Jump to content

;ijn gta3.img en gta_int.img


Teraku

Recommended Posts

Ik heb nu dus nieuwe autos in SA gezet enzo maar nu als ik SA opstart laadt hij ongeveer een paar procent en dan stopt ie. Ik heb V1 en hij stopt niet op de helft maar aan het begin. Ik vermoed dat het komt door een gemodde gta3.img en een gta_int.img maar zou iemand die bestanden dan misschien hier kunnen plaatsen?

Greetz,

Teraku :cya:

btw, het is mijn niet ;ijn :$

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu dus nieuwe autos in SA gezet enzo maar nu als ik SA opstart laadt hij ongeveer een paar procent en dan stopt ie. Ik heb V1 en hij stopt niet op de helft maar aan het begin. Ik vermoed dat het komt door een gemodde gta3.img en een gta_int.img maar zou iemand die bestanden dan misschien hier kunnen plaatsen?

Greetz,

Teraku :cya:

btw, het is mijn niet ;ijn :$

De GTA3.img is denk ik sowieso te groot om te uploaden, en mocht het ergens kunnen, dan kost het veel tijd. Wil je een nieuwe GTA3.img, dan raad ik je aan GTA San Andreas opnieuw te installeren. Zo krijg je weer een volledige, nieuwe en originele GTA3.img, hetzelfde geldt uiteraard voor de gta_int.img. Het beste kun je de bestanden van de voertuigen aanvragen, dat kan overigens hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je een no-cd crack gebruikt en dat is hier ten strengste verboden op het forum, mogen wij jou niet verder helpen. Aangezien dat warez verboden is op dit forum. Verdere reacties kunnen altijd via PB.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...