Jump to content

help


gta sjoerd

Recommended Posts

Hoe bedoel je 'doet hij niks'? Toets je de code in terwijl je een wanted level hebt, of niet? Als je geen wanted level hebt en je toetst de code dan in, gebeurt er inderdaad niets, je ziet alleen het berichtje links boven in het scherm 'Wanted Level Cheat'. Typ je wel de PSP cheat in, en niet de PS2 cheat? En anders moet je het gewoon blijven proberen, en echt toets voor toets intoetsen. ;)

Hier nog even de cheat:

L-toets.gifL-toets.gifTriangle.gifCross.gifSquare.gifCircle.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De code staat gewoon fout op WikiGTA! :duh: Het is dus: L,L,Triangle,R,R,X,Square, Circle. Op WikiGTA staat:

L,L, Traingle, X, Square, Circle. Zonder R's. Dit ga ik even melden bij het Foutje gevonden topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

is dit voor de psp?

Ja, deze code is voor de PSP bedoelt. Zoals Martyceha net zei ontbreekt er 2x R(1) op de codelijst van Wikigta. Inmiddels is deze fout volgensmij al gewijzigd. Probeer hem nog even, de code is dus: L1, L1, Triangle, R1, R1, X, Square, Circle.

Indien dit niet lukt dan ligt het aan je spel, want dan heb je met een fout te maken. Probeer in dit geval een andere code, en kijk of deze wel werkt. Als de andere codes wel werken, dan weet ik bijna zeker dat het aan jouw ligt, dat je de code verkeerd intoets. Check even waar het aan ligt, met de goede code ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic:kan gebeuren hoor.Misschien ligt het aan je psp (bijna onmogelijk)

Of misschien druk je de cheat niet juist in.

offtopic:Op wikigta staan niet de cheats voor de ps2.Die werken niet op mijn ps2 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic:kan gebeuren hoor.Misschien ligt het aan je psp (bijna onmogelijk)

Of misschien druk je de cheat niet juist in.

offtopic:Op wikigta staan niet de cheats voor de ps2.Die werken niet op mijn ps2 :duh:

De cheats voor de PSP zijn precies hetzelfde als de cheats voor de PS2, alleen de toets R op de PSP is R1 op de PS2, en hetzelfde met R en R1.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...