Jump to content

LCS graphics veel slechter als VCS


-Gtagamer-

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Monster

    5

  • JeGe

    5

  • ASPHALT

    4

  • M4X

    3

Om eerlijk te zijn, de graphics van LCS is de slechte van allemaal!

Zeker niet, wat denk je van gta3?

GTA 3 heeft betere graphics's!

Uhm? Niet dus. LCS heeft goede grapics en zeker voor een PSP-Game. Als je sommige andere Handheldgames ziet zijn die gewoon blokjes. LCS wat meer gestroomlijnt en soepel. Ik vind zelf het wat donkere LC beter kijken als het felle VC. Jullie vergelijken tevens weer handheldgames met Console-games. Bij III waren er nog geen goede technieken voor de grapics maar VC en SA mag je er echt niet bij gaan halen.

En ga je een game kopen op de Grapics? Dan is de GTA reeks niet echt wat voor je want ze zijn niet echt grafischewonders, dan moet je naar de FF kant toe. Ik zou toch eerder voor de Gameplay gaan en dat zit bij LCS wel snor. ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Stop die discussie! GTA 3 zijn graphics zijn beter, punt!

Maar aangezien jij geen gelijk hebt zullen we toch maar reageren. Anders krijgen we nog een verdraaid beeld. Het is gewoon zo dat LCS betere Grapics heeft als III. Vooral bij de personages goed te zien. Bij GTA III zie je goed dat de lichamen uit delen zijn opgebouwd en bij LCS zie je dat niet, deze zijn meer gestroomlijnt. Het is nu eenmaal zo.

Aan de topicstarter, het is jouw keuze of je het spel koopt maar op de grapics zou ik niet gaan letten. Koop het omdat het een leuk spel is met goede gameplay. Bij LCS zijn de Grapics ook dik in orde dus dat is alleenmaar meegenomen. Kijk dus naar de gameplay, het spelen, de sfeer, de personages, de stad, etc.

Het is jouw keuze maar ik geef het een dikke voor! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stop die discussie! GTA 3 zijn graphics zijn beter, punt!

Maar aangezien jij geen gelijk hebt zullen we toch maar reageren. Anders krijgen we nog een verdraaid beeld. Het is gewoon zo dat LCS betere Grapics heeft als III. Vooral bij de personages goed te zien. Bij GTA III zie je goed dat de lichamen uit delen zijn opgebouwd en bij LCS zie je dat niet, deze zijn meer gestroomlijnt. Het is nu eenmaal zo.

Aan de topicstarter, het is jouw keuze of je het spel koopt maar op de grapics zou ik niet gaan letten. Koop het omdat het een leuk spel is met goede gameplay. Bij LCS zijn de Grapics ook dik in orde dus dat is alleenmaar meegenomen. Kijk dus naar de gameplay, het spelen, de sfeer, de personages, de stad, etc.

Het is jouw keuze maar ik geef het een dikke voor! :)

Ja, ASPHALT, het is een mening van mij, dus het kan makkelijk zijn dat jij niet van de graphics uit GTA SA houd.

P.S. Het is maar een voorbeeld :clown:...

Link to comment
Delen op andere websites

Stop die discussie! GTA 3 zijn graphics zijn beter, punt!

Maar aangezien jij geen gelijk hebt zullen we toch maar reageren. Anders krijgen we nog een verdraaid beeld. Het is gewoon zo dat LCS betere Grapics heeft als III. Vooral bij de personages goed te zien. Bij GTA III zie je goed dat de lichamen uit delen zijn opgebouwd en bij LCS zie je dat niet, deze zijn meer gestroomlijnt. Het is nu eenmaal zo.

Aan de topicstarter, het is jouw keuze of je het spel koopt maar op de grapics zou ik niet gaan letten. Koop het omdat het een leuk spel is met goede gameplay. Bij LCS zijn de Grapics ook dik in orde dus dat is alleenmaar meegenomen. Kijk dus naar de gameplay, het spelen, de sfeer, de personages, de stad, etc.

Het is jouw keuze maar ik geef het een dikke voor! :)

Ja, ASPHALT, het is een mening van mij, dus het kan makkelijk zijn dat jij niet van de graphics uit GTA SA houd.

P.S. Het is maar een voorbeeld :clown:...

Misschien is het wel jouw mening, maar het is een feit dat LCS betere graphics heeft dan GTA III. Hier zijn dan ook veel logische verklaringen voor. Het is dan wel jouw mening, maar je kan bewijzen dat de graphics uit LCS beter zijn. Betere technologie is hier de verklaring voor, GTA III is immers 5 jaar ouder dan LCS. Maar goed, het is jouw mening. Wel zou ik het leuk vinden als je het aan zou kunnen tonen, door 2 screenshots naast elkaar te zetten.

