Jump to content

-supremecars- Vs Dead-Dodo


Nemean^inf

Recommended Posts

Onderwerp: Need for Speed

Soort design: Signature

Size design: Eigen size

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Na tegenstander gevonden te hebben, datum prikken.

Opmerking: n.v.t

Ik lever in na inlevering tegenstander.

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

* Bij deze wil ik geen geklaag hebben over me stem omdat deze niks te maken heeft met me sig van momenteel*

Vote:SupremeC.

Reden: Ik vind zijn sig toch wel mooier. Ik vind die van hem erg mooie kleuren bevatten en die van je tegenstander toch wat eenkleurig. Zowiezo vind ik die soortvan brush aan die zijkanten erg mooi gedaan. Leuk dat zwarte om je tekst. Die niet geheel me smaak is(font) Maar zeker wel een goed.

Bijden niet slecht gedaan maar een keuze moet er toch uit komen. Keepupthegood jeweetwel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuker bij Supreme omdat er een vector inzit, en daar hou ik nogal van. Ik vind Dodo's sig ook een beetje te groot. Voor de rest gaat het gelijk op... Alleen bij Dodo lijkt het alsof er niet zoveel aan gedaan is, ookal is dat volgens mij wel het geval. Dus mijn stem gaat naar... -supremecars- !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel lastig .....

Laat ik beginnen met Dead-Dodo:Je hebt een mooie sig veel effects een mooie bak,en alls is gewoon netjes verzorgd

Nu -suoremecars-:Ook jij hebt een pracht sig!.Veel effects en vette auto's.Ook alles is netjes vgerzorrd en goed afgewerkt.Alleen is ie wat klein maar dat boeit niet :eten:

Mijn stem gaat dus naar....-supremecars-.Gefeliciteerd

Link to comment
Delen op andere websites

Dead-Dodo, de effecten op de achtergrond zijn vrij mooi, alleen is het contrast iets te hoog. De tekst vind ik niet echt mooi en het randje is iets te dik.

-supremecars-, bij jou is de achtergrond ook heel mooi en hier heb ik niets op aan te merken, de tekst en het randje vind ik beter dan bij Dead-Dodo. Daarom gaat mijn stem naar jou, -supremecars-.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die van supremecars het mooiste.

Die render is leuker en het plaatje is ook mooier.

Bij die van dead dodo is ook mooi hoor.

Maar die render is een beetje saai :duh: .

En zijn plaatje is ook nogaal gewoon :clown:

Mijn stem gaat dus naar -supremecars- :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat uit naar Dead Dodo , omdat die van hem ietsie rustiger is en er ook net iets mooier uit ziet , die van Supremecars is ook zeer mooi , alleen kies ik toch voor die van Dodo dus Ik stem voor Dead Dodo!

Link to comment
Delen op andere websites

Battle afgelopen, winnaar -supremecars-.

-supremcars- gefeliciteerd, 1 punt voor jou erbij. Dead-Dodo, jammer, geen punt voor jou, volgende keer beter.

Closed en ranking updated.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...