Jump to content

BRASIL


igorigor

Recommended Posts

por favor,alguém ai sabe falar português?Algum membro,ou adim.,ou MG?Por favor,me ajudem ai.

hallo sind Leute, mein Name Igor, I sind brasilianisch, benötigen Hilfsmittel, folglich verstehe ich nicht die youSprache, die helfen mir bitte Pfosten hier werden, oder es mir im msn hinzufügt: >>> Door Dutchy3010: E-mail adresses are not allowed on this forum.<<<

hello people, my name is Igor, I is Brazilian, is needing aid, therefore I do not understand the you language, who will be able to help me, please, pole here or it adds to me in msn: >>> Door Dutchy3010: E-mail adresses are not allowed on this forum.<<<

BRASIL!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Met alle respect hoor, maar Brazilianen spreken geen Duits, dit lijkt me eerder een flauwe grap van iemand... :duh:

Wij nederlanders spreken toch ook normaal geen engels, maar de meeste hebben het wel geleerd.

Zijn officele landstaal is portugees.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Igor,

Eu não sei o que você quer perguntar e vindo aqui

Aqui nós falamos tudo holandês, eu sei que não o que é seu queira de nós

contente mais explanação dá por favor

Hoi Igor,

Ik weet wat niet u wilt hier komen vragen

Hier spreken wij allemaal nederlands, ik weet niet wat jij wilt van ons

graag meer uitleg geven alstublieft

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle respect hoor, maar Brazilianen spreken geen Duits, dit lijkt me eerder een flauwe grap van iemand... :duh:

Wij nederlanders spreken toch ook normaal geen engels, maar de meeste hebben het wel geleerd.

Zijn officele landstaal is portugees.

Maar wij leren Duits en Engels omdat het onze buurlanden zijn, ik zou dan ook geen reden weten waarom een Braziliaan Duits zou leren ;) Voor de handel en toerisme hoeven ze het niet te doen...

>>> Door PatrickW: Compleet offtopic. Het gaat er niet om of bazilianen wel of niet duits mogen praten. Laten we gewoon op een reactie van hem wachten.

Voor alle duidelijkheid, de berichten komen wel van een computer in Brazilië.

<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Eu gostei muito do site,por isso decidi me registrar no fórum.Mas não sei falar alemão.

I liked it very site, therefore I decided to register me in fórum. But I do not know to say German.

Ich mochte es sehr stationieren, folglich entschied ich, mich im fórum zu registrieren. Aber ich weiß nicht, um Deutsches zu sagen.

Die Problemgrube ist, daß ich nicht Deutsches sage

Bewerkt: door igorigor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hé een braziliaan op ons forum. :clown:

We worden al overal beroemd.

Maar ik vraag mij af.

Hoe kom je er nu bij om je aan te melden op een forum volledig in het nederlands als je een andere taal spreekt. :bonk:

En hij is braziliaan.Dus hij kan normaal niet weten hoe hij zich moet inloggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé een braziliaan op ons forum. :clown:

We worden al overal beroemd.

Maar ik vraag mij af.

Hoe kom je er nu bij om je aan te melden op een forum volledig in het nederlands als je een andere taal spreekt. :bonk:

En hij is braziliaan.Dus hij kan normaal niet weten hoe hij zich moet inloggen.

Ik vermoed dat hij via WikiGTA hier terecht is gekomen. Overigens lijkt inloggen me niet zo moeilijk, want volgens mij is Log in niet echt iets uit het Nederlands, maar wordt dat overal gebruikt.

Maar ik heb het betreffende lid via MSN gesproken, in het Engels uiteraard, en heb hem doorverwezen naar de internationale variant van GTAForum, waar Engels de voertaal is. Hier kan hij namelijk toch niets begrijpen en dan komt hij daar wat beter tot zijn recht.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé een braziliaan op ons forum. :clown:

We worden al overal beroemd.

Maar ik vraag mij af.

Hoe kom je er nu bij om je aan te melden op een forum volledig in het nederlands als je een andere taal spreekt. :bonk:

En hij is braziliaan.Dus hij kan normaal niet weten hoe hij zich moet inloggen.

Ik vermoed dat hij via WikiGTA hier terecht is gekomen. Overigens lijkt inloggen me niet zo moeilijk, want volgens mij is Log in niet echt iets uit het Nederlands, maar wordt dat overal gebruikt.

Maar ik heb het betreffende lid via MSN gesproken, in het Engels uiteraard, en heb hem doorverwezen naar de internationale variant van GTAForum, waar Engels de voertaal is. Hier kan hij namelijk toch niets begrijpen en dan komt hij daar wat beter tot zijn recht.

Is er een engels gtaforum :?

Dat wist ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé een braziliaan op ons forum. :clown:

We worden al overal beroemd.

Maar ik vraag mij af.

Hoe kom je er nu bij om je aan te melden op een forum volledig in het nederlands als je een andere taal spreekt. :bonk:

En hij is braziliaan.Dus hij kan normaal niet weten hoe hij zich moet inloggen.

Ik vermoed dat hij via WikiGTA hier terecht is gekomen. Overigens lijkt inloggen me niet zo moeilijk, want volgens mij is Log in niet echt iets uit het Nederlands, maar wordt dat overal gebruikt.

Maar ik heb het betreffende lid via MSN gesproken, in het Engels uiteraard, en heb hem doorverwezen naar de internationale variant van GTAForum, waar Engels de voertaal is. Hier kan hij namelijk toch niets begrijpen en dan komt hij daar wat beter tot zijn recht.

Is er een engels gtaforum :?

Dat wist ik niet.

Ja, die is er, maar niet van Joriz... PB me voor de link!

Link to comment
Delen op andere websites

Hé een braziliaan op ons forum. :clown:

We worden al overal beroemd.

Maar ik vraag mij af.

Hoe kom je er nu bij om je aan te melden op een forum volledig in het nederlands als je een andere taal spreekt. :bonk:

En hij is braziliaan.Dus hij kan normaal niet weten hoe hij zich moet inloggen.

Ik vermoed dat hij via WikiGTA hier terecht is gekomen. Overigens lijkt inloggen me niet zo moeilijk, want volgens mij is Log in niet echt iets uit het Nederlands, maar wordt dat overal gebruikt.

Maar ik heb het betreffende lid via MSN gesproken, in het Engels uiteraard, en heb hem doorverwezen naar de internationale variant van GTAForum, waar Engels de voertaal is. Hier kan hij namelijk toch niets begrijpen en dan komt hij daar wat beter tot zijn recht.

Is er een engels gtaforum :?

Dat wist ik niet.

http://www.gtaforums.com/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...