic titel aangepast.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

PSP? als ik jou was zou ik toch een PS2 versie kopen

ik heb hem op PS2 en ik vind de missies niet echt moeilijk maar de gangs die op straten lopen zorgt daar wel voor bij me toch

en op de PS2 is er wat extraatjes en meer beter afgewerkt maar jij wilt hem op PSP kopen, ik heb geen PSP dus weet ik niet hoe het eruitziet op een PSP

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Sjoerd,

1. Het spel is niet heel moeilijk om de storyline uittespelen, maar er zijn nog genoeg behoorlijk lastige zijmissies, waardoor de 100% weliswaar niet zo moeilijk is als in San Andreas, maar je bent wel een behoorlijke tijd bezig.

2. Het spel is zeker weten de moeite waard om te kopen, iedereen zeurt er altijd maar over dat het te donker is enzo, maar persoonlijk vind ik van niet, het maffiasfeertje is echt heel goed gedaan door R*, het spel is ook gekozen tot beste PSP-game en beste overall game bij de TMF Game Awards 2006 [klikkie]

3. Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar: Graphisch is de afwerking behoorlijk tot goed, De gameplay vind ik zelf erg goed afgewerkt, en persoonlijk heb ik me meer vermaakt met LCS, dan met VCS.

Groetjes, Dark_GTA_Mike :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil dit spel mischien kopen voor de psp maar ik zou graag willen weten

is dit spel moeilijk om uit te spelen

Sommige missies zijn makkelijk maar sommige ook niet. Zo is er een waarbij je achterna wordt gezeten door mannen met kettingzagen. Dit is ook nog in een afgesloten ruimte. Veel mensen vinden deze missie moeilijk omdat één 'zaag' van de kettingzaag je al op de grond kan gooien. Met een beetje geluk sta je snel genoeg op maar vaak is het al te laat en krijg je talloze kettingzagen in je.

Het ligt ook aan jouw ervaring en speelkwalliteiten. Soms vind je een missie heel moeilijk die de ander weer erg makkelijk vind.

is het de moeite waard om het te kopen

Jazeker, het is een erg mooi spel die het kopen zeker waard is. Al speelt het zich weer af in Liberty City het is een mooie stad en je leert veel van de personages kennen. Misschien heb je wel eens GTA III gespeeld? Door LCS wordt er weer veel meer duidelijk over de personages. Een opdracht gever uit GTA III is nu zelfs de hoofdpersonage, Toni Cipriani.

Let wel op als je GTA San Andreas hebt gespeeld. Omdat deze Grand Theft Auto voor op de PSP is gemaakt kun je nu eenmaal veel minder als op een PS2, Xbox of PC.

en heeft het spel een mooie afwerking

Ja hoor. De grapics zijn dik in orde en veel terug kerende bugs heb je niet. Dit in tegen stelling tot VCS waarbij je erg veel bugs hebt. Je hebt soms wel last van eenmale bugs maar echt veel minder als in VCS. Waarbij zelfs het progammeren van de 100% fout is gedaan. :7

De stad is wat donker maar dat geeft een lekker Maffia gevoel. Niet zo donker als in GTA III, de zon schijnt er ook. Kijk maar eens in de LCS Gallerij. Daar staan mooie plaatsjes van LCS bij de zonsonder- of opgang.

Naar mijn mening is dit een van de leukste GTA's. Je kunt niet zo veel verwachten op de PSP omdat deze maar een klein UMD'tje heeft. De Consoles hebben DVD's waar natuurlijk veel meer op kan. Naar mijn mening is het zelfs beter als VCS. En bij VCS had Rockstar toch al ervaring met het PSP systeem. Bij LCS niet, daar was het hele systeem nieuw voor Rockstar. Daarom zitten er geen Vliegtuigen in. Helikopters wél.

Link to comment
Delen op andere websites

oke dit was precies wat ik wou weten dit topic mag van mij op slot :slotje:

bedankt

>>> Door SummerBase: Uw wens is mijn beveil. :slotje:<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

PSP? als ik jou was zou ik toch een PS2 versie kopen

ik heb hem op PS2 en ik vind de missies niet echt moeilijk maar de gangs die op straten lopen zorgt daar wel voor bij me toch

en op de PS2 is er wat extraatjes en meer beter afgewerkt maar jij wilt hem op PSP kopen, ik heb geen PSP dus weet ik niet hoe het eruitziet op een PSP

Op de PS2 is hij precies hetzelfde als op de PSP, alleen VCS heeft een exclusief content op de PS2. Omdat LCS dus gemaakt werd voor de PSP wordt hij daar hoger op beoordeeld, in tegenstelling tot de PS2. Eigenlijk zit er geen echt voordeel aan de PS2 versie. Bij de PSP heb je het voordeel dat je hem gemakkelijk overal mee naartoe kan nemen. Je hoeft natuurlijk niet speciaal een PSP in huis te halen voor LCS als je al een PS2 hebt, maar als je hem op de PSP kan krijgen is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...