Jump to content

just cause klem in begin


Stephan14

Recommended Posts

hoe moet je verder in het begin van just cause op een gegeven moment kom ik vast te zittenmet de auto en kan ik nietmeer verder bij een blokkade daar zeggen dat je de weg moet vrijmaken maar hoe moet dat? hoe moet die buldowser

je kan er niet in en als ik ter weg loop word die gekilt help me alstjeblieft met vriendelijke groet stephan14

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je verder in het begin van just cause op een gegeven moment kom ik vast te zittenmet de auto en kan ik nietmeer verder bij een blokkade daar zeggen dat je de weg moet vrijmaken maar hoe moet dat? hoe moet die buldowser

je kan er niet in en als ik ter weg loop word die gekilt help me alstjeblieft met vriendelijke groet stephan14

Voor of achter de bulldozer, net hoe je er tegen aankijkt, zie je een paar vaten staan. Welke kleur weet ik zo niet, maar ze zijn in ieder geval niet over het hoofd te zien. Een paar keer schieten op die vaten en ze zullen ontploffen. Als het goed is zal de bulldozer tegelijkertijd ontploffen. Als je dat gedaan hebt kun je iedereen nog neerschieten, maar je kan er ook voor kiezen weer achterop de jeep te stappen en je weg te vervolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...