Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Call of Duty 4: Modern Warfare is zeker een geweldige shooter! :Y Ik heb de Beta op de Xbox 360 een klein weekje kunnen spelen en die heeft me erg kunnen boeien. Een geweldig ranksysteem en de perks voegen echt veel toe. :) Heb nu ook de demo op mijn PC (een wonder dat die goed draait!) en alhoewel die me iets minder kan bekoren (mijn muis-skilss.. :-() is die ook heel erg goed! :tu:

Het enige probleem is de overload aan goeie games dit jaar. Ik heb Halo 3 pas gekocht, deze moet zeker in mijn collectie komen en dan hebben we ook nog The Orange Box en PES 2008, en dan laat ik nog een berg topgames liggen.. Het is me ook niet gegunt... :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty 4: Modern Warfare is zeker een geweldige shooter! :Y Ik heb de Beta op de Xbox 360 een klein weekje kunnen spelen en die heeft me erg kunnen boeien. Een geweldig ranksysteem en de perks voegen echt veel toe. :) Heb nu ook de demo op mijn PC (een wonder dat die goed draait!) en alhoewel die me iets minder kan bekoren (mijn muis-skilss.. :-() is die ook heel erg goed! :tu:

Het enige probleem is de overload aan goeie games dit jaar. Ik heb Halo 3 pas gekocht, deze moet zeker in mijn collectie komen en dan hebben we ook nog The Orange Box en PES 2008, en dan laat ik nog een berg topgames liggen.. Het is me ook niet gegunt... :cry:

Je kan ook lekker buiten gaan spelen in de regen! :dans: Serieus: Ik heb de demo gespeeld en direct op de hoogste stand gezet en het verbaasd me hoe enorm vlot het loopt. Weer een stuk meesterwerk van de makers... Verder is de demo erg kort, maar wel leuk en boeiend!

Link to comment
Delen op andere websites

is ie al uit dan?

Nee, niet dat ik weet, dus ik denk dat 'jens_nl_nl' in de war is met een ander spel of hij bedoeld de pre-order op zich. Call of Duty 4 komt namelijk pas in november 2007 uit voor de PC, 360, PS3 en DS. Dit alles staat tevens op de officiële site van Call of Duty. Eventueel kun je nog terecht op deze site voor de release data, maar ik raad je aan gewoon de officiële site in de gaten te houden voor het actuele nieuws omtrent Call of Duty.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

is ie al uit dan?

Nee, niet dat ik weet, dus ik denk dat 'jens_nl_nl' in de war is met een ander spel of hij bedoeld de pre-order op zich. Call of Duty 4 komt namelijk pas in november 2007 uit voor de PC, 360, PS3 en DS. Dit alles staat tevens op de officiële site van Call of Duty. Eventueel kun je nog terecht op deze site voor de release data, maar ik raad je aan gewoon de officiële site in de gaten te houden voor het actuele nieuws omtrent Call of Duty.

ik ben hier echt niet mee in de war heb de pre-order gekocht bij de e-plaza ofzo

>>> Door Froodooo: Dan bedoel je waarschijnlijk dat je hem al hebt gepre-ordered, maar dat je de game nog niet hebt, want die komt echt pas in november.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...