Jump to content

?/ misie


janna

Recommended Posts

hey ik heb een missie gedaan. Daar moet je een grote villa met geld verdedigen. In je eentje en als je hem hebt gehaald dan krijg je een heel groot gesprek en dan de aftiteling ofzo iets. Maar daarna word ik gebeld door iemand en komt er een p op de map screen en daar ga ik dan naartoe is bij een caravan maar ik zie geen roze rondje ?

Link to comment
Delen op andere websites

Aan jouw beschrijvingen vermoed ik dat het gaat om Phil Cassidy. Je krijgt missies van hem na The Job. Deze missie komt ook weer overeen met jouw beschrijving. Phil's Marker staat waarschijnlijk in zijn caravan.

nee hij staat niet in de caravan heb de hele omgeving bij de caravan gezocht maar zie niks

Link to comment
Delen op andere websites

Aan jouw beschrijvingen vermoed ik dat het gaat om Phil Cassidy. Je krijgt missies van hem na The Job. Deze missie komt ook weer overeen met jouw beschrijving. Phil's Marker staat waarschijnlijk in zijn caravan.

nee hij staat niet in de caravan heb de hele omgeving bij de caravan gezocht maar zie niks

VWO-er, je maakt een fout het moet niet binnen staan, maar buiten. Daarom is het denk ik dat 'janna' het niet kan vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een missie gedaan. Daar moet je een grote villa met geld verdedigen. In je eentje en als je hem hebt gehaald dan krijg je een heel groot gesprek en dan de aftiteling ofzo iets. Maar daarna word ik gebeld door iemand en komt er een p op de map screen en daar ga ik dan naartoe is bij een caravan maar ik zie geen roze rondje ?

Volgens mij heb je het over de missie Keep Your Friends Close die je hebt gehaald. Weet je dat wel zeker of ben je in de war met The Job waar je een bank met 3 anderen moet overvallen? P staat inderdaad voor Phil Cassidy. Ik zal even een screenshot voor je maken om het duidelijker voor je te maken.

gtavc2007050620435537wj6.th.png

Klik voor de afbeelding om te zien waar je Phil gaat ontmoeten.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een missie gedaan. Daar moet je een grote villa met geld verdedigen. In je eentje en als je hem hebt gehaald dan krijg je een heel groot gesprek en dan de aftiteling ofzo iets. Maar daarna word ik gebeld door iemand en komt er een p op de map screen en daar ga ik dan naartoe is bij een caravan maar ik zie geen roze rondje ?

Volgens mij heb je het over de missie Keep Your Friends Close die je hebt gehaald. P staat inderdaad voor Phil Cassidy. Ik zal even een screenshot voor je maken om het duidelijker voor je te maken.

Ja, ik dacht ook eerst dat je Keep Your Friends Close had gehaald, maar als er een P voor Phil Cassidy staat klopt het niet!

Want je krijgt geen missies van Phil wanneer je Keep Your Friends Close hebt gehaald, maar vanaf je The Job van The Malibu Club hebt gedaan!

Dus ze heeft waarschijnlijk net The Job uitgespeeld?!

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb een missie gedaan. Daar moet je een grote villa met geld verdedigen. In je eentje en als je hem hebt gehaald dan krijg je een heel groot gesprek en dan de aftiteling ofzo iets. Maar daarna word ik gebeld door iemand en komt er een p op de map screen en daar ga ik dan naartoe is bij een caravan maar ik zie geen roze rondje ?

Volgens mij heb je het over de missie Keep Your Friends Close die je hebt gehaald. P staat inderdaad voor Phil Cassidy. Ik zal even een screenshot voor je maken om het duidelijker voor je te maken.

Ja, ik dacht ook eerst dat je Keep Your Friends Close had gehaald, maar als er een P voor Phil Cassidy staat klopt het niet!

Want je krijgt geen missies van Phil wanneer je Keep Your Friends Close hebt gehaald, maar vanaf je The Job van The Malibu Club hebt gedaan!

Dus ze heeft waarschijnlijk net The Job uitgespeeld?!

Voor de vraag duidelijker te zeggen, zie je nog een blauw blipje met een palmboom op je rader (GPS)?

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...