Jump to content

search and rescue


Honkbal95

Recommended Posts

hey

ik wil graag wat tips met deze missie t probleem is t volgende

ik kom aanlopen met een sterk wapen en knal all die forrelis af en dan kom ik bij sal aan en hbe ik hem bevrijd ofzo maar dan loop ik dat steegje uit en ben metteen dood

grtz jens

>>> Door SummerBase: Een handtekening voeg je niet toe bij een bericht, maar in je instellingen scherm. Dan ga je naar ''handtekening'' en daar kan je een globale handtekening aanmaken die onder elk bericht te zien is. Ik heb hem bij deze dus uit je bericht verwijderd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik wil graag wat tips met deze missie t probleem is t volgende

ik kom aanlopen met een sterk wapen en knal all die forrelis af en dan kom ik bij sal aan en hbe ik hem bevrijd ofzo maar dan loop ik dat steegje uit en ben metteen dood

grtz jens

Allereerst komen er 2 Forelli's het steegje ingerent als je Salvatore hebt bevrijd. Wacht dus even bij de groene containers en schiet hun eerst neer. Loop het steegje in maar ga er niet uit. Er staan namelijk aan beide kanten Forelli's. Zorg voor een sterk wapen en Molotovo Cocktails zijn ook handig. Loop helemaal naar rechts tegen de muur. Loop wat naar het einde en schiet de Forelli's aan je linker hand neer. Je mag absoluut het steegje niet uit lopen want dan kunnen de Forelli's aan de rechterkant je raken. Ook handig is om er een Molotovo Cocktail heen te gooien zodat ze uit branden.

Als de linkse zijn uitgeschakeld ga je naar de linkse kant van het steegje en loop je door totdat je de eerste rechtse Forelli kunt zien. Schiet hem neer en loop weer een stukje verder om de volgende om te brengen. Herhaal dit totdat je het steegje wel uit moet omdat je de Forelli's verder in straat niet meer kunt zien. Pak een AK-47, M4 of een SMG en schiet de resterende Forelli's neer. Breng dan Salvatore naar de garage vlakbij je Savehouse, aangegeven met een gele blib.

Ik hoop dat het je lukt, meer vragen zijn altijd welkom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik las ergens ook over een flammewerper is dat ook niet handig?? en waar ligt die phill cassedy fully coked shop ofzo?

Een vlamenwerper is ook erg handig ja. Dan kun je om het muurtje heen kijken en ze laten verbranden. Hij is onderandere te koop bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop maar hij heeft ook een vindplaats waar hij gratis te krijgen is. Om hem bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop te halen moet je wel eerst Donald Loves missie Friggin' the Riggin' hebben behaald.

ftjd4.png

De Flame Thrower ligt op een dak. Er naast is een houten ramp te vinden. Spring met een auto of motor via de ramp op het dak.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de missie gehaald maar ik heb m anders gedaan :$ ik had zon snelle motor en reed daarmee naar sal en schoot die 2 bewakers neer die 2 andere die dat steegje waren in gelopen heb i ook neergeschote en ben toen snel met de motor wegerede naar de limo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik kan deze missie niet beëindigen: telkens als ik Sal heb gered en met hem in de Limo naar de gele marker rij in Newport, opent de garage niet om er binnen te rijden. Kent iemand hier de oplossing voor??

Sterker nog, ik heb nog nooit van het probleem gehoort. Maar ik kan wel wat tips geven. Sowieso moet je er een klein stukje vandaan blijven staan. Als je er helemaal tegenaan staat kan het zijn dat hij niet (kan) openen. Weet je daarnaast zeker dat je de goede garage hebt? Het is op een klein soort van binnen plaatsje waar ook de Pay 'n' Spray ligt en een Bomb Shop van 8-Ball. Als het dan nog niet lukt kun je het beste even je Savegame uploaden, dan kan iemand anders kijken of hij het zelfde probleem heeft. Indien dat niet het geval is kan hij hem dan halen en weer terug geven, dan kun jij weer lekker verder. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan deze missie niet beëindigen: telkens als ik Sal heb gered en met hem in de Limo naar de gele marker rij in Newport, opent de garage niet om er binnen te rijden. Kent iemand hier de oplossing voor??

Normaal gesproken krijg je een marker voor de deur van de garage. Als je daar in rijdt moet er komen te staan 'drive the car in the garage', of zoiets dergelijks. Gebeurt dat niet, dan sta je niet goed in de marker. Als er geen marker staat of als de garage niet goed opengaat dan heb je denk ik te maken met een bug, misschien kan je dan even een screen of savegame posten? Veel succes in ieder geval!

Edit: Oeps sorry, ik had dit venster al erg lang openstaan vandaar dat ik Asphalt niet zag :7 Maar hopelijk heb je hier ook iets aan :)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...