Jump to content

Erwin Koeman opgestapt bij Feyenoord


Jow Tommy Verceti

Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Het is goed dat Erwin Koeman is opgestapt bij Feyenoord

    • Ja, hij had Feyenoord aan het voetballen moeten krijgen maar dat kan hij dus niet dus moet er een andere trainer komen
      10
    • Nee, gezien de omstandigheden doet hij het redelijk maar met dit Feyenoord kan het gewoon niet beter
      11


Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    8

  • RobertSA

    6

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • NandroDavids

    3

Nou, met Beenhakker is het ook niet al te best gegaan in Groningen. Het was dan weliswaar 2-1 voor Groningen maar het had ook 6-1 kunnen zijn, het wordt zwaar voor Beenhakker en Feyenoord maar ik geef ze wel een kans. Maar ik denk wel dat hij een goede coach is voor Feyenoord op dit moment, maar hij kan natuurlijk niet zoveel veranderen in zo'n korte tijd. Om even op hierboven te reageren trouwens, ik denk dat Alves veeeel te duur is voor Feyenoord, ik heb gehoord dat ze niet al te veel geld te besteden hebben (zelfs niet na het verkopen van Dirk Kuijt en Kalou) en Alves kost nu als gouden bal leider wel aardig wat denk ik.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Alves kostte eerst 20 miljoen, na de wedstrijd tegen 010 had de voorzitter gezegt dat ie nu nog duurder was geworden. Dus hij zal nu zo'n 23 miljoen kosten. Onvoorstelbaar eigenlijk die bedragen in het hedendaagse voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Onvoorstelbaar eigenlijk die bedragen in het hedendaagse voetbal.

Inderdaad maar ik las ook ergens dat iedere club die speelt in engelse premier league ieder jaar sowieso alleen al voor de televisie rechten ongeveer 40.000.000 euro. En daarbij krijgen de clubs ook nog geld uit sponerdeals en winstpremies. Het is gewoon lijp inderdaad. Maarja als heel veel mensen naar voetbal programma's kijken worden de rechten van voetbal veel waard.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn er niet erg veel keuze-opties in de poll, want mijn keuze staat er niet in. Ik vind het namelijk wél terecht dat hij is opgestapt, maar níet omdat hij Feyenoord aan het voetballen had moeten krijgen. Het is nou eenmaal een feit dat het beleid dat bij Feyenoord wordt gevoerd ronduit dramatisch is en dan heb ik het met name over het aankoopbeleid. Vrijwel geen enkele speler die Feyenoord in de afgelopen jaar heeft aangetrokken is goed genoeg om ervoor te kunnen zorgen dat Feyenoord weer om de titel mee gaat doen. Erwin Koeman is dus terecht opgestapt wegens het dramatische spelersmateriaal dat hem ter beschikking staat. De zevende plaats was gewoonweg het hoogst haalbare...eigenlijk best triest voor zo'n club als Feyenoord.

Het aankoopbeleid is nog niet eens zo heel slecht (Naja het is wel dramatisch, maar het verkoopbeleid toch meer), maar het verkoop beleid vind ik vele malen erger.

Namen zoals Pardo en Smolarek waren volgens de trainer niet goed genoeg, maar nu zie ik ze wel elke week in de bundesliga een belangrijke rol vervullen...

Maargoed Beenhakker heeft het ondanks zeer beperkte tijd om te trainen goed gedaan in Groningen, als feyenoord er thuis een 1-0 uit kan halen zitten ze goed.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

nu ze een nieuwe vervanger hebben i.p.v. Erwin Koeman vind ik het eigelijk nog steeds minder ,

Feyenoord mag nu voor het eerst dan meer dan 10 jaar niet meer Europees voetbal doen , vind ik zielig voor ze terwijl ik zelf geen Feyenoorder ben , verder Gaat Feyenoord nu zoveel Poen verliezen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord mag nu voor het eerst dan meer dan 10 jaar niet meer Europees voetbal doen , vind ik zielig voor ze terwijl ik zelf geen Feyenoorder ben , verder Gaat Feyenoord nu zoveel Poen verliezen ...
Ik vind het absoluut niet zielig voor Feyenoord dat ze nu geld gaan mislopen, want dat is volledig hun eigen fout. Het aan- en verkoopbeleid is naar mijn idee erger geweest voor de financiën dan het mislopen van UEFA Cup-voetbal dit seizoen.

Daarnaast is het naar mijn idee veel erger dat Feyenoord in het mooiste stadion van Nederland speelt. Zo'n stadion verdient veel beter dan het voetbal dat daar vertoond wordt. Overigens vind ik het nóg erger (Jaja, het kan nog erger...) dat de Feyenoordsupporters niet achter hun team staan. Als je een echte fan bent ga je op zondagmiddag je team toch naar Europees voetbal schreeuwen? Maar nee, slechts 18.000 supporters namen de moeite om hun spelers aan te moedigen tegen FC Groningen.

Ik ben bang dat het niet best gaat aflopen met Feyenoord, of er moet heel wat veranderen binnen de club. Een betere scouting is noodzakelijk en een trainer die de discipline terug gaat brengen. Leo Beenhakker was een prima trainer geweest voor Feyenoord, maar die zit nou eenmaal heerlijk op z'n plek in Polen. Dan moet het wel Co Adriaanse worden, anders wordt komend seizoen ook weer een drama.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen Co Adriaanse dus.. iedere coach die nu wel komt is duidelijk 2e of 3e keus en zal bij ieder resultaat het verhaal 'Co zou het beter gedaan hebben' over zich heen krijgen. Aan de andere kant.. het nóg slechter doen dan Erwin Koeman dit seizoen gedaan heeft zou ook een prestatie zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Fred Rutten zou Feyenoord ook uit de problemen kunnen helpen.

Ze zouden eerst een fatsoenlijke spits moeten kopen.Ze hebben toch geld zat.(45 miljoen toch?)

Ze zouden Mbo Mpenza bij anderlecht vandaan kunnen halen.

@Wat hierboven staat het was niet Erwins schuld. Hij had het matriaal ook niet om Europa in te gaan.

Bewerkt: door jensbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...