Jump to content

afbeeldingen d.m.v letters en tekens


aquarium89

Recommended Posts

goedenavond

ik als actief lid van travian ( wellicht bekend onder jullie) ben opzoek naar afbeeldingen die gevormd worden door letters en tekens. als jullie die hier neer zouden willen zetten zodat ik deze weer kan gebruikt voor mijn profiel ben ik jullie eeuwig dankbaar _O_

Link to comment
Delen op andere websites

goedenavond

ik als actief lid van travian ( wellicht bekend onder jullie) ben opzoek naar afbeeldingen die gevormd worden door letters en tekens. als jullie die hier neer zouden willen zetten zodat ik deze weer kan gebruikt voor mijn profiel ben ik jullie eeuwig dankbaar _O_

Tekeningen d.m.v tekens noem je ASCII,

hier een paar sites

1

2

Geen idee of dit werkt maar ik post het maar :D

Een paar

Best veel :D

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en anders zoek je op google gewoon naar ASCII Art of ASCII Drawings =]

Mvg, Awi

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Algemeen.<<<

Edit: Waarom? ^^

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ooit een site gekend die gratis elk plaatje van je omzette in een ASCII-afbeelding, alleen weet ik het adres niet meer :bonk:. Mijn vriend sophianumgamer zal dat echter wel nog weten, dus je kunt het beste hem een PB'tje sturen.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...