Jump to content

LCS KOPEN


gta_sa_gamer

Recommended Posts

Hallo, ik zit te twijfelen of ik gta lcs stories zal kopen dus ik vraag me af of iemand advies heeft en waarom ik hem wel of warom ik hem nie zou moeten kopen :)

Ps: ik koop hem (mischien) op de psp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    8

  • ~Lance Vance

    5

  • gta_sa_gamer

    5

  • Only GrandTheftAuto

    4

Ik zou hem kopen als je houd van spion stijl.

Liberty city is erg donker.Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :sigaar: .

Buiten dat zijn de missie's erg leuk.

En op de psp heb je ook multiplayer.(erg leuk)

Ik raad je dus aan om hem te kopen.

graphics:75/100

missie's:89/100

voertuigen:95/100

controls:88/100

cheats:48/100

Veel koop en speelplezier :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Graphics 5/100 :duh: dat is wel slegt maar als je zegt dat SA 100 is hoeveel is LCS dan ?

Voor een PSP game zijn de Graphics erg goed. Een PSP game is niet te vergelijken met iets als San Andreas. Op een DVD pas veel meer als op een klein UMD'tje. San Andreas is ook voor de grote concoles gemaakt en Liberty City Stories voor de PSP een kleine Handheld waarop niet zo veel kan. De Graphics kunnen niet zo goed als op een PS2 of PS3.

Van het lijstje klopt trouwens geen barst. Met cheatprogramma's kun je veruit veel meer dan met VC of SA op de PS2 of Xbox (PC kan je modden, dat is weer veel uitgebreider) De Controls zijn ook goed alleen is het voor sommige mensen wennen. Het is een veel kleiner stickje als bij de PS2 of PS3. Als je daarmee echt niet overweg kunt zijn er nog vergrote anlogstickjes te krijgen. Je haalt de kleine ervan af en zet de grote erop.

De missies zijn voor op de PSP ook zeer goed. Sommige vinden er niet te veel afwisseling in zitten maar als ze beter na denken is dat eigenlijk best wel. Je hebt veel missies waarin je mensen moet ombrengen maar je speelt iemand van de Maffia. Daarover staan ze juist bekent. Maar je hebt ook missies waarbij je achterna gezeten wordt door veel mannen met kettingzagen of jij wordt eens een keer aangevallen en moet dit doorstaan. Je moet een keer een drugsdeal doen en iemand afschrikken door met haar limo allerlei rare kunsten te doen.

Je hebt in de stad, Liberty City, een goede maffia sfeer hangen. Er hangt een wat donkere lucht wat je echt het maffia-sfeertje geeft. Daar tegen in kan het toch nog erg mooi weer zijn, vooral de zonsop- en ondergang zijn erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zelf op de psp en ik vind het wel leuk vooral de multiplayer

Ik zal hem kopen!

-------------------------------------------------------

Graphics: 9.0

Gameplay: 9.0

Replay: 9.0

Sound: 9.5

Totaal: 9.1

Dit hier boven de cijfers van pspparty bron: klik hier

-------------------------

Veel Speelplezier :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zelf op de psp en ik vind het wel leuk vooral de multiplayer

Ik zal hem kopen!

Over die multiplayermodus kan je die alleen gebruiken als er meerdere mensen in de buurt lcs stories hebben of gaat dat via internet ofzo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broer heeft GTA LCS ook op de PSP. Ik heb hem ook een paar keer gespeeld. En na dat ik ongeveer 10% had uitgespeeld ben ik gewoon gestopt. Deze GTA gaf me niet het GTA-gevoel dat ik met alle andere GTA's heb. En na een tijdje spelen vond ik ook gewoon dat hij afgezaagd werd. Voor mij is GTA LCS de slechtse GTA uit de reeks. En ik raad je niet aan om hem te kopen. Maar als je hem dan toch koopt, koop hem dan op de PS2 want op de PSP zit je ook nog met die superlange irritante laadtijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broer heeft GTA LCS ook op de PSP. Ik heb hem ook een paar keer gespeeld. En na dat ik ongeveer 10% had uitgespeeld ben ik gewoon gestopt. Deze GTA gaf me niet het GTA-gevoel dat ik met alle andere GTA's heb. En na een tijdje spelen vond ik ook gewoon dat hij afgezaagd werd. Voor mij is GTA LCS de slechtse GTA uit de reeks. En ik raad je niet aan om hem te kopen. Maar als je hem dan toch koopt, koop hem dan op de PS2 want op de PSP zit je ook nog met die superlange irritante laadtijden. ;)

Welke? Die laadtijden zijn kort als je het vergelijkt met VCS of andere PSP games. Overgins zijn ze er alleen als je een missie start, een savehouse binnen gaat of naar een andere eiland van LC gaat.

Dit is voor mij een van de beste GTA van de reeks. Hij is niet 'afgezaagd', je bent natuurlijk SA of VC gewent. Daarmee is LCS niet te vergelijken. De techniek van de PSP was toen nog helemaal niet ver, dit was dé PSP game toen (Nu nog). De techniek voor de PSP is nu al wat verder en er kan ook meer. Zoals je ziet met de Heli's in VCS. Het GTA gevoel zit er echt in. Lekker schieten en rondscheuren door de stad met de Politie op je hielen. De sfeer is ook goed in het donkere LC met zijn verschillende Maffiosi bendes die elkaar naar het leven staan. Je leert ook veel van de game, je weet meer over de personages en over de stad.

@ Eros: Kom eens met argumenten. Je zegt afgezaagd maar zonder 'omdat', je zegt op het laatste alleen langen laadtijden. Kom dus eens met goede argumenten, kunnen we die weer weggooien. ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou hem zkkrs kopen ik hbe hem ook pas gekocht vooor psp en het is echt een top game zeker in vergelijking dan vcs is ie 10 zo beter goede maffia sfeer vele extra submissies dus ik raad je aan koop die top game

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zelf op de psp en ik vind het wel leuk vooral de multiplayer

Ik zal hem kopen!

Over die multiplayermodus kan je die alleen gebruiken als er meerdere mensen in de buurt lcs stories hebben of gaat dat via internet ofzo ?

De multiplayer moet je met je vrienden doen kan helaas niet online.

Bij de ps2 versie is er helemaal geen multiplayer.

------------------------

En Gta Liberty City Stories beste game TMF Game Awards (De psp versie)

Best PS2: Black (Electronic Arts)

Best Xbox 360: Saint's Row (THQ)

Best PC: F.E.A.R. (Vivendi)

Best GameCube: Mario Smash Football (Nintendo)

Best DS/GBA (SP): New Super Mario Bros (Nintendo)

Best PSP: GTA: Liberty City Stories (Rockstar)

Best online game: Call of Duty 2 {PC/ Xbox 360} (Activision)

Best spelcomputer: Xbox 360 (Microsoft)

Best handheld: PSP (Sony)

Speciale Award voor Best Sound: Call of Duty 2 {PC} (Activision)

Best Game Overall: GTA: Liberty City Stories {PSP} Rockstar)

Bron: klik hier (van gamer)

Bewerkt: door jorrit
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn mening, ik zeg toch duidelijk; 'ik vind'.

Jij zegt 'GTA LSC is niet afgezaagd'. Dat ik het wel afgezaagd vind is toch ook gewoon mijn mening, en daar valt niet echt over te discussieren.

Ik vind gewoon dat hij na een tijdje spelen afgezaagd word, moet ik daar dan argumenten bij geven? En als dat misschien een verkeerde woordkeuze is kan ik het ook zeggen als 'na een tijdje spelen begint het te vervelen.'

En verder over die laadtijden, die laadtijden irriteren mij gewoon. Dat kan misschien zijn omdat ik gewoon ben om SA te spelen maar dan nog verandert dat niet dat ze mij irriteren. Wat moet ik daar verder over zeggen?

Ik weet dat jij GTA LCS wilt verdedigen maar ik geef gewoon mijn mening hierover en verder moet ik daar toch niets bijzeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Graphics 5/100 :duh: dat is wel slegt maar als je zegt dat SA 100 is hoeveel is LCS dan ?

Hij bedoelde 75/100, maar : 7 achter elkaar vormt een emoticon.

De meningen zijn verdeeld over LCS, maar ik vind het nog altijd een must-have voor de PSP. Er zitten veel minpunten aan als je het met PS2/PC/Xbox games vergelijkt, en daar gaan velen de fout in. LCS is in 2006 uitgeroepen tot best game overal op de Gameplay, en dat wordt niet elke game. De verhaallijn is erg goed, en de stad is leuk. Het is dus kortom een game waar je een lange tijd mee vooruit kan. Helaas is de lol er wel een beetje af wanneer je VCS hebt gespeeld, dit is de opvolger. Je hebt minder mogelijkheden en functies in LCS en dat is wat de meeste mensen stoort. Daarom raad ik je aan met LCS te beginnen. Hij is ook niet eens zo duur voor de PSP, wat het nog aantrekkelijker maakt. Naast het spel is het grote voordeel de PSP, die je overal mee naar toe kan nemen. De graphics zijn scherp, beter dan je zou verwachten. In mijn ogen is het zeker een game die je moet hebben als je een PSP hebt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met ASPHALT eens dat LCS een uitstekende game is. Kijk maar eens naar dit lijstje:

GTA LCS @ IGN.com

IGN Rating: 9 (Outstanding)

Reader Average: 9

Press Average: 8.8

GTA LCS @ Gamespot.com

Rating: 8.6 (Great)

Reader Average: 9.0

Press Average: 8.7

GTA LCS @ Insidegamer.nl

Recensie: 9

Cijfer van de lezers: 8.7

Dat zijn de cijfers van de kenners hè. :7 Natuurlijk telt jouw mening het zwaarst, maar ik wou even laten zien wat de meeste mensen denken, en het is natuurlijk handig voor 'gta_sa_gamer' zijn beslissing.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...