Jump to content

LCS graphics veel slechter als VCS


-Gtagamer-

Recommended Posts

Daarbij komt ook nog dat de foto van de Cabbie een beetje een raar beeld geeft. De foto is iet-wat overbelicht. Ik vind deze foto een beetje kijken alsof de cabbie een matte lak heeft. In hət spel is hət beduidend anders. Vaak zijn de screens die gemaakt worden van de PSP wat lichter dus dat is een normaal effect.

gallery_40486_24_94974.png

Neem deze screen, hij is best strak. In iedergeval wat strakker dan III. Je ziet wat tekens dat ik FW 1.50 had ingeschakeld, op 3.30 zou hət wat strakker zijn geweest.

Vooral bij de vergelijking van de personages van LCS en III zie je grote verschillen. Bij III bewegen ze echt tegenover elkaar zodat je echt ziet dat bijvoorbeeld de armen apparte textures zijn. In LCS zijn veel gestoomlijnder. Vooral in de cutscenes zie je dit goed. Ik kan helaas geen vergelijking geven omdat ik III op de PS2 heb.

Dan zeg ik nog een keer, koop je nu echt een game op de graphics? De oudjes zijn ook nog leuk en ze zijn zeker veel 'nepper' dan games van nu. Grand Theft Auto III blijft óók een top game met wat mindere graphics.

Niet gericht op Moonbeam, meer in hət algemeen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    5

  • JeGe

    5

  • ASPHALT

    4

  • M4X

    3

hət is ook een beetje een onredelijke vergelijking, ik ben er ook niet over begonnen ^^

Begrijp me goed: Zo'n LCS fanboy ben ik niet, maar LCS heeft gewoon mooiere graphics dan GTA III in mijn ogen. De reden hiervoor is duidelijk, en de graphics van GTA III zijn zeker niet slecht. Sterker nog, ze zijn erg mooi voor 't jaar 2000, maar hət lijkt me logisch dat ze niet aan de graphics van een game uit 2005 kunnen tippen. En inderdaad, de graphics zijn nooit een probleem in de GTA-reeks, ookal zijn hət geen kunstwerken. hət lijkt me een goed idee om weer eens ontopic te gaan :sigaar:

>>> Door SummerBase: Dat lijkt mij ook een prima idee M4X, trouwens mijn complimenten voor de discussie heren. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

De graphics van VCS vind ik beter. Meer kleurtjes enzo. :)

Ja dat is waar.

Maar het is ook wat normaal dat het in LCS niet zo met "kleurtjes" is. :engel:

LC is een donkere stad.En VC is de kust. :eten:

Dus eigenlijk is het wel normaal. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Niet dat ik de graphics slecht vind, maar het is in GTA LCS zo donker, en dat is juist zo lelijk aan de graphics.

Beetje late reactie maar wat hij zegt klopt van geen kant. Hij vind Lcs de allerslechste graphics hebben en nu vind hij ze opeen niet meer slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...