Even ontopic: de graphics in LCS zijn iets slechter dan die van VCS, maar dit verpest het spel zeker niet. Als je eenmaal bezig bent dan let je er niet meer zo heel goed op. Hoe dan ook, zelfs met superslechte graphics zou het een topgame zijn. Ik zou hem dus zeker halen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games wist op toen nog niet hoeveel ze op zo'n schijfje konden proppen, wat ze bij VCS wel hebben gedaan, vandaar ook de wat mindere graphics ten opzichte van VCS

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik de graphics slecht vind, maar het is in GTA LCS zo donker, en dat is juist zo lelijk aan de graphics.

Het is nou eenmaal een donkere stad. En het geeft er het 'maffia' gevoel aan. Dus ik vind het helemaal niet zo lelijk. Trouwens, je kan het contrast ook nog hoger zetten, dan wordt het wat lichter. :7 Ik stem ook voor voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het wel jouw mening, maar het is een feit dat LCS betere graphics heeft dan GTA III.

Mag ik het absolute en onweerlegbare bewijs zien?

Wel zou ik het leuk vinden als je het aan zou kunnen tonen, door 2 screenshots naast elkaar te zetten.

http://nl.wikigta.org/wiki/Cabbie_%28GTA_III%29 || http://nl.wikigta.org/wiki/Cabbie_%28GTA_L...City_Stories%29

Dat lijkt me een eerlijke vergelijking?

Ik denk persoonlijk dat het een kwestie van smaak is, hoewel de graphics van GTAIII beduidend beter zijn. Een tegenargument kan zijn dat de graphics bij LCS lichter/primairder en dus mooier, maar dat is nogmaals een kwestie van smaak en niets anders. Overigens maken graphics voor het spel niets uit en zou ik het gewoon kopen na VCS, tenzij het écht belangrijk voor je is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het wel jouw mening, maar het is een feit dat LCS betere graphics heeft dan GTA III.

Mag ik het absolute en onweerlegbare bewijs zien?

Wel zou ik het leuk vinden als je het aan zou kunnen tonen, door 2 screenshots naast elkaar te zetten.

http://nl.wikigta.org/wiki/Cabbie_%28GTA_III%29 || http://nl.wikigta.org/wiki/Cabbie_%28GTA_L...City_Stories%29

Dat lijkt me een eerlijke vergelijking?

Ik denk persoonlijk dat het een kwestie van smaak is, hoewel de graphics van GTAIII beduidend beter zijn. Een tegenargument kan zijn dat de graphics bij LCS lichter/primairder en dus mooier, maar dat is nogmaals een kwestie van smaak en niets anders. Overigens maken graphics voor het spel niets uit en zou ik het gewoon kopen na VCS, tenzij het écht belangrijk voor je is.

Op het eerste gezicht lijk je een punt te hebben, maar als je de screens wat beter bekijkt zie je toch duidelijk het verschil tussen GTA III en LCS. Het allereerste wat je ziet is dat LCS helderder is, lichter/primairder zoals jij het zegt. Dit vind ik mooier, maar daar valt over te discusseren. Als je nog verder kijkt dan zie je dat LCS veel scherper en detailleerder is, en dat is wat in mijn ogen onder de categorie 'beter' valt, i.p.v 'smaak'. Als je de screens van GTA IV in de OPM ziet, dan zijn vooral de details en de scherpte iets wat het next-gen maken.

Overigens zou ik hem halen voordat je VCS hebt, anders is het een beetje een raar effect. De stad is kleiner, en er ontbreken een paar functies zoals zwemmen en vliegen. Ik denk dat het fijner is om het om te draaien, zodat er juist dingen bij komen die het leuker maken, als je LCS hebt uitgespeeld en VCS gaat halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwhoa, ik vind LCS niet beduidend scherper, maar het is al met al ook geen eerlijke vergelijking als je op jaar- en console van verschijning let. Al met al vind ik het beide mooie games en heb nooit echt een probleem gehad met lelijke of grafisch mindere spellen aangezien dit 75% van mijn games beslaat. :clown: Wel vind ik het flauw als mensen alleen kijken naar waar ze van houden en derhalve geen eerlijke vergelijking kunnen of willen geven. Voordat ik zelf Fanboy ga worden besluit ik dit dan ook, om een ongezellige discussie te voorkomen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...