Jump to content

Erwin Koeman opgestapt bij Feyenoord


Jow Tommy Verceti

Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Het is goed dat Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord

    • Ja, hij had Feyenoord aan het voetballen moeten krijgen maar dat kan hij dus niet dus moet er een andere trainer komen
      10
    • Nee, gezien de omstandigheden doet hij het redelijk maar met dit Feyenoord kan het gewoon niet beter
      11


Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    8

  • RobertSA

    6

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • NandroDavids

    3

Ze willen toch ook die Trond Sollied? Vind ik ook geen onaardige coach, al weet ik niet precies hoe je z'n naam schrijft... :engel:

Dan moet Feyenoord wel snel en goed handelen, want Hertha en Wolfsburg kloppen aan de deur van Sollied. Ik vind Sollied een aardige goed alternatief voor Adriaanse. Die clubs hebben meer te besteden en kunnen hem meer aanbieden. Kijk maar hier eens. Er is alleen 1 nadeel aan hem. Hij speelt niet erg aanvallend voetbal, maar dat kan mij niet veel schelen. Alleen kan Feyenoord niet veel bieden aan hem, al heb ik in Voetbal Inside gehoord dat ze Adriaanse een topsalaris voor Nederlandse begrippen hadden aangeboden en 10 miljoen Euro voor transfers. Maar wat koop je nog met 10 miljoen Euro? De omstandigheden bij Feyenoord zijn niet bepaald goed te noemen om als trainer te werken. Bosz en Jansen lopen daar iedereen voor hun voeten en de aasgieren zitten in het bestuur en in de Raad van Commisarissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...