Jump to content

LCS graphics veel slechter als VCS


-Gtagamer-

Recommended Posts

Hallo,

Ik had een vraagje, Ik heb wel gehoord dat de Graphics van LCS minder goed zijn als die van VCS, maar scheeld dit veel? Want ik ben van plan om LCS te kopen. Ik heb VCS zelf wel.

Is er veel verschil?

Grtz, -Gtagamer-

Bewerkt: door -Gtagamer-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    5

  • JeGe

    5

  • ASPHALT

    4

  • M4X

    3

Hallo,

Ik had een vraagje, Ik heb wel gehoord dat de Graphics van LCS minder goed zijn als die van VCS, maar scheeld dit veel? Want ik ben van plan om LCS te kopen. Ik heb VCS zelf wel.

Is er veel verschil?

Grtz, Robbert

In de graphics vind ik weinig verschil zitten, het grote verschil zit in sfeer. Lcs heeft mafia sfeer en vcs soort vakantie sfeer. Het ligt er dus aan van welke sfeer je houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic had je heel veel reactie over het kopen van Lcs kunnen lezen : Topic *.

Maar ik zelf vind de graphics van Lcs beter als die van Vcs. Alleen ik speel op de Ps2. En ik heb gehoord van andere dat Lcs wel slecht op de Psp er uitziet. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

nee hoor gewoon kopen!! LCS is vet, en VCS ook, de grafics verschillen echt weinig, al is VCS wel wat strakken en de sight distance is wat groter, nou lekker belangrijk he!! niet dus.....

mark

Link to comment
Delen op andere websites

en de sight distance is wat groter

Op de PSP versie van VCS is deze juist zeer slecht. Je rijd vaak bij bruggen gewoon even in het niets. Pas als je halverwege bent komt opeens de brug tevoorschijn. Op de PS2 is dit ietsjes beter.

LCS is qua grapics echt niet slecht. Vooral de zon vind ik nog mooier als in VCS en daar gaat de sfeer meer over de zon-zee-vrouwen. Ik ben dus zelf helemaal weg van de ondergaande of opkomende zon. Dit is ook te merken in de Gallerij waar ik er zelf een paar heb gepost. Vaak met zoneffect. De zon is niet het enige mooie, LC heeft een beetje een donker sfeertje wat het maffia gevoel versterkt. Dit neemt niet weg dat het nooit mooi weer is want dat is het er vaak zat. Je hebt natuurlijk ook van die echte regendagen wat een beetje sombere maar 'killer' gevoel geeft. Als je een lage FW hebt op je PSP kan het zijn dat niet alles altijd even goed en meteen er is. Met een hoge FW wordt het alleen maar beter, dat is ook zo met VCS. Als je een wat hogere FW hebt is de Draw Distance beter.

Verder vind ik zelf VCS te hel verlicht. Natuurlijk hoort het erbij maar net iets té fel op bijv. een middag waarbij de zon schijnt. Dan vind ik het in de avond beter. In LCS vind ik het zelf altijd wel goed.

Veel sucses met je aankoop maar ik raad hem je aan! :)

Maar dat was denk ik al duidelijk.. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er net aan van welke sfeer iemand houd als iemand van maffia sfeer houdt zou tie zeggen fat LCS beter in maar als die ban de zonnige sfeer houd dan zegt toe dat VCS beter is

Maar voor de rest zit er niet veel verschil in

Link to comment
Delen op andere websites

Men mag mij vreemd noemen, maar ik vind juist dat LCS op vele punten betere graphics hebt.

Ik heb nu een tijd LCS gespeeld en ben sinds kort weer begonnen met VCS. ""Het"" grootste punt is de Draw Distance.

Als je in VCS ergens rijdt, wordt pas later alles mooi, zoals huizen enz. . Daarom is LCS een echte aanrader voor de PSP. Overigens is LCS vorig jaar verkozen tot beste PSP game :)

Link to comment
Delen op andere websites

Men mag mij vreemd noemen, maar ik vind juist dat LCS op vele punten betere graphics hebt.

Ik heb nu een tijd LCS gespeeld en ben sinds kort weer begonnen met VCS. """het""" grootste punt is de Draw Distance.

Als je in VCS ergens rijdt, wordt pas later alles mooi, zoals huizen enz. . Daarom is LCS een echte aanrader voor de PSP. Overigens is LCS vorig jaar verkozen tot beste PSP game :)

Dat ligt niet aan "het" spel (VCS) maar aan de laadtijden van de PSP.

Apple-Mac :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...