Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vet ik ga hem halen ik heb 2 en 3 ook voor de 360 deze binnenkort dus ook. Waneer komt tie uit ?

De release datum is volgens mij nog onbekend...

eerlijk gezegd de release datum voor de pc versie is al bekend en dat is ana het einde van dit jaar/begin 2008

en xbox360 en ps3 ook ergens begin 2008

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geldverspilling, ondanks dat we al zoveel IIWO-Shooters hebben. Moet COD toch op dat gebied achterblijven. en de rest naar de toekomst.

Maar ja, als er maar geen aliens in voorkomen vind ik het allemaal best.

EDIT: Oke ik heb 'm gekeken.

Is het nou in Afghaniland of is het in Roeskiland? (Afghanistan of Rusland :puh:)

Ik heb een snaar in me die op een of andere manier niet geraakt is door dit spel.

Dit las ik in COD2: "In Modern War, You will die like a dog, for no good reason."

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Echt vet is die spel wel jammer dat de Tweede Wereld oorlog voorbij is. :-(

Maar ik heb ook geen XBOX 360 en een PS3 maar ik ken gewoon met DenkaanHenk afspreken. 0_0

Mag ik gewoon die spel spelen zo aardig is DenkaanHenk wel en het lijkt net echt met die Amirakanen. ;)

Wel jammer dat je niet meer bloed ziet ik vind dat ze wel meer bloed moeten bij maken veel realictiser.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Call Of Duty



Hoeveel keer de Tweede Wereldoorlog al werd gebruikt als hét ultieme conflict om een spel rond op te bouwen is bijna niet te vatten. Je mag het een ontwikkelaar verder ook niet echt kwalijk nemen dat ze telkens weer de periode 1940-1945 gebruiken als thema, een game waarin we naar hartelust Duits gespuis mogen afknallen blijkt telkens weer garant te staan voor hoge verkoopcijfers, vaak ongeacht de kwaliteit van het desbetreffende spel. Ook de Call of Duty-reeks begon zich zo stilaan schuldig te maken aan luiheid door steeds weer WOII als uitgangspunt te gebruiken. Gelukkig heeft ontwikkelaar Infinity Ward (CoD1 & CoD2, deeltje drie werd gedaan door Treyarch) nu ingezien dat het allemaal wel mooi is geweest en dat de populaire shooter toe is aan wat broodnodige vernieuwing.

Call of Duty 4 is, in tegenstelling tot alle voorgaande delen, niet langer een first-person shooter waarin we met antiek wapengeschut uit de tweede grote oorlog der mensheid de klus moeten klaren. Deeltje vier is zelfs het volledig tegenovergestelde geworden, de speler zal deze keer kennis maken met hoogtechnologische snufjes, tot de verbeelding sprekende gadgets en een state of the art arsenaal aan wapens waar menig hedendaagse militaire grootmacht nog een puntje aan kan zuigen!

Tijdens de persconferentie kregen we Call of Duty 4 voor het eerst in al zijn glorie te zien. Grant Collier himself, dé grote naam binnen Infinity Ward, was helemaal naar België afgezakt om zijn nieuwste liefdeskindje aan de schrijvende pers voor te stellen. Het is duidelijk dat de man erg trots is op hetgeen hij in het verleden reeds heeft gepresteerd voor de Call of Duty-reeks, maar nog enthousiaster was hij over wat er in de toekomst nog allemaal te gebeuren staat. Voordat Collier met het eigenlijke presenteren van het spel van start ging liet hij nog even ter informatie weten dat Infinity Ward ondertussen al sinds Call of Duty 2 op de markt kwam aan deeltje vier aan het werken is, wat dus wil zeggen dat het spel reeds 19 maanden in ontwikkeling is. De versie van Call of Duty 4 die wij onder ogen kregen bestond slechts uit de Alpha-build van het spel, maar toch konden we al een aardig beeld vormen van wat er ons te wachten staat.

Het eerste level dat we te zien kregen speelde zich meteen al in het midden van de nacht af. We bevinden ons een helikopter die in een hels tempo over een woelige zee naar een grote olietanker vliegt. Terwijl Grant Collier met de thumbstick van de Xbox 360-controller het personage in de helikopter laat rondkijken wordt het duidelijk dat we een helse missie tegemoet gaan. Het stormt namelijk behoorlijk hard en de regen zorgt er nog eens voor dat we bijna geen hand voor ogen zien. De bevelhebber die tegenover ons zit geeft het commando om via een touw de helikopter te verlaten. Onze opdracht bestaat uit het lokaliseren van een laptop waar belangrijke informatie op te vinden is. Samen met je kameraden daal je af naar het dek van de immens grote tanker waarna de missie van start kan gaan.

Call of Duty 4 zag er grafisch nu al zeer knap uit. Om even bij de eerste missie te blijven, de regen- en windeffecten die we te zien kregen zijn van een ongekend hoog niveau, alsook de manier waarop de boot werd vormgegeven. Niet alleen is de omgeving met het nodige oog voor detail gemaakt, ook het obligate op en neer bewegen van de ondergrond tijdens zo’n helse storm is in het spel terug te vinden. Gelukkig waren alle aanwezige journalisten in het bezit van een sterke maag, waardoor de poetsvrouw nadien geen restjes McDonalds van de voorbije middag moest opkuisen, dit om aan te tonen hoe echt en realistisch Call of Duty 4 aanvoelt.

Bron: gamer.nl

---

Ik ga hem zeker kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het zo'n SF game werd, maar als je die stukjes leest:

We bevinden ons een helikopter die in een hels tempo over een woelige zee naar een grote olietanker vliegt.

Klinkt veel belovend :) Alleen ik hoop dat ze een keer die graphics gaan aanpassen, die zijn echt bagger. En de gameplay mogen ze ook wel wat aanpassen. Denk als mijn budget het toelaat dat ik hem koop anders wacht ik even en koop ik hem daarna. Iig zoals het er nu naar uit ziet komt ie in mijn collectie :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de liefhebbers is er hier een demo te downloaden, heb hem gisteren al even gespeeld. In die 1.37GB grote demo speel je overigens de missie "The Bog". De nieuwe weg die de COD-serie is ingeslagen, bevalt me tot nu toe wel. Heb me best goed vermaakt met de demo, en ik wacht al met smart op de volledige versie. :Y

@xgaming: Ik weet niet of je de demo al gespeeld hebt (zo niet, dan raad ik je aan hem eens te downloaden), maar de graphics zagen er puik uit in de demo. En aangezien een demo meestal ook een goed beeld geeft van het eindresultaat, denk ik dat de graphics geen enkel probleem zullen worden. Sterker nog, enkel aan het logo zie je, in mijn ogen, dat het een Call of Duty game is.

*kuch* klik *kuch* :D

>>> Door Froodooo: Hatsjamengevoegd, hatsjoe! :puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

@xgaming: Ik weet niet of je de demo al gespeeld hebt (zo niet, dan raad ik je aan hem eens te downloaden), maar de graphics zagen er puik uit in de demo. En aangezien een demo meestal ook een goed beeld geeft van het eindresultaat, denk ik dat de graphics geen enkel probleem zullen worden. Sterker nog, enkel aan het logo zie je, in mijn ogen, dat het een Call of Duty game is.

Ja probleem is ik kan hem niet spelen met mijn huidige PC configuratie :( Komt verandering in. Even kijken wanneer de release is van COD4 en wanneer mijn videokaart uitkomt (HD 2950 Pro). Maar als jij zegt dat de graphics goed zijn geloof ik dat wel :D Zal de demo wel even downloaden en hem proberen te spelen (beter dan kamer op ruimen :7).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het echt balen te horen dat het niet meer in de WOII afspeelt. Ik speel namelijk geen andere WOII shooters dan CoD2. Toen ik de demo speelde dacht ik: Mwah lang niet zo goed als CoD2. Maar naar het level voor de 2e keer uit te spelen vond ik het wel wat hebben, de wapens voelde goed aan (Wat ik erg belangrijk vind) en het werk allemaal goed. Het ziet er flex uit en op mijn PC draaide het goed op high (En mijn PC zit niet helemaal vol gepropt met hardware t.w.v. 1200 euro). Het is allemaal niet overdreven modern, Maar of de multiplayer ook zo goed wordt als die van CoD2 is nog even afwachten. De singleplayer kan er iig mee door

Link to comment
Delen op andere websites

En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu.

CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.

Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden.

Bron: PCGamesSpecial

---------------------------------

Hier de link naar de trailer:

Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is!

Cijfer van trailer: 8

als je de call of duty trailer bekijkt zie ik een dinosoaris op 41 seconden

raar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...