GTA_PEEKCITY Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 In het begin wist ik het nog niet hoe dit werdt uitgelegt. Ik snap het nu echt helemaal, ik ga ook om de dag minstens 2 uur aan me GTA Peek City werken. (Die in Vice City was gewoon Marks Island, vandaar dat ik z'n naam in had gezet in de trailers). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Mensen die maar net beginnen en hun eerste blokkendoos in 3dsMax maken, weten bij god niet wat "Kam's Scripts" zijn. Misschien handig als je hier even wat uitleg over geeft, en een eventuele download link..Wel mooie tutorial, iets meer uitleg en tekst zou 'm nog beter maken. Succes, Grtz Puma. Sinds ik 13 ben snap ik nu veel meer van deze tutorial af en ik ben ook heel goed het oefenen in SketchUp en Gmax. P.S de afbeeldingen hebben kruisjes bij me. - Sorry voor dubbelpost ik dacht dat hier al in gereageerd was naar mijn laatste reactie. Bewerkt: 28 juni 2008 door GTA_PEEKCITY Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) ik snap het volgende niet: Als je de namen en de textures goed hebt, klik je in het texture schermpje (bovenstaand plaatje) op “Make New”. Dit doe je bij alle textures. Klaar? Ga door naar “Exporteren naar .3ds”. waar staat: Make New? Het moet op een afbeelding staan maar er staan kruisjes!!! weet iemand het? alvast bedankt! Edit: het is me al gelukt maar ik heb nu een ander probleem, bij mij doet het Col bestand het niet, ik ga dwars door het model heen... weet iemand hoe k dit kan oplossen? alvast bedankt! Bewerkt: 4 juli 2008 door BC7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J-star Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 GTA:SA Chrast bij laadscherm? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 Er is iets mis in de .IPL of in de .IDE (meestal). Ik ben bezig met een nieuwe tutorial over het ingame zetten van models, die veel uitgebreider en makkelijker wordt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J-star Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2008 (bewerkt) objs19001, eiland, eiland, 300, 0 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end # IPL generated from Max file countn2.maxinst 19001, eiland, 0, 377.5049, -2178.322, -0.5707719, 0, 0, 0, 1, -1 end cull end path end grge end enex end pick end jump end tcyc end auzo end mult end Zie je nog fouten e.d. ? Want hij crasht nog steeds. EDIT: Nu laat hij iets langer, na iets verbeteren in GTA.DAT. Heeft iemand nog suggesties o.i.d ? Bewerkt: 8 juli 2008 door J-star Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CAR Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Ik vind het eigenlijk best wel lang, maar probeer het toch tanx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CAR Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Huh bij mij doen de eerste 2 het niet????? kan iemand me helpen?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Deze tutorial is oud, mijn nieuwe, veel uitgebreidere en betere tutorial staat online. Klik hier om naar de nieuwe tutorial te gaan. Ook voor niet-SketchUp-models! Dit topic kan gelocked worden voor mijn part . Bewerkt: 31 december 2008 door Puma Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts