Jump to content

[GTA] Gta beter dan saints row?


-Gtagamer-

Recommended Posts

Wat vinden jullie, zijn de 3D-Gta's beter dan Saints Row of niet?

Mijn mening

Ik vind Saints row een erg mooi spel maar Gta is een heel stuk realistischer dan SR.

De manier van het rijden van de auto's in SR ziet er soms erg nep uit, maar ik vind wel dat sommige auto's in SR weer erg mooi gemaakt zijn. Gta vind ik wel weer leuker om te spelen omdat er erg leuke missies in zitten

Mijn conclusie: Gta is beter dan Saints Row :D

Bewerkt: door -Gtagamer-
Link to comment
Delen op andere websites

Qua Graphics staat Saints Row wel bovenaan als je hem vergelijkt met SA. Maar qua verhaal en sfeer is GTA toch wel de koning en ik vind Saints Row ook erg goed maar ik weet niet de spellen die Klonen zijn van GTA missen iets wat GTA wel heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is hetzelfde als kogels met bommen vergelijken..

SR is next-gen en SA niet...

Dus kan je wel beweren dat de graphics minder zijn, of de gameplay van SR weer beter is, maar je kan het niet vergelijken, pas als GTA IV er is, DAN kan het pas, omdat je dan 2 nex-gen games tegenover elkaar hebt staan!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk (persoonlijk) dat Saints Row verbleekt bij GTA IV. ik vind eigenlijk dat SR ook al minder is als GTA SA dus.

Heb het wel een keer bij een vriend op de 360 gespeelt , het is een O.K. spel , maar het heeft niet die sfeer die hem een echt GTA Maken , het miste gewoon iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...