Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

:o

Net even geprobeerd te haxen:

CoD4+Aimbot+Wallhack+NoRecoil+Autofire = meh. Alleen extreme mietjes gebruiken het. Meteen aimbot + norecoil + autofire uitgezet.

CoD4+Wallhack = meh. Alleen handig bij tactische zooi. Mietje als je gebruikt.

CoD4 clean = awesome.

Ik snap cheaters in FPS games niet (cheaten in SA-MP voor de fun (dus niet proberen goed te lijken, maar grappig zijn) is oke), je voegt geen plezier toe (kom op, vliegen met een bus is awesome in GTA SA), anderen ergeren zich (kom op, wat is er nou irritant aan iemand die plezier heeft met zijn vrienden in de luft?) en last but not least, je hebt geeeeen skillz. (kom op, het is gewoon onmogelijk om een auto te laten vliegen, dat ligt niet aan skillz). Man, wat is nou moeilijk om in de top 3 te eindigen? Meh. No respekt voor haxers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

:o

Net even geprobeerd te haxen:

CoD4+Aimbot+Wallhack+NoRecoil+Autofire = meh. Alleen extreme mietjes gebruiken het. Meteen aimbot + norecoil + autofire uitgezet.

CoD4+Wallhack = meh. Alleen handig bij tactische zooi. Mietje als je gebruikt.

CoD4 clean = awesome.

Ik snap cheaters in FPS games niet (cheaten in SA-MP voor de fun (dus niet proberen goed te lijken, maar grappig zijn) is oke), je voegt geen plezier toe (kom op, vliegen met een bus is awesome in GTA SA), anderen ergeren zich (kom op, wat is er nou irritant aan iemand die plezier heeft met zijn vrienden in de luft?) en last but not least, je hebt geeeeen skillz. (kom op, het is gewoon onmogelijk om een auto te laten vliegen, dat ligt niet aan skillz). Man, wat is nou moeilijk om in de top 3 te eindigen? Meh. No respekt voor haxers.

helemaal gelijk

ookal ishet wel leuk als iedereen in de server superhoog kan springen . dat is dan nog wel leuk

maar alleen als iedereen het heeft :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik wil em kope maar ik kan hem nergens vinden,

Bij de bart smit hebben ze de Game of The Year editie voor PS3 & Xbox360 in de schappen liggen.

Voor de PC weet ik het zo snel niet want daar let ik haast niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...